Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te, nem nyílik az svmedia.....
A 20W-50 leginkább semmibe se való :)
Így van :)
Van új utángyártott és használt újszerű féktárcsám is ócsóé :)
Bár az olcsó ez esetben relatív :)
A 20w50 kicsit sűrűbb ez inkább egyhengeresekbe való,SV-be 10w40 vagy 15w50.
Motul 7100 Ez eddig ok! De Ezek közzül? Mi a Különbség?
7100 4T 10W-40
7100 4T 20W-50
köszi
Kicsit belemerültem a szinekbe ott van fenn az SVmedián de belinkelem.

2008-asnak ezeek a szinei:
SV 650 - 2008:
YKZ Candy Indy Blue
YPA Pearl Mirage White
YLF Metallic Thunder Gray
YAY Pearl Nebular Black

A 3 nagybetű maga a kód de én felsültem az enyémmel lehet neked szerencséd lessz igaz kérj próbszínt a keverésből.
Fr! Te nagyon otthol vagy sv-ben! a k8 650s metálszürke szinkódját nem tudod véletlenül? Szeretnék rá idomokat azt kellene lefujatni! Előre is köszönöm!
gizi
[26] ma 11:46
Kedves Barátaim, Kupások, Érdeklődők!
Az van,hogy végre elindulhatnak a hírek a V2 Kupáról!

Itt olvashatjátok a tervezett időpontokat, kérlek terjesszétek, olvassa mindenki.

Már biztosak az időpontok ( kivétel Rijeka )


Hungaroring ápr 21 kedd
Hungaroring máj 29 péntek
Pannoniaring júl 17-19 péntek - vasárnap
Rijeka aug 10-20 között valamikor
Pannoniaring szept 02 saját szervezés
Pannoniaring okt 7-8 szerda - csütörtök

Minden alkalommal ( a több napos rendezvényen ) az utolsó napon van a verseny.
Az ilyen vékony tárcsákat nemigen szoktuk szabályoztatni mert elnyomja a kés és görbe lesz!Meg egyébként is nagyon elvékonyodna az anyag!
A végleges megoldás valóban a csere, de ha nem annyira mart bele a vas, egy kicsit csiszold meg, csiszoló vászonnal és nyugodtan használhatod tovább. Ha az anyagiak nem engedik a cserét akkor tedd (rakasd) bele az új betéteket és használd tovább, max. jobban fog kopni az a fele.
Üdv: Szabi
Szerintem csere.A fék nem sporolós dolog.Az élet múlik rajta.
Sziasztok!

A jobboldali féktárcsámnak a belső felén elég mély barázdák vannak, emiatt a fékbetétet a vasig lenyalta ezen az oldalon, a többi fékbetét még 50 %-os. Szerintetek lehet-e szabályoztatni, vagy cserélni kell?

Köszi
Előbiztosítást kötött eddig mindenegyik biztosító ahol voltam (Allianz, K&H). Ilyenkor ABC123-at írnak be rendszámnak. Ezzel igazolni tudod, hogy van biztosítás. Amint megvan a rendszám, bemész, és módosítód a szerződést. ez a bevett módszer.
A teló viszont hótziher hogy nem gyári.
Ja én is így tudtam hogy így műkszik.Na de az élet rácáfol és jól belém rúg idióta biztosítósok formájában.
a kipu azért ott van!
Na ez az tiszta echte ilyen az enyém.Így képen is meg amúgy is egyre jobban bejön a szine.Igen ritka itthon nemigen láttam ilyen színt.
Szegény motor
Jaja a gpr is gyárt ilyet és az ixilnek is van ha jól emlékszem..
High mount vagy mi a franc a rendszer neve és az űlés alá megy be majdnem..Lehet csináltatok egy ilyet én is a meglévő kipufogóból az sv-re ha nem tudom eladni..
Nem akarok oltogatni de mikor vettem a kawasakit akkor rendszám nélkűl is kötöttek velem biztosítást..
Később módosítottuk a szerződést és akkor kerűlt rá a rendszám..
zoli itt a tiéd
Én nézegettem 2 éve, azt hiszem az X-Bike-nál és az Laser rendszer volt 240 rugó körül.
Ez lehet hogy engem is érdekelne!