Nekem nem.Azért írtam ezeket mert minden motorosnak ezek voltak az előző motorjai.
Nekem suzuki Hi-up volt a kezdet de viccesen mutattam rajta.Majd jött a digó inyektoros morinis istencsapása SR ditech.Lehet egyéni de szeretem most is.Majd összegányoltam egy másik SR-t mindenféle nem odaillő alkatrészből és műgyantából.Utána jött az isteni szikra és vettem egy SV-t.
Nuku robogó?Simson?Berva?Riga?MZ sokféle?
Ejha respekt.
Bár nekem is jópár év de robesszel indultam a lejtőn.Bár így visszagondolva simán kijöttem volna a robeszre költött lével ha rögtön nagymotorral kezdem.
Vigyázz én fura ember vok a törzsfejlődést össze-vissza csinálom.Bicikli nem jött szóba nálam 20 éve csak Ált.iskolában de ott is rühelltem.Majd rögtön jött az autó és el voltam 10 évig utána a robogó 5 évig és csak ezután a motor.
Nekem mást szokott meg az izomzatom.A majomként gubbasztás egy hokedlin szindróma.
Na nem is a csukló hanem a hüvelyk/mutatóujj közti izomra kell egy testépítő projektet csinálnom.
én meg CB500-on tanultam, és nagyjából a szezon közepén vettem az SV-t (650N). Az előredőlés valahogy jött egy idő után. Én biciklin is a hagyományos országúti versenybicaj kormányát szeretem, derékfájás ide vagy oda. Ezt a csuklóterhelés dolgot se nagyon értettem soha, nekem sose fájt a csuklóm a versenycangán. a derekam annál inkább.
Hát nem tudom nekem a tanulómotor GS500-on lévő üléshelyzet ugyanolyan mint az N-es üléshelyzet ezt ismerem és nagyon jó nekem.Az SV-t meg decemberben vettem nem volt időm hosszan kipróbálni.Ha meg nem sec-perc és visszváltozik S-esre a gép még szinte minden megvan kivétel a plexi/óratartó és a 2 db oldalsó kis idomtartó.
hát... nem tudom, vessetek meg, de nálam a funkcionalitás a fontos :) az üres menetes lyuk tényleg nem szép, de ha beletekerek egy fekete imbuszfejűt, akkor már elmegy :-)
köszi, a rajz és a számok alapján már értem, hogy mit és miért kell kivágni. A megváltozott üléshelyzet értelme: sokszor azon veszem észre magam, hogy kb annyira dőlök előre, hogy a gyári N kormány túl fönt van.
Hát akkor a 19-es és 20-as tartó közepéből ki kell vágni egy csutkakormánynyi darabot hogy passuentos maradjon felteszed vissza a cuccokat és kész nem nehéz csak macerás bár nem tudom mi értelme egy speedesebb üléshelyzetnek 0 szélvédelemmel.
Ha csak csutkát akarsz rátenni és marad a nagy kerek lámpa idomok nélkül ott rövidíteni kell a lámpatartón amit a gumibizbaszok tartanak.Ha idomokat is akarsz ott a bowdeneket kéne rövidíteni meg a lámpa kábelezést duplikálni.Igaz oda/vissza sem túl nehéz csak költséges a dolog.
nyomatékgörbét tud esetelg valaki az 1000 resről? googlevel próbálkoztam de nem találtam semmit... ha valaki betenne egy képet róla azt szivesen venném
Nekem suzuki Hi-up volt a kezdet de viccesen mutattam rajta.Majd jött a digó inyektoros morinis istencsapása SR ditech.Lehet egyéni de szeretem most is.Majd összegányoltam egy másik SR-t mindenféle nem odaillő alkatrészből és műgyantából.Utána jött az isteni szikra és vettem egy SV-t.