Hali. Ez a hümmögtetős probléma nekem is előfordult (bár motorféknél nem), és igen kínos mert volt h pirosnál pici gázfröccs és lefulladt. Viszont ez a probléma ki volt már itt vesézve és ha jól emlékszem az okát akkor sem tudta senki (én emeltem picit az alapjáraton azóta ritkábban csinálja).
Am. ha valaki tud valami megoldást, vagy hogy mi az oka engem is érdekelne.
Nekem Lazer Fiber Pro Max-om van. Szerintem megéri, Pinlockos a plexije (5 fokban sem párásodik), jól szellőzik, karbon-aramid szálas hélyszerkezete van, jah és nem utolsó sorban szép a grafikája. Hátrányként említhető, hogy kissé zajos.
Még mindig jobb mint gázbowdennel szívni.Ilyen orbitális szopást még nem éltem.Pedig egypár necces szervizem volt mindenféle kotvánnyal de ez viszi a pálmát.
Szerintem forog a budhista menyországban az a rizsevő mamája a tervezőnek mint a búgócsiga mert folyamatosan szidom.
Ilyen lehetetlen helyre tenni valami eszméletlen.
Fúúúúú de kidühöngtem magam.Jónapot, megyek mert nem szoptam eleget.
előrementem - aki ismeri - hősökterét megkerülő 3-sávosban, aztán dózsagyörgyre akartam balra menni. zöld, egyes, váltok, fullad, bennvan kettesben álló motorral, a kanyar miatt még lassulok is, mire indítógombot találok már majdhogynem lábamat kell letenni, beindul, de még 1-be is vissza kellett rugni, közben már hárman dudálnak mögöttem... jó volt!
Nekem az 1000-esnél is volt ilyen jelenség.Mikor visszaesett a fordulatszám akkor lefulladt a motor.Az alapjárat megemelése segít a dolgon.Nekem 1400-1500körűl van meleg motornál és úgy nem fullad vagy csak ritkán.
ÁÁÁÁÁÁ! Technikai kérdés!
Injectoros SV 650-nél nálatok jelentkezett az a probléma, hogy hümmögteted pl. kocsisor között, piros lámpánál stb és egyszercsak KSSSSZZZ leáll?
Hidegen magasabb, míg el nem éri az üzemi hőfokot az injektor kompenzál és magasabban tartja, melegen 1400-1500-ra állítsd be, az 1200 alacsony a tapasztalatok szerint.
Hali.Még egy hülye kérdés.A 650-esknek hidegen mennyi az alapjárata?
Mivel ma átraktam a műszerpanelt és elméletileg a fordulatszámmérő önbeálló.Gyakorlatilag pedig nem.Így most kézzel kéne belőnöm az alapjáratot.
Viszont legalább megtudtam hogy csak 4135 Km es a motorom.
SV 650 gyári dobot szedett már szét valaki
Én tuti fix,hogy megyek.
5-kor van az indulás fenntről.
Am. ha valaki tud valami megoldást, vagy hogy mi az oka engem is érdekelne.
Köszi!
Szerintem forog a budhista menyországban az a rizsevő mamája a tervezőnek mint a búgócsiga mert folyamatosan szidom.
Ilyen lehetetlen helyre tenni valami eszméletlen.
Fúúúúú de kidühöngtem magam.Jónapot, megyek mert nem szoptam eleget.
Mennyire emeljem? Nem gáz megemelni?
Injectoros SV 650-nél nálatok jelentkezett az a probléma, hogy hümmögteted pl. kocsisor között, piros lámpánál stb és egyszercsak KSSSSZZZ leáll?
De ugyan ezt csinálja motorféknél is néha!
Mi lehet az oka? Mi a megoldás?
Kicsit zavar!
Mivel ma átraktam a műszerpanelt és elméletileg a fordulatszámmérő önbeálló.Gyakorlatilag pedig nem.Így most kézzel kéne belőnöm az alapjáratot.
Viszont legalább megtudtam hogy csak 4135 Km es a motorom.