Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kipróbáltam mindent amit javasoltatok, de a víz, csak melegszik. És érdekesség, hogy tegnap napkozben jóidőben motorozva 112fok, este mikor hűvösebb volt, 118fok. Lámpánál állva a kijelző szerint volt hogy 10 másodperc alatt 8fokot melegedett. Találkoztam egy modellező barátommal. Neki van ilyen lézeres hőmérője. Amikor a kijelző 105fokot mutatott, akkor a henger és a blokk a lézeres cucc szerint 88-90fokos volt. A vízcső 85 fokos, a hűtő 80 fokos. Innenstől teljesen összezavarodtam. Mert a gomba viszont 110körül kapcsolja a ventilátort, ami szinte mindíg megy. Gondoltam lehet a gomba, de azt nem tudom hogy tudnám kimérni!
és a gladius csajos reklámját láttátok már? :-)
meg azt a metroszekszuális csávót a superbike-ban (dupla egészoldalas hird).
Nálam is a V2 az etalon. Röhögjetek ki, de a sor4 csak 1000 ccm felett szól szépen.
Sértődés még véletlenül sem lenne, már írtam régebben ha valamiért (csak anyagi okai lehetnek) meg kéne válnom a Békától újra SV-t vennék. A V2 hangja nem fogható semmihez.
OK ha fog keleni kereslek.
Köszi szépen a segítséget, azt fogom tenni, ha tudsz valami biztosat, vagy érdekelne Téged is valamiféle üzlet, erre válaszolj és e-mailben ha jelzi felnézek és írok.
Nem is úgy értettem nekem is a úgy néz ki a V2 a gyengém. Igaz egyenlőre csak kicsiben lassabban de majd ha felnövök.
A B-Kingről még véletlen sem gondoltam olyat,hogy átlagos, még mielött valaki félre értene, és sértődés lenne belőle.
Elfogult vagyok a V 2-esekkel szemben ez igaz.
A B-King egy nagyon komoly motor.
Hát míg a műanyagos tököl vele addig én sem akarok semmit elkiabálni utána fogok mindent kalkulálni de lehet a két lámpatartóra ami a telószárra megy meg pár alaktrészre így is vevő lennék.Én bontottan egy Bandit lámpatartót vettem véletlenből kifolyólag és az őrületbe kerget.

Nyugodtan nézz körbe kérdezősködj de én a bontókat ajánlom igaz elég nehéz mert mindenki az elejét töri.De kitartóan és szívósan idővel minden beszerezhető.
Szia ! Gratulálok az új motorhoz, szép. Csak most kerültem gép elé, mert én is a motorommal ügyeztem eddig, semmi komoly csak szezon elötti babrálgatás.
Vissza olvastam és látom,hogy a vízhőfokkal van problémád. Sajnos igazuk van az elöttem szóloknak és a 110 fok magas.
Szerintem is a termosztátod nem nyit időben és ez adódhat pont abból,hogy sokáig ált a motor. Próbáld meg óvatosan megkocogtatnia termosztát házat . Volt már olyan eset amikor beragadt és egy kis mechanikai ráhatásra vissza ugrott. Elég kokány modszer de egy próbát megér. Persze csak finoman.
Nézd meg azt is ,hogy amikor a hütöd már meleg és a mutató is eléri a 80 fokot,hogy a kiegyenlítő tartájban is meleg-e a hűtővíz. Elsőre ennyi, ha ezek sem jönnek be , majd agyalunk tovább.
Ha tudtam volna... Mindenesetre a maradék holmi elképzelhető, hogy érdekelne, az a baj, hogy még csak most kezdtem el érdeklődni, és nem vagyok tisztában az árakkal, de ha jól értelmeztem a szükséges alkatrészek 70%-a megvan, és talán a maradék is beszerezhető. Abból fakadóan, hogy mint ahogy említettem sajnos nem vagyok képben az árakat tekintve, újra csak az ár felől érdeklődnék, akár megközelítőleg, hogy mennyit ér a meglévő holmi, és mennyi lenne a maradék?
No igen....Ha kicsit előbb tévedsz ide....
Mielőtt átfényeztettem a gépet én is cseréltem volna s-es elejét n-esre!
Ha fél milla nem is de tényleg sok lenne.Montott alaktrészt kell keresni picit mcerás mert ki kell várni a megfelelő darabokat.
No az árakat nemigen tudom de kelleni fog egy villahíd felső két kormánycsutka a műszer tartója és két kissebb tartó ami oldalról fogja az idomot szét kell osztani a lápa kábelezését mivel az idomban kettő van ehez némi villanyos meló kell.gáz és kuplungbowdeneket kell elrendezni és a műszer alsó borítására sincs szükség meg a lámpatartóra és lámpára.Kell egy plexi meg két tükör és megvan remélem nem haytam ki semmit.
Nekem törött volt a fejidom de mivel minden darab megvolt egy műanyagos összerakja az egészet az eladó sorba fog kerülni.Gyakorlatilag a 2ét kicsi a nagy műszertartó a balos tükör meg a jobbos kormánycsutka kivételével nekem megvan minden.Ha a műanyagos kész lessz legittelem alapozom az idomot és felkerül a netre eladásra az egész cucc.
Ha kicsit előbb szólsz egy halom alkatrészt elcserélhettem volna veled és nem került volna pénzbe se neked se nekem.
Na ez lenne a legjobb... én még annó érdeklődtem de azt mondták. hogy majdcsak fél millió lenne. Tudnál esetleg egy körülbelüli árat mondani, úgy cakli pakli fejidomostól lámpástól mindenestül? Bár amúgy az S-esnek az áttétele is másabb némileg ha jól tudom?
Hát ha jól gondolom fejidom nélkülit szeretnél fejidomos S es verzióra cserélni?
Ha igen simán és gond nélkül át lehet csak pénz kérdése én most oldottam meg fordítva S-es-t alakítottam N-esre egy délután meg lehet csinálni ha megvannak az alaktrészek.Ezért egy ismert jó állapotú gépet nem cserélnék egy ismeretlenre pláne ha még hajlandó vagy fizetni is érte.
Sziasztok! Egyenlőre még csak kíváncsiságból érdeklődnék, hogy van-e valaki, vagy ismertek-e valakit akit érdekelne SV 650 csere egy SV 650 S-re? 2004-es, fekete, 17000 km van benne, garantáltan ennyi, első tulajról lévén szó, csak márkakereskedésben volt szervizelve, szép állapotban van. Ráfizetés is megoldható, attól függően milyen állapotú az S-es verzió. Esetleges segítségeteket előre is köszönöm!

Ui.: remélem legalább ti motoroztatok ma, nekem tegnap gipszelték be a kezem...
Valamint egy ValterMoto lábtartó szett. SV 1000-en volt. A fék oldali felfogató konzol el volt törve, de újra lett aluhegesztő műhelyben hegesztve. A harmadik képen látszik a törési pont. Festés vagy újracsiszolás után nem nagyon lehet majd látni hogy törött volt, szerintem egész jól megcsinálták. Van hozzá még magasító is. Ára: 18e Ft
Ha netán érdekel valakit, kérem jelezzen itt vagy mail-en.
Egy sötétített plexi. A gyárival megegyező alakú és formájú, nem púpos. Az egyik felfogatási sarok le van törve, de ha fel van téve, az idom takarja a törött részt. Egyébként vadi új, egy karcolás nincs rajta, csak a posta egy kicsit.... Úgy tudom ez is jó 650-re és 1000-re is. Ára: 7e Ft
Sziasztok Kolléga Urak!
Lenne egy-két eladó cuccom 2003 utáni SV-re. Hátha valakit érdekel.
Alu bukógomba. 1000-es volt, szerintem jó 650-re is. Ár: 6e Ft
Üdv!

Nemrég vettem egy 99'-es sv 650 s-t. Nincs, tökéletes állapotban többek közt csal a kilométerórája, de durván többet mér. Valaki esetleg tudja, hogy hol lehet a probléma?
Igen, köszi ezt már a multkori beszélgetésünknél jegyeztem. Utána is néztem, találtam Motulba 15W-st.
Bízom a tapasztalataidba Sanyi, Te is" öreg "motoros vagy már
Ok
Ha már úgyis emelőn van a motor sztem lecserélem a telóolajat is.
Nem,de ha tekered le a telószár felső csavarjait vigyázz mert a rugó kilökheti őket,emeld meg a motort!
Melegítsd a motort és ha a hűtő is felmelegszik akkor nyit a termosztát ( mondjuk ez még nem azt jelenti, hogy azon a hőmérsékleten nyit ahol kell), ha viszont hideg marad a hűtő és a műszer meg meleget mutat, akkor nem nyit.
Valami célszerszámot igényel?