Nekem van egy olcsó motorxenonom még annak idelyén az SR-embe szerettem volna mert annk halovány a lámpája.Nade a vékonyított cucc is necces annyira szűk minden az SV-ben.
Tud valaki eladó olyan kis bizbaszt , amit a váz és a lábtartó konzol közé lehet csavarozni és ezáltal feljebb és hátrébb kerül a lábtartó?
Nem akarok komplett lábtartó-szettbe beruházni.
Üdv, Zombi
állítólag (bár élüben még nem láttam) a speciálisan motorhoz gyártott xenonnak direkt ezért olyan hosszú a kábele, hogy akár az akksi környékére is teheted a "trafóját".
Csupasz de nem az volt.Most küzdök mint malac a jégen ledobtam a lámpát így már nyomon vagyok ugyhogy egyenlőre nem kell kép de azért köszi.Elég nehéz a képhez szét kéne kapni az egészet felesleges vele dolgozni.Nem is értem hogy a xenont hova a jó fenébe lehetne rakni mert így is túlzsúfolt.
Ja és ez az útvonal a régi 3-as salgótarján felé?Me ha itt a jogsi megtornáztatnám a gépet ha sikerül a gázt elrendezni 3. alkalommla kapom szét mindig valami más a problem most odaszorítja a lámpáhozés tempomatként műkszik.
tegnap végül egyedül mentem, de így is jó volt :)
Annyit szeretnék mondani, ha valaki arrafelé tervezget, hogy Bajna-Tarján nagyon jó kis szakasz (legalábbis nekem tetszett), viszont mezgzd munkagépek mindenfélét felhordanak, szóval vigyázni kell. Nem tudtam így szemre megmondani, hogy teljes szélességben olajsár, vagy inkább csak szétkent trágya LOL. Tardos-Bikolpuszta (nevezetes rally-gyorsasági) viszont útminőségileg elfogadhatatlan, kettesnél egyenesben sem váltottam följebb.
Ja... elhagytam az egyik tükörtartómról azt a kis félgömb-alakú fekete műanyag dugót, ami a tartóban lévő kontraanyás csavart takarja. Ilyen kis apró bizbaszok pótolhatók, vagy ez csak az egész tükörrel együtt szerezhető be?
Na várd csak ki a végét. Amint asszony elalszik nekilátok annak a Photoshopnak. Amúgy szívesen, és örülök h jók lettek. Legközelebb ne mis szeretném megúszni a dolgot.
OK, szivesen, bár nemtom akkor mi lesz még, én csak ilyen gyorsba' tudok tervezni...
Most kikapcs -- ha vki jönne, léci dobjon egy sms-t akár éjjel is, és reggel visszahívom.
Kakucs: jó lehetett. én a Ladát fogom megforgatni május 10-én. Motorral csak kezdősködök, de az autót keresztbe vágom ha kell, meg akkor is, ha nem. :-) részletek itt
Ma nagyon jól éreztük magunkat, jót mentünk Kakucson!
Ati, köszi a képeket.
Tényleg hamar feltöltötted, ezek szerint mégsem színezted át a motorokat Photoshoppal.
Legközelebb viszont nem úszhatod meg motorozás nélkül.
Tényleg nagyon jó móka volt, sajnálhatja aki nem volt.
Hát,sajna,nekünk sem sikerült csak az egyik oldalrol,sajna meg kell bontani a másik végét is,de akkor egy az egyben ki is tudod belezni,mindent kiszedni,üveggyapot,meg perforált cső-van vmi spec neve,csak nem jut eszembe-és teljesen hibátlanul működik...Nekem ezresen van,de a szintén ezreses haverjaim csak hüppögtek a százezres martin dobjaikkal hogy ez hogy szól,és kb 10 rugó volt az egész,és benne van az E-betű,ami tudjuk mostanában rendőrmánia lett....
kaptam egyet tök ingyen, de nekem 620 as KTM van, aztán arra kéne feltenni mert ami rajta van az nagyon gáz. Levágnám azt a végét ami a blokk felé van mert igy picit hosszu, aztán ki akarom belezni, na és az érdekelne hogy egyik végéről ki lehet e szedni a cuccokat ( katalizátort meg mindent ami benne van ) mert akkor a másik vége megmaradna olyan szép krómozottnak,
na mindegy, ezt találtam ki: Zuglógól Bp-n keresztül (én városban is szeretek menni), Érd, Súskút, Bia, Páty, Zsámbék, Bajna, Tarján, Tardos, Süttő, duna mentén Egom - és innen vagy a dobogókőin, vagy tovább és a lepencein, Szentendre, aztán vagy új M0+Rákos út, vagy szentendrei-árpádhíd-M3, és vissza zuglóba.
F8 körül fogok indulni zuglóból, mivel a baba óramű pontossággal f7-kor ébreszt :). Ha valakinek van kedve csatlakozni, még 1 ideig nézem a fórumot. adatlapomon ideiglenesen kitettem a számom (sms). Én ilyen autós tempóban megyek, szóval ahol 90 van, ott 110-120, kanyarokat meg amatőr tempóban.
Tud valaki eladó olyan kis bizbaszt , amit a váz és a lábtartó konzol közé lehet csavarozni és ezáltal feljebb és hátrébb kerül a lábtartó?
Nem akarok komplett lábtartó-szettbe beruházni.
Üdv, Zombi
Érdekelne az Sv 650 fékkar,mennyi lenne a vége az árnak,és hol lehetne átvenni?
Előre is köszönöm!
Barsi Gábor!
Annyit szeretnék mondani, ha valaki arrafelé tervezget, hogy Bajna-Tarján nagyon jó kis szakasz (legalábbis nekem tetszett), viszont mezgzd munkagépek mindenfélét felhordanak, szóval vigyázni kell. Nem tudtam így szemre megmondani, hogy teljes szélességben olajsár, vagy inkább csak szétkent trágya LOL. Tardos-Bikolpuszta (nevezetes rally-gyorsasági) viszont útminőségileg elfogadhatatlan, kettesnél egyenesben sem váltottam följebb.
Ja... elhagytam az egyik tükörtartómról azt a kis félgömb-alakú fekete műanyag dugót, ami a tartóban lévő kontraanyás csavart takarja. Ilyen kis apró bizbaszok pótolhatók, vagy ez csak az egész tükörrel együtt szerezhető be?
Aki volt tegnap Tihanyban velünk (RSV fórum), azoknak itt vannak a képek:
www.quadrider.hu/rsv/20090404....
Senkinek nincs aki lecserélte?
Most kikapcs -- ha vki jönne, léci dobjon egy sms-t akár éjjel is, és reggel visszahívom.
Kakucs: jó lehetett. én a Ladát fogom megforgatni május 10-én. Motorral csak kezdősködök, de az autót keresztbe vágom ha kell, meg akkor is, ha nem. :-)
részletek itt
Esetleg ha jövő hétvégén is mész, akkor csatlakoznék. A jövőhéten lesz kész a vas.
Bár most már egyre nehezebben megyek, mintha ólom lenne a lábaimban, a tenyerem majdnem hólyagos lett.
Na ja, aki nem bírja...
Már alig várom a következőt!
Szólj ha mentek!
Ati, köszi a képeket.
Tényleg hamar feltöltötted, ezek szerint mégsem színezted át a motorokat Photoshoppal.
Legközelebb viszont nem úszhatod meg motorozás nélkül.
Tényleg nagyon jó móka volt, sajnálhatja aki nem volt.
addig is rákkenról
F8 körül fogok indulni zuglóból, mivel a baba óramű pontossággal f7-kor ébreszt :). Ha valakinek van kedve csatlakozni, még 1 ideig nézem a fórumot. adatlapomon ideiglenesen kitettem a számom (sms). Én ilyen autós tempóban megyek, szóval ahol 90 van, ott 110-120, kanyarokat meg amatőr tempóban.