Tegnap hazahozhattam az új SV650-est, amiről már tettem fel pár képet. Úgy érzem, hogy sok feledhetetlen élményt fog nekem szerezni ez a motor :) Persze jó értelemben véve.
Majd készítek még róla pár képet.
Egy kérdés: a tankpadek mágnesesen kapcsolódnak a tankhoz vagy öntapadósak?
Kis segítségre lenne szükségem! 99-02 Sv 650S-hez milyen csavarok kellenek:
- az első lánckerék takaródeklijének felfogatásához (szerintem 5-ös imbusz, de milyen hosszú?)
- a lánctakaró felfogatásához?
Nem adom oda már csak azért sem mert tudom,hogy ez új motor volt,én járattam be és tudom mit nem kapott ez a motor...
Persze jobb lenne cserélni már csak a teljesítmény miatt is egy nagyobb teljesítményű motorra de nem minden áron...
Balu, ne add oda a motorod apró pénzért, azt hallottam, persze erről már régen is volt szó, hogy 2010-re biztosan kész az új Sv-1000 -es. Várj addig és cseréld be egy vadi új típusba. Egy V-"-vel mindíg is különleges leszel és nem egy átlag sor 4-es. Még akkor sem ha nagyon sok szempontból jobbak de mégis nép motor.
Elég jóra hozták ki összehasonlító tesztben a two brothers kidurranóit.Sokat tesz hozzá a nyomatékhoz is és a hangja is elég bivaly..viszont sajnos tényleg nem eu szabvány..
Hiába lehet hozzá venni hangtompítót azzal sem lesz eu szabvány sajna..
A mennyiséget nem tudom csak azt, hogy az SV-be mások tanácsára akik jól mennek 15W-t kell bele tenni. Azt írja a könyv, hogy gyárilag 10-es van benne de ami kijött inkább sokkal vékonyabbra hajazott. Persze már 4 éves volt. Az olajcsere után teljesen más lett, eltünt az elpattogás és nem bólogatott többé. Nekem 10-ből és 20-ból keverte a szerelő, pár deci kell összesen.
http://www.svmedia.hu/karbanta...
http://ww
w.svmedia.hu/manuals/...
A 8-46 os oldalon van írva.Remélem segít.