Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi baj,köszönöm szépen a segítséget.. Meglátjuk majd,hogy alakúl tavasszal a dolog.
Sajnálom, azt hittem tudok segíteni. Talán a tavasszal nagyobb sikered lesz a motor eladással.
Üdv
Aham láttam és köszi az infót..Csak sajnos az a baj,hogy ahol ilyen olcsó a king ott vagy motort nem számítanak be,vagy(és ez a variáció üt inkább)csak hitelre történő vásárlás esetén áll ez az ár..
Balu, láttad valamelyik Suzuki cégnek a hírdetését ahol 2008 as Kinget árulnak (0Km) 2,29 M Ft -ért. Talán jobban megéri egy új mint egy használt?
Köszi-köszi-köszi-köszi...majd iszunk a pozitív kritikára egy sétálójánost.. Egyébként tényleg jó kis mocc ez és nem azért mert az enyém..
Eredetiben mekkorák a fotók?, amiket feltöltenél?
Én is simán töltöttem fel képtárba,azt mondta,feldolgozás alatt,aztán kicsivel később megjelent akkorában,amekkora látszik az adatlapomon.
Nem mondom,h rólam kell nagyobb,de a motorjaim meg a barátnőm szépek
Ja képet simán gépről beszúrva nekem simán nagy képet ad ki 120x akárhányasra van állítva fényképező.
Hát pályázni nemigen fogok vagy ha kijutok tuti a futottak még kategóriában megyek.Városi/országuti mentben túrázásra meg nem kell nagyobb.Költségekben is meg méretben is.
K5 650N-nel mentem,persze nem volt rossz,bár az S tetszik (szélvédelem,meg a sportosabb üléspozíciót szeretem,bár eleinte szokni kellett),de így,hogy az 1000-et kezdem szokni (1 éve van meg),már kevesellném a 650 erejét,de lehet,h telhetetlen vagyok

Már téma:még mindig kérdezem,hogy csináltatok,h normális méretű képeket raktok fel,nekem csak kicsiben mennek fel képek
Húúúú akkor az nem a legjobb.Nekem S ből lett N úgyhogy ez van.Majd lábtartót is cserélhetek.Na mindegy később.Csutkára nem hiszem hogy menne a lámpatartó átszabása nélkül.Amúgy van 2db csutkám eladóban ha kell.A balos gyári a jobboson letört a pozicionálló pöcök.Most ott tartok hogy lehet olcsón felhegesztik nekem.
az S-nek fentebb van a lábtartója, mint az N-nek, legjobb tudomásom szerint.
kormány: én magának a kormánynak a cseréjével (egyenesre, a hajlított helyett), vagy a csutkakormányra való átállással oldanám meg :). Egyelőre még nem...
Kormányon lehet variálni mind a kormány cseréjével mind a kiemelő cseréjével.Nekem szerencsém volt nem a gyári magas kiemelőt raktam fel hanem egy KTM kiemelőt ott a fordításával lehetett kicsit előrébb rakni és jóval alacsonyabb is.
A lábtartót viszont lehetne lejjebb rakni de erre már lövésem sincs hogy.Valszeg a teljes tartó konzolt ki kell állíthatóra cserélni.
Ja és a naked/idomosban lábtartóügyileg van külömbség vagy ugyanaz?
ezres nem lesz a kiállításon, mivel azt jelenleg nem gyártják/forgalmazzák. amúgy üléspozícióban szerintem nincs is különbség.
Inkább a naked és a félidomos közötti különbséget próbáld ki.
Én most ott tartok, hogy még a naked lábtartópozíciója is kicsit összecsomagolt érzést ad (183cm vagyok), szóval azt nem raknám feljebb. De a kormány néha lehetne lentebb/előrébb.
Most a motorkiállításon ráülök a 650-re meg az 1000-re is,
és még melettük minnél több mocira.
Remélem sikerül megtalálnom az igazit.

És mivel nem hajt a tatár, ellátogtok majd 1-2 tesztmotorozásra is,
mert csak másabb ment közben mint állva. Csak lenne már jó idő.
Nem rossz a 650-es sem hidd el.Nekem viszont kényelmetlen volt az alacsony kormányos verzio 1,8 as testméret mellett.Sajna nyomta a pici pocakomat.
Nameg fájt a hátam tőle és a csuklóm valószínű mert quasimodo szerű alkatom miatt.
Én még annyit ajánlanék hogy tényleg pattanj fel egyre nehogy gáz legyen a kényelem.
Szerintem sem kell aggódni.Ha akarsz sok sok pénzt beletömni a bürokrácia zsebébe,akkor vegyél 650-est,de én 6 év ETZ125 (és ez is tart továbbra is) és próba szintjén xtz750,sv650,vfr800,gs500,z1000 stb kipróbálása mellett vettem SV1000-et,eleinte kicsit félve,finoman bántam vele,aztán ahogy kezdtem hozzászokni,úgy hegyeztem egyre jobban,persze még bőven tart a folyamat,de önuralom kérdése.
Ha rám hallgatsz,most veszel ezrest,mint 2 év 650 után
(mondjuk Baluét,mert az jó ).
Igen, Igen!
Nagyun tuti a moci!
Egy az egyben elfogadnám semmit nem alkítanék rajta!
Fekte piros vagy kék, és fekete váz!
Most újonan is jó árban van a 08-as modell.
Persze még kell rá idom.

A tiedén legegyszerűbb a sűrűbb olaj a telókba vagy ha az nem elég erősebb rúgót kell betenni.

Azt megkérdezhetem, hogy mien magas vagy, és kényelmes-e a moci?
igen gyári minden ( üléspúp. oldalidom, bukógomba, rendszámtáblatartó TRW-s ezt már én vettem és raktam fel, még az index-t akarom lecserélni azt valószínűleg a Nagyvas-tól rendelem meg ) van még rajta egy fokozatkijelző is. a motorral vettem azt is csak nem szuperált jól ( állandóan égett az FI és a piros lámpa )de a forgalmazóval felvettem a kapcsolatot és minden megoldódott. én még ilyen becsületes és segítő kész forgalmazóval nem találkoztam. amúgy prop-tech-es a kijelző.
Nagyon szép moci :) Nekem főleg a piros ülés tetszik. Fehér motoron is jó, de a feketén is. Ez az ülésidom ez gyári? Többféle fazon is van egyébként? Nekem ez a szögletes valahogy nem jön be annyira, egy "púposabb" jobban tetszene.
szia !
ilyenre gondoltál ? én 3 hónaposan vettem,így ahogy van szerintem jó áron 1350000. kezdő vagyok én is, előtte ETZ 250-es volt a legnagyobb motorom miután leamortizáltam hosszú évekig semmi értelmes. nekem bőven elég amit tud. ami nem tetszik benne , hogy az első teló nagyon könnyen felüt. tudom lehet rajta javítani majd a tavasszal megoldjuk.ötleteket már kaptam.
Nekem a 650S tetszik igazán, persze az 1000S bejönne.
Szerintem egyénfüggő a dolog, de jobban örülnék, ha úgy ülhetnék át egy erősebb gépre ha már egy közepeset kimotoroztam.
Nem hiszem, hogy meg tudnám állni a kísértést
Hát, az SV az ami bejön külsőre, főleg ha van rajta utólagos oldaidom is. És csak a fekte vázas.
A Hyo-ról jókat olvastem egy tesztben, de inkább egy ismertebb márkát választanék.