Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én emlékszem amikor 3 éve március legelején szakadó hóban vizsgáztam A1 rutinból. A moci úgy dadogott, hogy a harmadik körben kb 25-re sikerült felgyorsulni. De a vizsgabiztost nem zavarta, autóban ülve nézte a vizsgázókat.
Naná ezért is halasztották el.Kinézett a biztos havat látott az út szélén és aszonta pápá márciusrban.
Azóta csak víz van semmi más és az se mindig.
A jogsi nem árt.
Csak a forgalom vizsga hiányzik?
Természetesen.
Okés simán.De kéne még a jogsi is?
Az egyetlen novemberi héten volt a vizsganapom amikor hó is esett.
Viszont ha meglesz a szinterezés dobhatnál képet.
Hát ja, brahiból nem szedném ki a kerekeket.
Ha meglesz a rendszámod gurulunk egyet.
Ja akkor a jó ügy érdekében van ez a barbár tett.
Lassan nekem is kész ez a bonyolult ügyem a géppel talán jövő hét közepére beütemezem az eredetiség vizsgát meg bejelentem vizsgára.Remélem március elején rendszám lessz a drágán.
Felniszinterezés+gumicsere
Mért kellett szegényt amputálni?
micsinász?!
Lábatlankodik a gép rendesen.
Illetve egy haver rövid Hurric dobjaival erősebb lett a gépe mint az előtte mért addigi legerősebb a prop-tech-nél amin olyan rendszer volt mint a Tiéden.
Az tény, ez az egyik legállatabb rendszer és talán a legtöbbet is dob a teljesítményen.
Egy itteni jóbarátomé volt a moci, ezért is mertem megvenni. A rendszert az előző gazdi tette rá, aki ha jól emlékszem kecskeméti.
Örülök hogy ezt választotta, mert a hangja az valami eszményi. IMÁDOM!
Jól mondja Sanyi. Az 1000-es vízhőfoka szinte mindíg 100 fok körül mozog.
Merről vetted a gépet? Ritka (drága) az egycsöves yoshi rendszer.
A 650-é nem melegszik annyira.
Érdekes ez a téma! Az én mocim városon kívül 73-74 Fokon üzemel 76fokra csak nagyon durva hajtésnál 190-200km/h-nál! Tök mindegy hogy tél vagy nyár van! városban sem ment 108fok fölé! Akkor ez most ross z?
De azért köszönöm mindenkinek aki próbált segíteni. Sajna úgy fest muszály megvárnom míg felépül a szerelő.
A külső felületi hőmérsékletekből ne akarj túl nagy következtetést levonni, attól még hogy a víz 110°C a felületi hőm. lehet jóval kevesebb is.
Ma gurultam 60-65 km-t, a hőfok 95-ig ment fel (ha hajtottam), egyébként 85-90°C között volt nyugis tempónál (140-es utazónál).
Voltam szervízben, de beteg a szerelő, hétfőn telefonáljak hogy mikor lesz. Ezért érdeklődtem, hátha valaki tapasztalt már ilyet. Amúgy a PowerCitynél kezdtem, csak ott ki tudja mikor lesz ember aki megcsinálja.
Nem biztos,hogy a legolcsóbb megoldás de a legcélravezetőbb szerintem..Nézesd meg egy szervízben..mi itt csak találgatunk de biztosabbat ők tudnak mondani..Szerintem
Bár lehet hogy rossz a vetillátor kapcsoló gombád is meg a vízhőfok jeladó gomba is!
De hogy mindkettő egyszerre legyen rossz?!
Szereld ki,tedd bele egy lábasba,gyújts alá közben folyamatosan ellenőrizd a víz hőmérsékletét egy hőmérővel!
A ventillátor kapcsoló gombára köss egy elemet meg egy izzót és látni fogod hány foknál zárja az áramkört!
De szerintem tutira a termosztátod lesz rossz!