Tudnám neked ajánlani szerelőnek Gumipókot(Kulcsár Lajos), az Öreg János utcában van a műhelye Debrecenben , napközben meg a mikepércsi úton a Bikemannél dolgozik, nekem 3 szor szedte már szét a Busámat, még nem csalódtam benne, korrektek az árai is. (nem azért kellett 3 szor szerelni, mert rosszul csinálta meg...)
SV 650 bontott cuccot hirdettek a 06.30.515.0328as számon. Én beszéltem velük, holnap hívd fel és érdeklődj! Nem tudom pontosan mi van még meg, de egy hívást megér.
Igen, jól tudod.
Ezek a hibák, mondjuk én 2006-os évjárattól nem tudok szelepszakadásról.
2006-tól javítottak a fékeken is, a fesszabályzó nekem is meghalt, szerencsére még gari időn belül.
És igen, a szervíz intervallum sajnos 4000km.
Nem vettem kötekedésnek, és én sem annak szántam az előző hozzászólásom.
Inkább nyilvánosan. Amiről tudok és nem a magam kútfejéből hanem hyo-soktól és fórumról: 2005-ös és néhány K6 szelepleszakadás, a fék ferdén kopása valószinüleg a gyári betét miatt, de a lényeg a rossz fékhatás, a töltés hamar elszáll(tudtommal fesszabályzó, de nem biztos). Az SV-nél általános blokkhibáról nem tudok, 1000-nél 2-3 évesen a kuplung alsómunkahenger elhagyhatja magát. Más hirtelen nem jut eszembe, de esetleg utánanézek miket írtak a hyo-s és sv-s fórumokon az utóbbi 2-3 évben és összegyűjtöm. A mai napig jönnek velünk hyo-sok és semmi gondunk egymással. A szervíz intervallum még mindíg 4000km? Nem kötekedésből, csak érdeklődöm.
szia
Fél éven keresztül nézegettem az SV650N gépeket.
Majd vettem egy 1000S es gépet, nem bántam meg,söt..
Amúgy egy 21 lovas robogóról ültem át erre. Még mindig élek.
Jött pár Hyo-s srác velünk túrázni, azóta egyrészük már más motoron ül. Nem rossz gép az, csak több törődést igényel mint az SV és piocivel több típushibája van.
A gyártási éve attól még lehet,2004-es, hogy 2005-ben helyezték forgalomba.Az utolsó évben még lehetnek ilyen átfedések.
A felirat is 2004 től ugrott és csak az S betü maradt.
Használt motor vásárlás előtt állok és mint lehetőség a 650-es sv is számításba jött.
Mivel vidéki vagyok nincs lehetőségem arra, hogy szalonban megnézzem, ezért itt szeretném megkérdezni, hogy egy magasabb 190+cm emberkének is kényelmes-e a motor?
Valamint, hogy mire érdemes figyelni vásárláskor, van-e típushibája?
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Suzuki_SV_650_hasznal
t_motor_teszt
szóval mikortól fekete is a váz?
2005 és ezüst ,érdekes módon ez van a törzskönyvben.
Köszönöm,de az ezres hangorkánja egy más minőség.A szomszédomnak Remus van a 650-esén,de engem érdekelne a többi is,és persze a videó nem adja vissza a hangokat.De kösz!
Ezek a hibák, mondjuk én 2006-os évjárattól nem tudok szelepszakadásról.
2006-tól javítottak a fékeken is, a fesszabályzó nekem is meghalt, szerencsére még gari időn belül.
És igen, a szervíz intervallum sajnos 4000km.
Nem vettem kötekedésnek, és én sem annak szántam az előző hozzászólásom.
Hogy is felejthettem el?
Nem kötekedésből, de írd már meg légyszíves, hogy te milyen típushibákról tudsz!
Mindkét motorról.
e-mail címem az adatlapomon.
Van valakinek sv 650 n-hez(2003-as) vízhűtője, és első lámpája? E-mail: sztreszoli@fibermail.hu
Fél éven keresztül nézegettem az SV650N gépeket.
Majd vettem egy 1000S es gépet, nem bántam meg,söt..
Amúgy egy 21 lovas robogóról ültem át erre. Még mindig élek.
SV vs. Hyosung képtár
Eddig 40le mocim volt, most egy 80le körülit szeretnék.
Sok lenne nekem az 1000SV ereje.
Amúgy egy nagyon jó moci, 3-is van az ismertségi körben, +1 TL is.
Ha 650-est nem is de 1000-est tudok neked jó áron..
A felirat is 2004 től ugrott és csak az S betü maradt.
Használt motor vásárlás előtt állok és mint lehetőség a 650-es sv is számításba jött.
Mivel vidéki vagyok nincs lehetőségem arra, hogy szalonban megnézzem, ezért itt szeretném megkérdezni, hogy egy magasabb 190+cm emberkének is kényelmes-e a motor?
Valamint, hogy mire érdemes figyelni vásárláskor, van-e típushibája?
t_motor_teszt
szóval mikortól fekete is a váz?
2005 és ezüst ,érdekes módon ez van a törzskönyvben.