Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én jobban jártam nem kellett átírási illeték.Az okmányirodában viszont a vámosoknál szép summát hagytam.
Szerintem a cross stílusa nem illik a géphez de legyen.Én egy sima egyenes drag kormányra szavazom vagy az eredeti N-esre.Kiállításon kipróbáltam a gyári N-est magasabb és keskenyebb mint az enyém.
Még nem vitt rá a lélek, de megfogom hamarosan, kormány még mindig nincs eldöntve. Pazzaz? Kicsit helyben topi van okmányirodába hordom a pénzt mostanában.
Én inkább aszondom nem az igazi.A műszer ölég furi majdnem az elütni kívánt gyalogos felé mutat az oldalidom vicces hogy hiányzik a felső része.Aműgy a lámpa nem runnerről van rajta?

Sikerült megfúrni a villahidat?
Hmm
De azért majd számolj be, h mi volt :)
Ok-ok, felkeresem őket, és igazad van ne is ragozzuk tovább....
5500 huf!
szerintem kár telefonon hivogatni. Meg is verhetnéd, de akkor még a végén téged vesznek elő testi sértésért.
Én még mindig azt mondom, hogy nyomd fel az iparkamaránál, amit linkeltem is. (békéltető testület).
1. elbaszta a hozott anyagodat
2. nem kaptál számlát.
ez éppen elég nekik! minden továbbit ők intéznek (megidézik, stb). Az eljárási díj valami pitiáner 1-2 ezer forint. Egyszer vagy kétszer kell odamenni. Ennyi energiát már alapból megér, pusztán azért, hogy okozz neki pár kellemetlen órát. A felnit addig ne javítsd ki (az is kár, hogy a beletört szart kiszedetted).
Sajnos a fórumon sírástól (ne haragudj) se a felnid nem fog megjavulni, se a faszi nem fog elgondolkozni a hozzáállásán.
Az iparkamara békéltető testülete pont ilyen esetekre van, a honlapjukon utána lehet nézni minta-eseteknek, nem pitiánerség egy motorkerékpár-felni miatt ügyet kezdeni, ettől ne tarts! Ők azért vannak, hogy kirostálják a vállalkozói közösségből az ilyen egyéneket.
Nálam nem volt meggödrözés,de mivel használt gumi,egyáltalán nem kizárt.Mentem vele még a mérés előtti nap 200 körül,nem éreztem olyan vészesnek,de a padon látszott,hogy rázza a seggét.
Ár?
Hali ! Olvasom,hogy jártál ezzel az amatör felni "fényezővel", szerintem ne hagyd ennyiben. Az ilyen kontár iparosokat tényleg megkéne leckéztetni és nem hagyni,hogy mégegyszer ilyen munkát végezzen és másokkal is kibasszon. Az én porfestő cimborám még a csapágyat is kiszereli szinterezés elött a felnikből, mert a nagy hő tönkre teszi a csapágyakat.
15 literes Louis alig használt tanktáska eladó! Térképtartó, telefontartó, esőzsák, 4 mágnesos méretek: h36; sz25; m15
Ahogy mondod!
Legszívesebben odamennék és egy baseball ütővel átrendezném a fizimiskáját.
Huh amatőr és elég idióta hiba.Én ugyan bútoreladással foglakozom de odáig eljutottam ésszel hogy mikor a nyomorult rotyeszem felnijét festettem ledugóztam az összes menetet.
Ilyenkor leesik az állam ha ennyire marha valaki legalább ne esett volna neki adta volna vissza gányul.
Az "új" felnik szerencsére már a fényezőnél vannak, ha minden jól megy jövöhét végére összáll a vas.
Nem-nem!
Nem védték le, belement a szinter aztán ki akarta gondolom takarítani. Most voltam este a motorszerlő havernál Gárdonyban, azt mondta hogy ezek a csavarok 7-esek, az ürge meg valószínüleg betámadta egy 8-as menetmetszővel.
Most nincs a kezemben felni de én úgy képzelem el hogy mindkettő sima balra ki jobbra be lehet.De mit tettek egyáltalán bele hogy metszeni kelljen?Ha porfestik teflondugót illik belerakni hogy nem menjen festék a menetekbe az nem cseszi el a menetet.
Nem jobbos-balos a menet a két oldalon(nem tudom még nem szedtem szét)? Ha igen akkor egyszerüen rossz oldalra próbálták betekerni és elkúrták a meneteket és ezért eshettek neki a metszővel.
Akkor mehet rá.Csak ne a felnis csókánál ha lehet.Elméletileg ledugózzák festés előtt.Sose jövök rá mit kerestek bene menetmetszővel.
Mondom, ha gondolod odamegyünk, itt laksz mellettem, kocsiba ülünk a felnikkel együtt és megnézzük mit tehetünk. Ha csak a lét adja vissza az is több mint a semmi, de inkább fizesse ki az új felniket.
Grafitszürke kékes beütéssel, az Opel metro fantázianevű színe.
Köszi szépen, rendes vagy hogy felajánlod a segítségedet. De attól félek higadtan már nem lehetne elrendezni az ügyet, tegnap felhívtam a fószert és ő már pofátlanul mindent tagadott. Szerintem ha odamennék még képes lenne kihívni a rendőrséget zaklatásért,elvégre nem tudom bizonyítani, hogy ez az ő műve. Még arra gondoltam, hogy érdemes lenne feljelenteni számlaadás elmulasztásáért.
Ha a centrír(nem elírás) jó akkor szálszakadás. Volt gödör vele?
Vasárnap motorkiállításon lemérettem a gépet a MAMI-s kamionban,hátha kibukik,miért nem hajlandó 5-6-ban 9000 fölé pörögni,de padon kipörgött,103 LE és 76 Nm értékeket mutatott keréken.
Szóval továbbra sem értem,h terhelés alatt miért nem pörög ki
Ja,a használt 180as Metzeler M3 amit most vettem,eléggé rázza a motor hátulját,pedig elvileg rendesen kicentírozták
elkisérés és ha igazad van meggyőzés(azért olyat nem verünk rá valakire amiben nem hibázott) a nem erőszakos fajtából.....