Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Régebben olvastam hogy páran lepucoltátok a leömlőt.
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tisztitottátok le, mert az enyémre is ráférne már.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Boldog Nönapot az Sv-s hölgyeknek és azoknak is kívánom akik más típussal motoroznak és persze azoknak is akik nem motoroznak!
Szasztok!
Újabb kérdéssel fordulnék hozzátok! A gépen vagy bukógomba ami egy 12-es kör acél ami átmegy a vázon és a két végén egy alu henger. Az alu helyett esztergáltatni akarok danamitból egy ugyanolyan hengert és az acélt is cserélni akarom rozsdamentesre mert ez berozsdásodott és szar volt szétkapni. kérdés milyen rozsdamentes acélt érdemes beszerezni? Gondolom valami kisebb hajlítószilárdságút de van ezeknek valami jelzése? Hátha ért valamelyikőtök ezekhez. Tisztelet!
Üdv bosa!
Nézegettem az adatlapodon a legjobb köridődet és látom ám, hogy te is a Műszakira jársz. Ha van kedved akkor csatlakozz be hozzánk: http://bmeangyalai.extra.hu/
Most alakul az egyetemi klub...
Köszi a gratulációkat mindenkinek! A donor pedig a gép neve, még az előző tulaj haverjai ragasztották rá mert a srác első útján kerékre vágta egy kanyar előtt úgy, hogy nem is akarta. Azt mondja, ne szedjem le. őt megvédte
Gratula hozzá! Szép gépezet. ill. jól tudod, hogy a 650 S (N) -ekhez nem jár eke(szakál, ki hogy hívja) idom. egyébként igen egyben van a gép! grt.
szia !
szép a motorod, gratulálok hozzá. szerintem feketében a legszebb de ez egyén függő. csinosítgatni ráérsz később is. tetszik a felirat rajta de ne úgy legyen.
Lehet,hogy neked van igazad. Így is szép a motor. A többi meg majd ráér.
én úgy tudom, hogy a 650-hez nincs gyárilag, de majd idővel kerül rá egy eke
csak hát előbb átírás meg gumi és el is ment minden rá szánt pénz
Grat. szép a motor. A has idom miért hiányzik?
A kép feltöltés még nem sikeres úgyhogy így próbálom
Azért a conti mert jelenleg eszemben sincs pályázni és gyanítom, hogy a későbbiekben sem lesz nagyon.
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!
Ja a gép 650 s
Hello!
Tegnap hoztam el a gépet ezért nincs még kép de majd pótolom hamarosan. A hátsó egyenlőre marad, mert az még jó, csak az első cserés.
Új Givi termékek széles választéka a legjobb áron!

Ha bármire szükséged van vedd fel velem a kapcsolatot!

Érd: givishop@gmail.com
Szia!

Üdv az Sv-sek között! Gumival kapcsolatban azt tanácsolnám, hogy semmiképpen ne rakj fel hátra 180-ast, mert a felni annyira összehúzza, hogy az már balesetveszélyessé válhat! Emiatt nem tudod annyira leborítani, mert a gumi fala teljesen függőleges lesz, és ha eléred ezt a pontot, a motor beesik a kanyarba. Teljesen instabillá válik. Nekem az első gumival az a tapasztalaton, hogy a 120/70/17-es sokkal fordulékonyabb, mint a /60-as, nem kell vele harcolni a kanyarokban, gyönyörűen vezeti az íven :)
Közútra tökéletes választás a conti, hűvös időben is jól tapad. Ha viszont pályán is szeretnéd magad kipróbálni semmiképpen nem ajánlanám a conti roadot. Ami utcára és pályára is jó, és nekem bevált a Michelin Pilot Power, vagy a Michelin Power Race(nekem most ez van fent).

Üdv :)
Szia. Üdv az Sv-sek között, örülök, hogy Te is ezt a márkát választottad. Nem fog benne csalódni. Igaz az nem derültki, hogy melyiket vetted, 1000, 650, S vagy N. Az adatlapodra sem írtad oda ,és képet sem tettél fel. Ezt majd pótold, mert szívesen nézegetjük más szép Sv-jét is.
A kérdésedre válaszolván, szerintem nem érdemes eltérni a gyári mérettől, bár van aki szélesebbet tett hátra, gondolom Te is ezzel próbálkoznál. A szélesebb hátsógumi nem annyira kezes mint a gyári de kétségtelenűl dögösebb. A Contiból még érdemes elgondolkodni a Sport-on is, árban ugyan annyi, viszont jobban fog és annyival nem kopik jobban.
Részemről ennyi, majd mások is írnak valami okosat. Üdv: Szabi
Sziasztok!
A napokban csatlakoztam az sv tulajok sorába. Gumikkal kapcsolatban lenne kérdésem. Típus már meg van conti road lesz valószínűleg, az érdekelne, hogy mi a tapasztalata méretekkel kapcsolatban. Jobb a gyári méret vagy esetleg jobb feltenni valami mást? Ja és előre lesz. Előre is köszi a segítséget.
Sziasztok!

Sv 650-eshez lenne szükségem vázra.Az újabb fajta aluváz kellene, k3-tól,vagy ha tudtok törött motort,annak a papírjai is jók lennének.
Előre is köszi a segítséget.
Szevasztok!
Köszi a tippeket a hasidommal kapcsolatban!Még nézelődőm meg egy alternatív megoldáson is gondolkodom...mégpedig egyedileg csináltatni viszont azzal meg ott a baj hogy messze van innen és ráadásul ott kéne hagyni a motort is Na majd látom annyira nem sürgős
Semmi :)
Pénteken vagy hétvégén mehetünk!
A markolatfűtés amúgy nem rossz :)
Tényleg, nem volt gond a géppel?
Én is voltam ma, hívhattuk volna egymást, gondoltam hogy felmehetnénk visegrádra.
Na ez már hiányzott...
Még a bukóm is majdnem párszor