én egyedül motorozok :)
szerintem már arra is büszke lehetek, hogy a feleségem mindvégig támogatott h motort akartam venni. A jogsi-csinálásban is. Amikor megvettem az SV-t, ő már állapotos volt. (Együtt hoztuk el a mocit, ő kocsival én visszafelé már a motoron). most 3 hónapos a kisfiam. és a párom szokta mondani, "nem mész egy kört? szép idő van". Eddig inkább olyan sztorikat hallottam, hogy gyerekszületés = motoreladás. Na nálunk nem. De az hogy egyéves motorosjogsival az újdonsült kismamát fuvarozgassam, az azért nekem vad lenne :-).
Egy ilyen egyenes kormány nem hiszem hogy beleérne egy N-esnek a tankjába.Bár sajna nekem is csak annyit mondtak mikor vettem hogy elviszed kipróbálod ha jó akkor jó ha nem és nem karcolod össze akkor kicseréljük másra.Meg kell az üzlettel beszélni a dolgot. link
szia, lehet nem voltam egyértelmű, nekem N van, már csak a formája miatt is ez tetszett jobban, vödörlámpa satöbbi. De túl magas a kormány. És pont azokra gondoltam amiket írtál: alacsonyabb kiemelő, egyenes kormány - de én is attól félek, tankba beleér. Ezért kérdtem tapasztalat van-e.
Őőőőő izé neke N-esd van de S-esre szeretnéd alakítani vagy S-es de kicsit magasítani szeretnél rajta?
Az első verziónál ha azt szeretnéd hogy alacsonyabb legyen a kormány (ami szerintem nem jó ötlet mert kényelmetlenebb bár a többségnek az a kényelmes tehát testalkat kérdése) akkor a kiemelőket lehetne alacsonyabbra cserélni így lejjebb megy a kormány és a kormányt is lehet egyenesebbre cserélni egész az egyenes csőig de láttam már ilyen egész fura formájú kormányt is amivel majdnem csutka lessz.Bár azzal lehetnek gondok a tank miatt ha beleér.A kiemelő ha ránézel nekem nem gyári SV-é hanem egy KTM kiemelője van rajta az irtó alacsony a gyárihoz képest talán az segíthet.
Amit linkeltem az S-eseknek segíthet a csutkát emelni kicsit a kényelem miatt.
megnéztem tegnap a motorkiállítást, hát nem volt nagy durranás... üres stand-helyek, távolmaradt nagy gyártók, stb.
A Gladius élőben nem olyan béna, mint a sajtófotókon.
Próbálgattam a 650S kormánypozícióját... tetszik. A lámpatartómat nem akarom szabdalni, így a csotkakormányról (N-re) letettem. Viszont bejátszhatna egy egyenesebb kormány és esetleg egy alacsonyabb kormánykiemelő. Vagy a meglévő kormánykiemelő aljából lekapni valamennyit. De azt nézegettem, hogy akkor meg a tankba érne a kormány (?). Vagy rosszul gondolkozok? Nektek van ezzel tapasztalatotok? Köszi!
Sajnos az alább linkelt lengéscsillapítót nem lehet feltenni az "S"-es verzióra,mert keresztben nem fér el a fejidom alatt.Túl hosszú.Hosszában biztos fel lehet valahogy rögzíteni,de akkor fúrni kell a vázat a felfogatási pontnak.Én is végigjártam ezt az oldalt,szétbontottam a motort méregettem mint az állat,de sehogy sem fért el ebből a legrövidebb sem.Maradtam a gyári változatnál.Az SV1000 kormánytelóját tettem fel.Nem kellett hozzá sokat hekkelni,csak egy konzolt kell csinálni,amit a vázhoz tudsz csavarozni,meg venni kell egy bilincset.
Vagy maradnak az erre specializálódott cégek termékei(öhlins,lsl,hyperpro),de azt nem akarod megfizetni.Én sem akartam.
Te Peti, te tényleg az az ember vagy akitől elhinnék bármi féle GPS-es trükköt!
Jó az mondjuk igaz hogy profin megtudod találni gpsel a földutakat, letiltott földutak módban!
srácok, hogy is szokott lenni a motorkiállításon a motoros parkoló? a hátsó főbejáratnál, vagy egy másik kapunál, külön? lehet tudni, h lesz-e idén parkolási lehetőség?
szerintem már arra is büszke lehetek, hogy a feleségem mindvégig támogatott h motort akartam venni. A jogsi-csinálásban is. Amikor megvettem az SV-t, ő már állapotos volt. (Együtt hoztuk el a mocit, ő kocsival én visszafelé már a motoron). most 3 hónapos a kisfiam. és a párom szokta mondani, "nem mész egy kört? szép idő van". Eddig inkább olyan sztorikat hallottam, hogy gyerekszületés = motoreladás. Na nálunk nem. De az hogy egyéves motorosjogsival az újdonsült kismamát fuvarozgassam, az azért nekem vad lenne :-).