Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondom a legkönnyeben rávágható hibaokot bökték ki.És mi lett volna ha rábólintasz és kicseréled.Amúgy a hűtő rendesen sok dolgot bír ki mielőtt csereérett lessz én láttam kettéhajlott hűtőt amit simán megcsináltak.Az enyémet is az idom (ami már nincs rajta) felnyomta a hengerfejbe és simán megcsinálták 8e ért.
Követendő hozzá álás
Biztosan megfogja hálálni!
Márkaszervízbe vittem, 2 óra múlva felhívtak hogy megvan a hiba, szar a hűtőm. Ki kell cserélni! Akkor jó lesz a mocim! Az új 136.000Ft. Ezt nem kértem, akkor elvihetem a motort. Ennyi történt. A végzettségem Nekem is autószerelő, de csak a versenyautóimat építettem, motorokkal nem foglalkoztam. Mivel a működési elv ugyanaz, így mentem sorba a lehetséges hibákon, kértem lézeres hőmérőt, infókat, stb, így jutottam a jelenlegi helyzetig! Imádom ezt a mocit bár csak most vettem és egyből rossz, de akkor is imádom! Meg fogom valahogy javítani és Ő meg fogja hálálni, hogy a jóidővel sok szép élményben részesít!
Szerintem nem is keresték.Csak rámondták hogy ez ilyen menni kell vele.
Ha nem lennénk olyan messze egymástól megcsinálnám neked!
Köszönöm a mellékletet. Ezt tanulmányozva a segergyűrű levétele után a tengely kicsúszik, csak ha a csapágyat ki akarom cserélni, akkor kell a kinyomó, vagy kihúzó!
De asszem nálam gyakorlottabb szerelőhöz viszem a feladat végrehajtásához. Én a hibát feltártam, a többit szakira bízom.
Bár a hibát ők se találták meg.
Viszont ahogy a szevízkönyvet nézem nem egyszerű az eset én szervízbe vinném.Sokmindent kell levenni.

http://www.svmedia.hu/manuals/...

5-14 nél kezdődik a leszerelés.Meg kell valami spec szerszám hogy kipréseld a tengelyt.
Vissza lehetne rá ügyeskedni szerintem a lapátot de inkább cseréld ki!Sajnos a tengelyt csak akkor bírod kihúzni ha leveszed a deknit is mert belülről egy zégergyűrű van rajta!
Az nem jön ki ha jól tudom, mert a másik vége seger gyűrűvel van biztosítva
Le kell venni a jobb oldali nagy deknit is, akkor viszont le az olaj meg minden. De javítsatok ki ha rosszul mondom
Hát szerintem megvan a hiba a lapát és a tengely egy darabnak kéne lennie húzd ki a tenglyt is és cseréld ki az egészet.
Az első kép szerint kellene állnia szerintem, és a második a valóság
Miért van az,hogy a képek,amiket felteszem,miniben jelennek meg?
5000 Ft. körül van az új vízpumpa lapát+tengely
Ha a lapátos kerék elforog akkor minden bizonnyal meg is van a hiba oka. Én úgy képzelem biztos forgalmaz hozzá a Suzuki vízpumpa felújító kitt-et.
Itt úgy néz ki a lapos része a keverőlapátnak egy ellenkező darabba kell belecsúsznia a blokkban.Esetleg az svmedia oldalon vannak angol kézikönyvek letölthető formában.
Az a baj a nyomát se látom hogy az hogy van oda rögzítve
Annak szerintem fixen a tengelyen kéne lennie mert ha "szalad" rajta akkor nem tudja keringetni a vizet!
Mivel még mindíg melegszik a mocim, ezért én levettem és a lapátos rész egyben a kezembe esett!
sérülése nincs
de nem tudom annak nem e fixen a tengelyen kellene lennie?
Valaki szedte már le az SV vízpumpa fedelét?
Fontos lenne
Sziasztok!

Az sv-m még mindíg eladó,akit érdekel a következő telefonszámon megtalál:30/9089573.
Citellus:van feltéve giannelli dobról videóm..igaz az 1000-es de talán kiindulási alapnak jó lesz..
Jó estét!Szeretném a közel jövőben az SV650-esem a gyári dobot kicserélni,de előbb szeretnék meghallgatni néhány változatot.Ha valakinek van Yoshimura,Gianelli,Akrapovic,Two Brothers,stb. rendszere vagy végdobja,és lenne kedve jobb időben(mondjuk márciusban) a Dunakanyarban vagy annak környékén motoroznia,szívesen meghallgatnám.Köszönöm előre is.(urge@urge.hu)
Ha sértetlen, én nem cserélném ki. Még anno a Yamahámon is csak a szimergót cseréltem a porvédő maradt.
Köszi megtaláltam.
gugli jóbarát:
http://www.uralwolf.hu/uralhon...
ebben a PDF-ben keress rá (ctl+F) arra, hogy "fényszóró beállítása".
Építettem Árpi.Mi a kérdés?