Volt szivárgás az egyik csőnél! Azt meghúztam! Szintet ellenőriztem a hűtőben és a kiegyenlítőben is. De semmi változás. Máshol nem szivárog! A termosztát hol van benne?
Nem igazad van, az sem egyedi eset mert még a használatiban is benne van, hogy fagyállócserénél az első feltöltés után be kell melegíteni és a termosztát kinyitása után megvárva a kihülést a hűtőt ellenőrizni kell és utántölteni. Lehet, hogy fagyállót cseréltek benne csak ezt nem végezték el.
Menetközben ez tényleg sok, nekem 105-nél kapcsolt be a ventillátor de menetközben még forróságban sem volt soha 90 fölött. De, a suzukinál több motoromon és haverokén is észrevettem, hogy mikor eléri a 2-3 éves életkort utána kell húzni a vízcsöveknek mert ereszteni kezdenek ha a levegő 0°C közelébe vagy alá hül. A SV-ből nekem szép mennyiség szivárgott így el az első nálam töltött telén a garázsban ami nem fűtött. Ha bemelegedett nem eresztett. Nincs folyásnyom a vízcsövek alatt? Ha a kiegyenlítőben megfelelő a szint akkor a termosztát lesz valószinüleg.
Én biztos néznék eg vizszintet először, de nem csak a tágulásiban. Találkoztam én már olyannal, hogy a tágulási ban jó volt a szint a hűtőre meg bőven lehetett tölteni. Bár lehet hogy csak egyedi eset volt.
Teljesen egyetértek az előttem szólókkal.Nyáron vagy ha huzamosabb ideig állok a dugóba akkor megy 100fok felé a vízhőmérséklet.
Ha folyamatosan tudok haladni akkor szokott lenni 75-85fok körűl...szóval valami nem százas a tiédnél.talán termosztát probléma lehet..
Nem vagyok nagy műszaki szakértője az SV-knek, de a hűtőfolyadék mennyiségét ellenőrizted? A kiegyenlítő tartályban tudok megnézni, hogy megfelelő-e a szint.
Az SV650-nél a használati szerint 120 foknál kezdődik a nem kívánatos szint. Én csütörtökön hoztam el egy új SV650-et a kereskedőtől. Kb. 16 km-t tettem meg otthonig, 6-7 fok volt a hőmérséklet, de a víz nem ment 76 fok fölé, vagyis valami lehet, hogy tényleg nem tök kóser a tiéddel.
De nem értek hozzá, lehet, hogy az 1000-es az más. Biztosan jelentkezik majd egy hozzáértő, aki segíthet rajtad.
Reggel párommal mennénk egy rövid kis túrát a mocival, de tönkretenni meg nem akarok semmit. Remélem valakinek van használható ötlete. Kérlek irjatok, én most tanácstalan vagyok.
Sziasztok! Tegnap vettem egy SV1000S-t. 2006-os, 20.000km-rrel. Ősz óta letakarva állt egy garázsban. Kb 2szer volt picit beindítva. Az első próbamotorozáson a vízhőfok folyamatosan 110fok vagy a fölött. A szint rendben van, a hűtő és a cső is meleg. Mi lehet a baj, kérlek segítsetek. A kinti hőmérséklet kb 8fok volt. A ventilátor folyamatosan kapcsol. Mentem megszakításokkal vagy 60 kilómétert de nem tért észhez. SOS kellene segítség!
Ez a gyári elvileg, ennél célszerübb a 15-öst beletenni. Ha nincs olyan akkor két félliterest összekeverve megcsinálható. Nem én találtam ki, de teljesen megváltozott, sportosabb és biztonságosabb lett. Nekem miután utána is érdeklődtem a szerelő srác is ajánlotta pedig neki tökmindegy lett volna mire cseréli.
És köszönöm az eddigi ötleteket és tanácsokat!
Ja és felülről meg kell bontani a telót?
Teljesen egyetértek az előttem szólókkal.Nyáron vagy ha huzamosabb ideig állok a dugóba akkor megy 100fok felé a vízhőmérséklet.
Ha folyamatosan tudok haladni akkor szokott lenni 75-85fok körűl...szóval valami nem százas a tiédnél.talán termosztát probléma lehet..
szívesen megnéztem volna a képeket de hol vannak ?
Bár nekem is felszokott menni a víz de max. 105-ig,és csak nyáron dugóba!
Várjuk meg mit mond Balu vagy Szabi!
Nem vagyok nagy műszaki szakértője az SV-knek, de a hűtőfolyadék mennyiségét ellenőrizted? A kiegyenlítő tartályban tudok megnézni, hogy megfelelő-e a szint.
Az SV650-nél a használati szerint 120 foknál kezdődik a nem kívánatos szint. Én csütörtökön hoztam el egy új SV650-et a kereskedőtől. Kb. 16 km-t tettem meg otthonig, 6-7 fok volt a hőmérséklet, de a víz nem ment 76 fok fölé, vagyis valami lehet, hogy tényleg nem tök kóser a tiéddel.
De nem értek hozzá, lehet, hogy az 1000-es az más. Biztosan jelentkezik majd egy hozzáértő, aki segíthet rajtad.
Üdv és sok örömet kívánok az új motorral
Peti
Janó, te milyen típusu és viszkozitásút tettél bele?