Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ezt, köszi a váltókart, elfelejtettem meg köszönni.
Erről még nem hallottam, majd Te beállítod és mivel szivargyújtóban van állandóan a töltő így nem érdekel mennyit zabál kivéve ha leszívja az akksit.
Akkor meg állítsd át WAAS/EGNOS-ra a jelkeresést. Sokkal pontosabb, igaz többet fog zabálni. Nekem alapesetben sem késik és elég pontos.
Persze nyilván van pár ms késése a feldolgozás és kijelzés miatt, de a km óra sem realtime.
Persze, amúgy néha előfordulnak tévedések és pár másodperces "nem tudom hol vagyok"-ok, de ezek nagyon ritkák, szal nálam a GPS mér hitelesen.
Hát igen, de nekem gps-em van.....azt se tudom mi a pda?
Mert a PDA-nak hívott izék nem GPS-ek :)
A GPS-ezésre kitalált GPS-ek tudják ezt :)
Te Mörfi!
Nem ezt az sv-t hirdették valami 5-6 kiló körül?
Egyébként sikerült feltenni a váltókart?
uraim , had kérjek 1 kis infót, valaki megmérné hogy a gyári kormány kiemelő hány cm-es . Illetve hány cm -re van a felső villahidtól a kormány?
Köszi
Sokat késik, nagyon profi gps-el is csak megközelítőleg lehet mérni. Én is folyamatosan figyelem, de néha időjárástól-helytől függően másképp mér.
Bocs a belevauért...Egy gps-el is meg lehet mérni a sebességet ami azért már megközelítőleg pontos..
Fr mire gondoltál? Hitelesebb kérdésben! Amugy az enyém teljesen gyári! az össz tuningy egy nyitott dob 55 ezerért!:)
Sanyi!
Tök igazad van, az enyém DHM ,egy hónapja vettem a kelomotor-
nál 12500+posta. Volt nekik raktáron így hamar megkaptam.
Szép, tetszik, remélem élesben nem lesz soha kipróbálva.
szia
jani
Az átmenőcsavaros ott van jó helyen, ahová jelöltél oda az LSL és még néhány gyártó készít gombát. De tényleg jobb ott, szerintem az átmenőcsavaros közel van a térdhez egy esetleges bukásnál.
Elvileg 10%-ot csalnak az órák,annyival mutatnak többet a valós sebességnél.Ahogy a rendőrségnél használt sebességmérők is ennyit engednek még rá..
Az tök jó, már csak azért is mert suzuki szervizes srácok csinálták az előző tulajnak.
Rossz helyen van a bukógomba.A képen bejelöltem a helyét.
szia
köszi!
Keretet nem igazán akarok, nem annyira tetszik, asszem anyagiak hiányában marad az első megoldás aztán majd ha a tárca engedi lesz lsl. Reményeim szerint úgyse kerül soha tesztelésre.
Köszi szépen a segítséget!
Nem, az SV-n az LSL külön törős bukógombáját preferálom, nekem is olyan volt, igaz a legdrágább megoldás. Fr-nek van bukókerete ami 20 rugó körül mozog. Az is jól véd bár talán nem a leg elegánsabb. Bocs fr!
Az nem rossz, de mérj rá legközelebb valami hitelesebbel, mert gyári méretű gumival 8% körüli a csalás. amúgy van egy srác, aki elég sokat költött a gépre,d e a blokkhoz nem nyúlt, így neki 245 körül volt a vége óra szerint.
Az igen. Szép teljesítmény és bátorság is ezen a hideg aszfalton. Minden esetre komolyat megy a géped.
Köszi a választ! Amúgy a bukógombákat az sv-knél mindegyiket úgy csinálják, hogy egy köracél ami átmegy az egész blokkon a 2 végén menettel és arra rá a gombarész? Vagy ez csak egyedi? a képen látod milyen gomba volt rajta.
Sziasztok!
Gyerekek! 231km/h egy sv650s-el! Ha 5-10km/h-t csal az óra akkor is szép!
Hali. Próbáld meg vízpapirral a naggyát, vagy szivacsra ragasztott változatban is van ilyen finom csiszoló papír. Mindkettő jó, és hatásos, utána jöhet a fémtisztító, vagy króm paszta, én így csináltam és szép lett.
Üdv: Szabi
Köszi a nőnapi köszöntést!
A rozsdamentes gyengébb, az SV-n nem biztos, hogy bírja a rázkódást. A rozsdamentesek általában 6.8-7.2-ek míg az ilyesféle csavarokat legalább 8.8-ból kéne csinálni. Horganyzott 8.8-ast vegyél. A Békára a kerékgombához 8.8-as horganyzott menetesszárat vettem.