Jano2 persze igazad van ,kell a féktárcsa . de kéne fékpedál is.
befaster@pr.hu ide küldj légyszi mailt, (számot) és küldöm a címet
Zoli küldtem mailt, na akkor kérdés a régi és az új váltókar az egyforma?
Elfelejtettem a telefonban említeni hogy van egy váltókarom is de csavaros mert le van törve a vége meg van kuplung és fékkarom is de ezeknek is le van törve a vége!Ha kell esetleg,csörögj rám!
Az kb 2 Mp -el, elvileg annak normál méretűnek kéne lennie. A telefonom is ennyit tud és annak a képei is norm. méretüek szoktak lenni ha töltök fel. Véletlen nincs valami konvertálo program bekapcsolva a gépeden ,amikor töltesz fel képeket?
Nekem a koromnál fogva is sok volt, főleg a szoci összesből. Azok közül a P20-21-eket szerettem, tiszta nyugati feeling volt, jó ha a nyugati-ig eljutottam velük. Nyugatiból az utóbbi pár évben csak 7 db volt ebből két SV. De mikor megvettem az első komolyabvb motort rájöttem, hogy amit addig megszoktam teljesen el kell felejteni, sokkal jobban mentek nálam olyan srácok akik rögtön jó géppel kezdték, mire levetköztem illetve még most is van berögzött szokás ami miatt gyengébben teljesítek mint más. Mondjuk azokat már nem növöm ki.
Az én helyzetem kicsit vicces ebből a szempontból:
Komár,Riga,Simson kipróbálása,16 évesen A1 jogsi---ETZ125 (azóta is szeretem,most újul fel ),XTZ750 kipróbálás ,19 évesen A jogsi (régi csutkakormányos GS500),csomó tesztmotorozás (kisSV,VFR800,Z1000 stb,quadok) aztán SV1000.Egy dolog nem volt még a seggem alatt soha:robogó.Amikor ezen csodálkozik valaki,csak azt szoktam mondani,hogy nem vagyok hülye,nem akarok meghalni
Amin pl mindkét motor rajta van,az 1600*1200,de a többi is digit fényképezővel készült,csak nincsenek meg itt a céges gépemen,de azok is hasonló méretűek.Nem értem miért rakja fel mindet miniben
Amit csak lehet kipróbálok!
+Munkatársak közt is van pár moci CBR600F4, CBR1100XX, SV1000S, TL1000S, DR650 szóval ha bejön a jóidő ezeket ki is tudom próbálni.
Nem hiszem, hogy nagy különbség lenne a naked és a félidomos 650 közt, viszont az 1000 biztos más méret, mert másabb a vázai is tudtommal.
Ez mind igaz.Hál istennek már én is kinőttem a húzom amíg 300-al megyek kategóriát.Persze a robesz az más ott mindig beleáll a rángógörcs a jobb kezembe.Igaz nem is megy annyit mint a 650-es.Ott bárhogy mókoltam a hengerrel nem ment alattam 100-nál többet.
hát inkább picit szégyellem, mint hogy a riszpekt-eket begyűjtsem :)
de engem már az autó megtanított arra, hogy nemcsak csutkagáz létezik. meg hogy milyen a többi közlekedő. meg hogy hogyan sokallom el a szűkülő ívet.
és a tanpályán a kismotorral csak bénáskodtam: vagy lefulladt, vagy ha meg pörgettem, megugrott. majdnem a kedvem is elment. az 500-ason aztán minden a helyére került, mert volt nyomaték. Nagyjából az az álláspontom, mint ami ebben a cikkben is van (ha már a Hyo szóba került nemrég, ugyanis én is azt akartam): http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki070320/
At
tól még tudom h szégyellnivaló a lépcsőfokok kihagyása.
befaster@pr.hu ide küldj légyszi mailt, (számot) és küldöm a címet
Zoli küldtem mailt, na akkor kérdés a régi és az új váltókar az egyforma?