Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jön ma valaki Devils börzére?
Nekem is volt DT 125 R-em. Zsírúj láncszettel vettem, beletekertem 10ezer km-t akkor járt kb az élettartama felénél, pedig egy tök egyszerű 428-as JT lánc volt rajta.
Voltam a PowerCitynél, azt mondták tuti a hűtő a gáz. Levettem a hűtőt elvittem hűtőshöz, azt mondták semmi baja. Ők is mint már sokan azt javasolták hogy szerezzek egy gombát külcsönbe és tuti meglesz a hiba. Ha az a gyengéje akkor vegyek bele egyet és kész. Ezért lenne jó ha valakinek lenne elfekvőben egy ilyen, és esetleg egy próbára kölcsön tudná nekem adni
Sziasztok! Nincs valakinek elfekvőben egy termosztátháza kompletten ami tuti működik, vagy csak a gomba belőle? A lényeg hogy kipróbáltan jó legyen! A mocim még mindíg melegszik és erre a gombára jön a legtöbb tipp, és ki kellene próbálni egy olyannal ami jó értékeket ad!
Na az hogy endurokon nem igaz :)
A 125-ösökön van ilyen lánc, igaz lehet rá venni gyűrűset is csak drága volt :)
Az Iris SV-n 10-et se ment el ez tény, pedig X gyűrűs volt. Ezért nem kísérletezek én tovább, csak DID. Az elmegy 25-öt.
Ez az, az endurokon gyűrü nélküli lánc van így belülről sincs kenés mégis elmegy. Látod az Iris még 10000-et sem ment el Neked hiába fújtad pedig egy normális lánccal 25 körül teljesítesz. Ráadásul az 1 év alatt megvan Neked.
Igen fújtam. Sajnos nem tudom mennyit ment el, mert 12e-t tettem csak bele. Amikor hozzám került, nemsoká cserélni kellett. De azért a DT más kategória, ott 520-as sima gyűrű nélküli erősített lánc volt. Sztem az amúgy se bír 20-at :)
Mikor enduród volt fújtad a láncod terepezés közben? Ha nem akkor mennyit ment el?
Ha valaki szponzorál egy láncszettel, én kipróbálom!
Szia!
Nem akarok beleszólni, de ezt a csavaros dobot hogy akarod feltenni?
Köszönöm a választ,ird már meg hogy tudnám felvenni a kapcsolatot a patakijozsef2008@freemail.hu-ra küld már el.Üdvözlet minden SV-s motorosnak.
Az 1000-es alsó kuplungmunkahengere valóban néha elhugyozza magát, de párezerbe kerül a javítószett. Én lecseréltem a folyadékot benne, könnyebb lett és nem is volt vele gond egyszer sem. Ami miatt még lehet az az, hogy a gondosan fújt lánc beviszi pont a munkahengerhez a dzsuvát és az nem tesz jót neki.
Az én SV-mnek volt váltóhibája,garanciában cserélték (a Suzuki szakszervíz vezetője mondta,nem csak a tulaj),ezenkívül a kuplung elereszt némi folyadékot időnként,ami a következő szervíz alkalmával orvosolva lesz,de a 650-nél nem lesz ilyen gondod

650-ről egy hibát hallottam,egy atomjaira hullott kuplungot,de ismerve a "hozzáértő" tulajt,aki csak ütni-vágni tudta a gépet,kanyarodni nem tudott,műszaki érzés semmi,nem is csodálkozom.Egyébként csak jókat hallok a kisSV-kről is.
Ezekről a hibákról még énsem hallottam, persze ettől még lehetnek valósok de szerintem kizárt. Majd hozzászólnak a 650-es tulajok is de nem hiszem,hogy hallottak volna vagy tapasztaltak volna ilyet.
Az Sv 650, és a 600-as Bandit szinte fillérre annyiba kerül(szervíz,biztosítás,fofyasztás,alkatrész), nem sorolom. Ha van is külömbség, szinte elhanyagolható.
De egy nagy külömbség mégis van: Az Sv különleges és egyedibb
Ez érdekes mikor a képbe jött az SV 650 nálam elolvastam mindenféle létező tesztet meg jópár emberkét kérdeztem mindenhonnan.És a vizpumpafedél kósza szivárgásán kívül semmilyen hibáról nem tudtak beszámolni.
Az általad említett hibákról még nem hallottam, illetve az 1000-nél előfordul váltó gond, de csak pályázónál. A fogyasztás 4-9-ig terjed csuklófüggően. Gyújtásgondról pedig semmit.
Sziasztok!Nyár elején tervezem lecserélni kisBanditom és az egyik alternatíva az SV 650 lenne. Milyen tapasztalataitok vannak vele?
Üzemeltetési ktg, fogyasztás? Elég sok váltóhibáról és gyújtáshibáról hallottam ezeknél a motoroknál, ez mennyire jellemző?

Köszi előre is! Mihamarabbi jó időt!
Elvileg a kerekek kibírnak 2 láncot, de az első lánc a kerekekkel együtt kopik és ha csak egy picit is eltér a kerekek futása(ezt nagyon nehéz beállítani, mindenhol szemre csinálják) akkor ferdére kopik és akkor az új láncot is tönkreteheti hamarabb mint amennyit valójában bírna(volt erre példa), igaz egy haver megfordította a hátsó kereket 650-en és sokat elment neki a második lánc is, de nem tépi a száját.
OK köszi hétvégén így csinálom.2t robesznél nem kellett a kocsit meg mászik alá a fene így szervízre bízom.Így motornál még sose csináltam de majd belejövök.
Szerencsére egy havernál állítottunk,és arra állítottuk be a kb 20-30mm játékot,amikor rajta ültem.


Pont ez a srác állította az MZ-jén egyszer olyanra a láncot,hogy ropogott,mint amikor diót törnek
Láncszettet mindig egyben szokás cserélni,vagy van olyan,h a lánc előbb elnyúlik de a lánckerekek még nem olyan kopottak,hogy cserélni kelljen?
ja, melegíteni és utána leengedni.......mikor úgy érzed, hogy nem jön már több akkor kezd el átdönteni a túloldalra egy kicsit és vissza,ha ezt párszor eljátszod akkor még kijön 2-3dl........nekem mindíg belement a teljes mennyiség ezzel a módszerrel...
Persze!
Asszem várhatnád mire a hideg olaj kifolyik teljesen.
Ha már szervíznél tartunk lehet hülye kérdés de felteszem.Olajcserénél be kéne melegíteni a motort valamennyire és várjak míg kézmeleg nem lessz vagy full hidegen le az olaj és vissza az új?
Ilyenkor célszerü átforgatni a kereket mert ha szakaszosan nyúlt(általában úgy szokott) akkor ha egyik helyen jó attól még mikor átfordul szorulhat. Nemrég kint volt a kerék amit szervízben végeztek és külön beszéltünk erről mégis mikor hazaindultam lehetett érezni egy kis ropogást és némi vibrálást a kormányon motorféknél. Így beugrottam a FG-ba és ott lazítottak egy kicsit amitől eltünt a jelenség. Ráülve rugózgatva kéne megnézni a feszességet, de arra egyedül nincs mód. Ha egy kicsit laza az kisebb gond mint a feszes lánc mert az a kislánckerék csapágyának nem tesz jót. A májusi horvát utunkon volt velünk egy srác Hondával és előtte volt szervizen ahol állítottak a láncán. Elmentünk 1500km-t mire egy parkolóban szólt, hogy nézzük meg mert csöpög az olaj a gépéből(a gépben mindössze 8000km volt!) és rögtön kiderült, hogy a lánc feszes volt mint a gitárhúr. Lazítottunk rajta, de azóta nem találkoztam vele így nem tudom, hogy a csepegés elmúlt-e? Mondjuk nem szokott ha már annyira elhúzta a tengelyt, hogy a szimmering ereszteni kezd.
Igen,ezen gondolkodtam én is,hogy van-e annyi hatása,hogy anyagilag megérje.
A láncot hétvégén átmostam gázolajjal,szép tiszta lett,már nagyon tele volt rakódva porral,az is elég esélyes,hogy nem tesz jót neki,főleg,hogy a por,homok keményebb is a láncnál

Mondjuk én az elmúlt 7000 kilóméter alatt már 4szer állítottam utána a láncfeszességnek.Ez soknak számít?Nem volt soha nagyon laza és még van vagy 3 rovátka a végéig,de zavart,hogy lazán fel tudtam tolni a láncot kézzel a hátsó villa aljára.