Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ömm eddig azt mondom a VTR... de még alig mentem az SV vel meg már elfelejtettem miylen volt a VTR
Én mondtam de nem szeretne szerelni.Nem kell központi emelő nekem csak sima hátsón volt és 15-20 perc kicsit molyoltam a kuplung/gázbowdenen és már jött is le a villahíd meg a két kormánycsutka.Majd vissza nehezebb volt az N esen jóval több a csavar mire beállítottam a kormányt.
De az is megvolt 20 perc alatt.
Főleg ha még központi emelőd is van.
Nem nagy kunszt levenni a villahidat meg a csutkát!
Doky!
A VTR a jobb vagy az SV?
Üdv .:gyroli
Nekem szinte mindíg 100 fok körül mozog, pedig rendben van a hűtő rendszer és tiszta is. sk. raktam rendbe. Érdekes,hogy a tied nem éri el ezt a hőfokot, mert eddig akivel beszéltem és nagy Sv-je volt mindenkinek e-körül mozgott. persze ez normál külső(20-22) fognál vagy a felett értem.

Neked annyira fölmegy?
Nekem hüvös időben 83-85 fokos,nyári melegben sem megy 90-92 fölé tartós tempónál,csak a városi 2-ben tögymörgéskor szokott 104-ig felmenni,de ott kapcsol a venti és leviszi 101-102 fokig.
Valaki már írta, hogy 120°c-ig elmehet "verseny" körülmények közt. 105°C-nál kapcsol be a ventillátor és 106-107-nél ki.
nekem még 95 fok fölé nem ment mondjuk nem is mentem még vele 10 foknál jobb időben

a képeket meg előre is köszönöm
Sziasztok!

Ilyen villaszár bilincset keresek bármilyen gyártótól.Az x-bikeon kívűl van valakinek ötlete,hogy honnan tudnék szerezni?

Előre is köszi.

http://www.wilbers.de/2008/eng...

Nem kell,hogy wilbers legyen,csak az a lényeg,hogy két félből álljon a bilincs,mert nem akarom megbontani a villahidat és a kormánycsutkát.
Több mint 90-fok. Az 1000-esek 100-105 fok közt vannak szinte mindíg, normál külső hőfok melltt. Ha túl melegszik a motor elindul a ventillátor, ha az sem hűti le és melegszik tovább kigyullad egy izzó a műszerfalon(víz ikonnal) ,hogy ezután mitörténik azt csak gondolom, nem hiszem,hogy leállítaná a motort.
A dobról csak hétfőn tudok képeket küldeni mert a laptopomban vannak az pedig nincs velem de akkor küldöm őket.Üdv
ha képeket tudnál feltenni azt megköszönném... akkor lehet belevágnék egy iylen átalakitásba.. mert hát ez a halk pufó... hallják azért ha jövök nah
aj mégegy kérdés.. bár egyenlőre még nem fenyeget de hány foknál melegszik túl az ezres? az üzemi hőfok gondolom 90 fok környéke de emnnyinél kell aggódnom.. illetve jelzi valami hogy túlmelegedett? elektronika leállitja esetleg a motort vagy vmi?
Ha azt a 3 inbuszt kicsavarod, nem vagy sokkal előrébb. Már csináltam egy sport dobot, igaz az Bandité volt de ugyan ilyen rendszerü.A csavarokat meg kell ovatosan vágni, hogy elengedje a hegesztés, nem egyszerű esztétikusan megcsinálni de türelemmel és ésszel meglehet. Nekem sikerült, akkor neked is menni fog. Ha a csavarok lent vannak csak a vég rész jön le, a dísz kupak , az a kromozott vég. A dob belseje úgy van rögzítve, hogy az alu dob vissza van peremezve (hajtva) és ez tartja benn a hangtompító részt a végén a csavarokkal együtt amivel felfan fogatva. Ha a visszahajtást körbe fűrészeled kicsúszik az egész közepe és akkor kapsz egy üres alu dobot. onnantól kezve indulhat a dob gyártása. Szerintem jobban jársz ha veszel egy pár használt dobot, ha csak nincs otthon sok szerszámod , eszterga padod, stb. Én sokat szaladgáltam vele de elkészült. Szép is lett és ahangja is renben volt de macerás.Viszont a saját örömömre csináltam és jól esett. Ha kérdésed van írj nyugodtan, talán még képeim is vannak a műveletekről,talán. Üdv: Szabi
nézegettem az 1000 resem gyári dobjait és van a végén 3 csavar ami le van hegesztve.. ha azokat kicsavarom az egész belseját ki lehet húzni? vagy mégis mi fogadna ha azt leszedném? egy gyári puffot leeht átalakitanék sportdobbá.... de még mindig vennék jóáron sportdobot amúgy
Sziasztok

Nekem a pmaróti motors talin volt szerencsém hallani a hangját, még beszéltünk is pár szót róla, brutális, nekem nagyon tetszett!

Árpi
He-he,Ford Escort 1.6 D dob!Mikor az enyémet levitte egy pesti autós szükségmegoldásként gyártottam izibe'!
Egyébként ha kell valakinek ingyé' odaadom,pl. pályázni tökéletes!IRGALMATLAN HANGJA VOLT VELE A GÉPNEK!
Mi ez a csodadob a vason?
Tavaly volt a Pilisi Sólymok találkozóján egy oldalkocsis Babetta,balra kormányoztad-jobbra ment és fordítva!Nagyon nagyokat borultunk vele,igaz már nem voltunk szomjasak de aki józanul hajtotta az is ugyanakkorákat esett!
Itt ismertem meg Budmyke sv-s kollégánkat,AKI MELLESLEG MÁR RÉG NEM JÁRT ITT!
Hátha valakit érdekel:
Utángyártott SV 1000/650 teljes idomzat eladó, 2003-tól gyártott gépekhez, tartó konzolok nélkül, festetlen. Ára: 15e Ft. Nem a csúcsminőség, ezért ennyi az ára. SV üléspúp csere érdekel. Érdeklődni telefonon vagy emailen. adam1211@freemail.hu 0670/3610167
Milyen hóesés? Nálunk semmi hó, csak fagy!
Nem jó, a csokinak is csináltak az üvegtigris II ben és látod még a sörrel is felborult.