Aham láttam és köszi az infót..Csak sajnos az a baj,hogy ahol ilyen olcsó a king ott vagy motort nem számítanak be,vagy(és ez a variáció üt inkább)csak hitelre történő vásárlás esetén áll ez az ár..
Én is simán töltöttem fel képtárba,azt mondta,feldolgozás alatt,aztán kicsivel később megjelent akkorában,amekkora látszik az adatlapomon.
Nem mondom,h rólam kell nagyobb,de a motorjaim meg a barátnőm szépek
Hát pályázni nemigen fogok vagy ha kijutok tuti a futottak még kategóriában megyek.Városi/országuti mentben túrázásra meg nem kell nagyobb.Költségekben is meg méretben is.
K5 650N-nel mentem,persze nem volt rossz,bár az S tetszik (szélvédelem,meg a sportosabb üléspozíciót szeretem,bár eleinte szokni kellett),de így,hogy az 1000-et kezdem szokni (1 éve van meg),már kevesellném a 650 erejét,de lehet,h telhetetlen vagyok
Már téma:még mindig kérdezem,hogy csináltatok,h normális méretű képeket raktok fel,nekem csak kicsiben mennek fel képek
Húúúú akkor az nem a legjobb.Nekem S ből lett N úgyhogy ez van.Majd lábtartót is cserélhetek.Na mindegy később.Csutkára nem hiszem hogy menne a lámpatartó átszabása nélkül.Amúgy van 2db csutkám eladóban ha kell.A balos gyári a jobboson letört a pozicionálló pöcök.Most ott tartok hogy lehet olcsón felhegesztik nekem.
az S-nek fentebb van a lábtartója, mint az N-nek, legjobb tudomásom szerint.
kormány: én magának a kormánynak a cseréjével (egyenesre, a hajlított helyett), vagy a csutkakormányra való átállással oldanám meg :). Egyelőre még nem...
Kormányon lehet variálni mind a kormány cseréjével mind a kiemelő cseréjével.Nekem szerencsém volt nem a gyári magas kiemelőt raktam fel hanem egy KTM kiemelőt ott a fordításával lehetett kicsit előrébb rakni és jóval alacsonyabb is.
A lábtartót viszont lehetne lejjebb rakni de erre már lövésem sincs hogy.Valszeg a teljes tartó konzolt ki kell állíthatóra cserélni.
Ja és a naked/idomosban lábtartóügyileg van külömbség vagy ugyanaz?
ezres nem lesz a kiállításon, mivel azt jelenleg nem gyártják/forgalmazzák. amúgy üléspozícióban szerintem nincs is különbség.
Inkább a naked és a félidomos közötti különbséget próbáld ki.
Én most ott tartok, hogy még a naked lábtartópozíciója is kicsit összecsomagolt érzést ad (183cm vagyok), szóval azt nem raknám feljebb. De a kormány néha lehetne lentebb/előrébb.
Nem rossz a 650-es sem hidd el.Nekem viszont kényelmetlen volt az alacsony kormányos verzio 1,8 as testméret mellett.Sajna nyomta a pici pocakomat.
Nameg fájt a hátam tőle és a csuklóm valószínű mert quasimodo szerű alkatom miatt.
Én még annyit ajánlanék hogy tényleg pattanj fel egyre nehogy gáz legyen a kényelem.
Szerintem sem kell aggódni.Ha akarsz sok sok pénzt beletömni a bürokrácia zsebébe,akkor vegyél 650-est,de én 6 év ETZ125 (és ez is tart továbbra is) és próba szintjén xtz750,sv650,vfr800,gs500,z1000 stb kipróbálása mellett vettem SV1000-et,eleinte kicsit félve,finoman bántam vele,aztán ahogy kezdtem hozzászokni,úgy hegyeztem egyre jobban,persze még bőven tart a folyamat,de önuralom kérdése.
Ha rám hallgatsz,most veszel ezrest,mint 2 év 650 után
(mondjuk Baluét,mert az jó ).
Igen, Igen!
Nagyun tuti a moci!
Egy az egyben elfogadnám semmit nem alkítanék rajta!
Fekte piros vagy kék, és fekete váz!
Most újonan is jó árban van a 08-as modell.
Persze még kell rá idom.
A tiedén legegyszerűbb a sűrűbb olaj a telókba vagy ha az nem elég erősebb rúgót kell betenni.
Azt megkérdezhetem, hogy mien magas vagy, és kényelmes-e a moci?
igen gyári minden ( üléspúp. oldalidom, bukógomba, rendszámtáblatartó TRW-s ezt már én vettem és raktam fel, még az index-t akarom lecserélni azt valószínűleg a Nagyvas-tól rendelem meg ) van még rajta egy fokozatkijelző is. a motorral vettem azt is csak nem szuperált jól ( állandóan égett az FI és a piros lámpa )de a forgalmazóval felvettem a kapcsolatot és minden megoldódott. én még ilyen becsületes és segítő kész forgalmazóval nem találkoztam. amúgy prop-tech-es a kijelző.
Nagyon szép moci :) Nekem főleg a piros ülés tetszik. Fehér motoron is jó, de a feketén is. Ez az ülésidom ez gyári? Többféle fazon is van egyébként? Nekem ez a szögletes valahogy nem jön be annyira, egy "púposabb" jobban tetszene.
szia !
ilyenre gondoltál ? én 3 hónaposan vettem,így ahogy van szerintem jó áron 1350000. kezdő vagyok én is, előtte ETZ 250-es volt a legnagyobb motorom miután leamortizáltam hosszú évekig semmi értelmes. nekem bőven elég amit tud. ami nem tetszik benne , hogy az első teló nagyon könnyen felüt. tudom lehet rajta javítani majd a tavasszal megoldjuk.ötleteket már kaptam.
Nekem a 650S tetszik igazán, persze az 1000S bejönne.
Szerintem egyénfüggő a dolog, de jobban örülnék, ha úgy ülhetnék át egy erősebb gépre ha már egy közepeset kimotoroztam.
Hát, az SV az ami bejön külsőre, főleg ha van rajta utólagos oldaidom is. És csak a fekte vázas.
A Hyo-ról jókat olvastem egy tesztben, de inkább egy ismertebb márkát választanék.
Üdv
Nem mondom,h rólam kell nagyobb,de a motorjaim meg a barátnőm szépek
Már téma:még mindig kérdezem,hogy csináltatok,h normális méretű képeket raktok fel,nekem csak kicsiben mennek fel képek
kormány: én magának a kormánynak a cseréjével (egyenesre, a hajlított helyett), vagy a csutkakormányra való átállással oldanám meg :). Egyelőre még nem...
A lábtartót viszont lehetne lejjebb rakni de erre már lövésem sincs hogy.Valszeg a teljes tartó konzolt ki kell állíthatóra cserélni.
Ja és a naked/idomosban lábtartóügyileg van külömbség vagy ugyanaz?
Inkább a naked és a félidomos közötti különbséget próbáld ki.
Én most ott tartok, hogy még a naked lábtartópozíciója is kicsit összecsomagolt érzést ad (183cm vagyok), szóval azt nem raknám feljebb. De a kormány néha lehetne lentebb/előrébb.
és még melettük minnél több mocira.
Remélem sikerül megtalálnom az igazit.
És mivel nem hajt a tatár, ellátogtok majd 1-2 tesztmotorozásra is,
mert csak másabb ment közben mint állva. Csak lenne már jó idő.
Nameg fájt a hátam tőle és a csuklóm valószínű mert quasimodo szerű alkatom miatt.
Én még annyit ajánlanék hogy tényleg pattanj fel egyre nehogy gáz legyen a kényelem.
Ha rám hallgatsz,most veszel ezrest,mint 2 év 650 után
(mondjuk Baluét,mert az jó ).
Nagyun tuti a moci!
Egy az egyben elfogadnám semmit nem alkítanék rajta!
Fekte piros vagy kék, és fekete váz!
Most újonan is jó árban van a 08-as modell.
Persze még kell rá idom.
A tiedén legegyszerűbb a sűrűbb olaj a telókba vagy ha az nem elég erősebb rúgót kell betenni.
Azt megkérdezhetem, hogy mien magas vagy, és kényelmes-e a moci?
ilyenre gondoltál ? én 3 hónaposan vettem,így ahogy van szerintem jó áron 1350000. kezdő vagyok én is, előtte ETZ 250-es volt a legnagyobb motorom miután leamortizáltam hosszú évekig semmi értelmes. nekem bőven elég amit tud. ami nem tetszik benne , hogy az első teló nagyon könnyen felüt. tudom lehet rajta javítani majd a tavasszal megoldjuk.ötleteket már kaptam.
Szerintem egyénfüggő a dolog, de jobban örülnék, ha úgy ülhetnék át egy erősebb gépre ha már egy közepeset kimotoroztam.
A Hyo-ról jókat olvastem egy tesztben, de inkább egy ismertebb márkát választanék.