Bocs, más forumon meg azért csesztek le mert egymás utáni hszben nem szeretik ha idézem.Itt meg igen.Na mindegy most megkaptam figyelek jobban.
Olajügyben meg olvasgatok.Rég volt mikor tanították azóta nem kellett az olajok dolgait tudnom.Bár mint mondtam lehet hülyeséget írok nem kell ezért leharapni a fejem /orosz/ elvtárs megtette.
hy, napi rendszerességgel elgangol a házunk előtt az utcánkban( 14 ker (zugló) Laky Adolf utca egy 650-es vagy 1000-es sv és nem sikerült még elkapnom egy szóra az emberünket.. asszem szürke, nincs itt regisztrálva véletlen? egyszer már üldözőbe is akartam venni de mire kiértem a motorral sehun senki..
HELP! Javitásra szorul a vasam és kaptam magam alá
egycseregépet 2 hétre. SV650-et. A gondom az h bárhogy közlekedek minden fékezésnél vagy az eleje v a hátulja csuszik meg! Ti milyen guminyomást használtok!
Ni te is rontod a levegőt.
Te vagy a kedvencem a fórumon.Imádom az érdes stílusodat.Mondjuk az értelmi képességeidről már nem vagyok meggyőződve de tudja fene lehet már elérted a minimum szintet.Amúgy merre motoroztál?Mert arra végképp nem megyek.Felhomályosítanál mit is jelent a 10w-40?
Lehet hülyeség de erre az éghajlatra jobban passzol a 10w-40.Mintha régen azt tanultam hogy ez 10-40 fok külső hőmérséklettartományra lett beállítva azt jelenti.a 20-as értelemszerűen melegebbre tervezték itthon meg 10-15 fok közt már szoktak motorozni.
Ja és más elintéztem a műszakit ma mentem az első 20 Km a motorral.
Ha valakit érdekel bazira hideg volt lefagyott a pofám a nyitott sisakban.De jó érzés volt a géppel menni így elsőre.
Szal itt nyugodtan lehet "válaszolni". :)