És még annyit, hogy 20-25000 alatt lelkiismeretes gazda ráfúj 3-4 dobozzal ami a szett árának 1/3-a. Ha fújva legalább 2X anyit elmegy akkor megéri a vesződséget, de ha csak 1/3-dal többet akkor fölöslegesen koszoljuk össze a felnit, kerékjáratot, rugóstagot stb. és ugye a tisztító spray is pénzbe kerül amit 2 rugó körül veszek és abból is enyi idő alatt kb 3-at elhasználok. Jó lenne egyszer kiszámolni az egészet, lehet a következő láncomat egyáltalán nem fogom kezelni és meglátom mire jutok(csak van még itthon 2 doboz).
Igen ez így van, de valaki megnézte már, hogy mennyivel rövidebb a láncszett élettartama ha nem fújja? Nekem az 1000-en 21000-nél kellett cserélni, a másikat lustaságból szinte egyáltalán nem fújtam és 18000-et elmentem vele mikor eladtam(ezalatt 1 doboznyit sem fújtam rá) és csak egyszer volt utánállítva és nem volt szakaszosan nyúlva. A spray-nek tényleg a görgő és a lánckerék közötti kenés az egyik szerepe(másik a gyűrük kiszáradásának akadályozása), de mivel általában komplett cserélik annyi km alatt csak a gyengébb láncok szemei kopnak el annyira, hogy eltörjenek. Aki 1-2 évente cserél láncot annak kiszáradni sincs ideje.
Azért nem gondolom,hogy a láncnak,lánckeréknek mindegy,hogy kenőanyaggal vagy csont szárazon fut-e.
Abból indulok ki,hogy elképzelek két fémdarabot,amit egymáshoz dörzsölök szárazon vagy kenőanyaggal.A kenőanyagos tuti,hogy kevesebb sérülést szenved,mint a száraz.
Általában olyan 300km-enként vagy eső/mosás után szoktam befújni,ez a 3300-ba kerülő palack már vagy 3000 kilóméter óta megvan és még van benne.
Szia! A dob 15.000-be lenne, de palástoltatni kellene, mert itt ott kezd átégni. Egy nagyon jó barátom készíti a Raptor dobokat, ő megcsinálja. Ha gondolod kérek tőle ajánlatot, szerintem 25-30.000-ben megállna az ára, és egy teljesen új dobot kapnál, új gyapottal, tükörpolíros palásttal, és iszonyat jó hanggal.
Az én Sv-men most ilyen Mastek dob van fent, és kegyetlen hangja van, mint az 1000-nek...
A legtöbb spray-t ledobja esőben 100 alatt, és mostanában procycle fehéret használok ami száraz időben 7-800, esőben 2-300km-en keresztül fennmarad. Egyébként sokak szerint az egész fújkodás parasztvakítás egy erősebb motoron mert mire ártana az, hogy nem fújom úgyis csereérett lesz. Van benne valami.
Sziasztok!
Azt írjátok hogy MOTUL olajat rakjak a gépbe mert az olyan jó! Egész nyíregyházán ném forgalmaznak merthogy senki nem keresi! Ha olyan jó miért nem keresik?
Kb 40 kilómétert mentem,de azt végig szakadó esőben.
Ezt a Castrol láncsprayt,amit használok,eléggé dicsérték,3300 pénz,de mire hazaértünk,a láncszemek szép ezüstösen,szárazon csillogtak
Szerintem a szíjasra vagy kardánosra alakítás jobb ötlet mint a testünkel védekezés.Mennyi láncspray-t spórolnánk meg.A kenéssel járó maceráról nem is beszélve.Meg a bankszámlánkról is le lenne a gond egy időre.
Nem motorozunk esőben. Ha elkap útközben, akkor megállunk és a testünkkel védjük a láncot az esőcseppektől
Komolyra fordítva, egy valamire való láncspray-nek illik a láncon maradnia esőben is. Gondolom nem többszáz km-t tettél meg vele az esőben. A Valvoline, Motul biztos hogy jó.
Ja,még egy dolog jutott eszembe:Ti hogy oldjátok meg,hogy a lánc kapjon kenést,amikor esőben motoroztok?
Vasárnap reggel befújtam a láncot (Castrol láncsprayt használok),elmentem barátnőmhöz (100 km),mentünk egy kört,de hazafelé elkezdett esni az eső,mire hazaértünk hozzájuk teljesen lemosta a víz a láncot.Nem volt nálam spray,vékonyan végigkentem hajtóműolajjal(az volt nekik),hogy mégse tök száraz lánccal menjek haza.Erre van valami jó megoldás?
(Az MZ-men van,burkolt lánc )
Nem gond, mindegyik köpköd valamit, beindítás után ilyen időben egy darabig vízgőzt nyom és az visz magával egy kis kormot is. Párás időben volt, hogy víz csepegett az összekötő alján lévő lukból.
Abból indulok ki,hogy elképzelek két fémdarabot,amit egymáshoz dörzsölök szárazon vagy kenőanyaggal.A kenőanyagos tuti,hogy kevesebb sérülést szenved,mint a száraz.
Általában olyan 300km-enként vagy eső/mosás után szoktam befújni,ez a 3300-ba kerülő palack már vagy 3000 kilóméter óta megvan és még van benne.
Az őszinteség az,hogy nem volt időm foglalkozni vele múlt hétvégén
Amúgy a sárga sztem elég ütős azzal a fekete felirattal :)
http://polo.svmedia.hu
Továbbá eladó 2db új, SVmedia pulcsi:
Piros M
Fehér XL
4000Ft/db szuperakciós áron 5500 helyett!
Találtál már fékpedált?
Nekem van itthon egy heggesztett,ha kell ideiglenes megoldásnak neked adom!
Az én Sv-men most ilyen Mastek dob van fent, és kegyetlen hangja van, mint az 1000-nek...
Azt írjátok hogy MOTUL olajat rakjak a gépbe mert az olyan jó! Egész nyíregyházán ném forgalmaznak merthogy senki nem keresi! Ha olyan jó miért nem keresik?
Ezt a Castrol láncsprayt,amit használok,eléggé dicsérték,3300 pénz,de mire hazaértünk,a láncszemek szép ezüstösen,szárazon csillogtak
Komolyra fordítva, egy valamire való láncspray-nek illik a láncon maradnia esőben is. Gondolom nem többszáz km-t tettél meg vele az esőben. A Valvoline, Motul biztos hogy jó.
Ja,még egy dolog jutott eszembe:Ti hogy oldjátok meg,hogy a lánc kapjon kenést,amikor esőben motoroztok?
Vasárnap reggel befújtam a láncot (Castrol láncsprayt használok),elmentem barátnőmhöz (100 km),mentünk egy kört,de hazafelé elkezdett esni az eső,mire hazaértünk hozzájuk teljesen lemosta a víz a láncot.Nem volt nálam spray,vékonyan végigkentem hajtóműolajjal(az volt nekik),hogy mégse tök száraz lánccal menjek haza.Erre van valami jó megoldás?
(Az MZ-men van,burkolt lánc )