Nem akarom lehúzni a kereskedéseket, mert személyes jó kapcsolataim is vannak. De!
Sajnos megesik ám, hogy ott is szart adnak. Nem feltétlenül mondják meg ők sem, hogy volt-e törve a motor és előfordul, hogy az órát is rendesen visszatekerik.
Persze ez magánszemélynél is megtörténhet. Nem kell megbízni egy csilli-villi márkakereskedésben álló használt motorban, csak azért, mert ők árulják, lehet, hogy éppen bizományos szerződéssel.
A nem gyári lánc, lánckerék, gumi elárulhat valamit a motorban levő kilométerekről, de az állapotáról még semmit. A motor megbontása nélkül, pontos diagnózist felállítani lehetetlen. A kékes füst rossz jel.
Ha mindenképp 2003-ast, vagy az előttit akarsz, biztos, hogy magánszemélytől éri meg jobban, (használtauto.hu stb, hirdetési újságok) viszont alaposan meg kell nézni! Ha fiatalabbat, akkor szerintem nem rossz ötlet a márkakereskedés. (Pl.: szexárdi Full-Gas). Mégpedig: jó eséllyel találsz beszámított motort, amit ott vásároltak újjonnan, tehát a kereskedő ismeri az gép előéletét. Plusz még tudsz belealkudni 1-2 dolgot (gumik,szervíz, ilyesmi). Azt sem szabad elfelejteni, hogy a 2005-ös modellektől kezdve 3 év a gyári garancia!!!! Árban viszont nincs olyan angy különbség. Szerintem.
Egyébként mit javasolsz, hol nézzek SV-ket, ha már aktuális lesz /lenne egyszer vére:)/. Hasznaltmotor.hu-t ismerem, meg pár netes oldalt. Kereskedésből nem merek, nagyon lehúzzák őket, miszerint vigyázni kell velük ésmég drágábbak is, mintha tulajtól venné az ember.
Szerinted?
Üdv, valóban, én bátaszéki vagyok. a 2003 előtti SV-ről, ugyanaz a véleményem, mint bármely más használt motorról: alaposan át kell nézni, és biztos vagyok benne, hogy ki lehet fogni jó példányokat. Egyébként azok még karburátorosak, ezért valamivel erősebbek az újaknál. Tipushábákat én nem ismerek.
Az Sv-t én is csak ajánlani tudom. Szerintem majd a szezon végén lesz belőle kínálat bőven.( többek közt az enyén is ). Az is igaz, hogy Bécsben olcsóbban lehet motoros cuccokat kapni, mint itthon. Én tavaly májusban hoztam onnan az első motoros kabátomat 99 euroért, itthon 57pénz lett volna. (sajnos azóta leteszteltem, de kitünöen vizsgázott)
A 99-es, 2000-es, 2001,2002,2003 SV között van vmi különbség, vagy csak 2003-tól jöttek ki egy újabb arculattal? Vagy minden évben változott valami? Ez hogy van egyébként: kiadnak egy gépet, azt gyártják X évig, majd pár év múlva kiadják az újabbat, jobbat stb? Vagy pedig minden évben változtatnak egy picit, és a nagyobb volumenű váltásoknál mondják azt rá, hogy na most itt az ÚJ motor? Persze ugyanúgy új motor a 2000-ben gyártott, 0 km-es gép is:)
hello.Nekem 650-enem van naked.Ha bandit és sv között dilemmázol akkor egyértelműen sv.nem kell pörgetni mint a sor4-et a nyomaték miatt,mert már 4000-től tol.+ a hangja + a küllemme és még nagyon sok dolog.Én pályázok is vele és kanyarba simán verem a sportmotorokat.Könyen ledönthető mert viszonylag keskeny az egész motor!ja nekem van egy eladó Arlen Ness börkabim 56-os kétszre használtam,45-ér adom.
Szerintem kísérd figyelemmel az svclub -t . Itt nagy valószínűséggel megbízható, vagy leinformálható motort találsz.
Kereskedések közül én a Full-Gast ajánlanám, meglehetősen nagy használtmotor kínálatuk van. fullgasÉn szeretem a V motort mert már alulról is nyomatékos, és iszonyat jó hangja van. A banditot nem ismerem, de sokkal régebbi fejlesztés mint az sv.
Ruhát valóban lehet egy kicsit olcsóbban venni ha az ember utazgat. De kecskeméten is van egy jó üzlet kedvező árakkal és van Kelo bartátom kereskedésében is jó áron jó ruha. kelomotorÉs Ő is Sv-s. :D
Azt mondják, hogy érdemes Bécsben is megnézni, mert állítólag a magyar ár alatt lehet kapni cuccokat. Persze egy kesztyűért nem érdemes kimenni, de ha mindent egyszerre vesz az ember, úgy visszajön a benya ára is:)
Neten csak a haszmaltmotor.hu-t ismerem, azt szoktam néezegetni. Vannak más hasonlóan jól felszerelt oldalak, nagy választékkal? Mert amiket nézegettem, csak pár modellt tudtak felmutatni használtakból.
Tényleg, ha már itt tartunk: V-motor előnye-hátránya mondjuk egy Banditával szemben? Jó és rossz egyaránt érdekel a csupasz SV650-ről
Üdv.,
Zoli
Aszem próbálnék minél újabbat venni. Én 1,3-ért adtam el a K5-ös 650est komoly kipuval meg mindenféle ínyencséggel. Szerintem figyeld a netet, és a motorkereskedéseket és várj egy olyan lúúúúúzerre mint én!!
Ki lehet fogni nagyon jó motorokat nagyon jó áron, csak türelem kell hozzá. Én egy türelmetlen F@.. vagyok, azonnal kell minden és így ingem gatyám elbukom örökké.
A ruháról azt gondolom nagyon megoszlanak a vélemények. Én csak és kizárólag bőr ruhát használok és veszek. Sajnos már estem is és nagyon jól vizsgázott. Azt nem mondom hogy feltétlen a legdrágább kell, de mindíg az olcsó a drága. Bukóval, és csízmával és kesztyűvel is így vagyok. Csak Karbon-kevlár sisakot, és protektoros sport csízmát és kesztyűt viselek motorozás közben.
Néhány kereskedőnél bele tudsz valamit alkudni a motor árába. ( bukó vagy csízma) De pl: tavaly ha új gixert vettél kaptál mellé egy Spidi ruhát vagy egy naggggyon komoly kipufogó rendszert.
Persze egy SV az más árkategória így a lealkudható összeg is más.
Télen tényleg olcsóbbak.Hódmező vásárhelyen van egy motorosbolt,nagyonjó ésolcsó!(csak hát messze van (nekünk 4500ft volta benzinpénz de megérte lemenni!))ott lehet kapni Bőrcuccot sisakkal,kesztyűve,csizmával cakkumpakk 120,000ért!!!
Hmm.. érdekes, amit mondasz.. nem nagyon lenne kedvem ilyen motorba belebotlani.. Akkor inkább úgy teszem fel a kérdést: 1millából kéne kihoznom a lehető legjobbat - jövő tavasszal. Vélemény?:)
Azt mondta egyik ismerősöm, hogy azért vesz használt gépet, mert (újra nincs pénze ), illetve azokra már többnyire felpakolják a sportdobot, esetleg kipufogórendszert is.
Ruháról, sisakról, nadrág, kesztyű, egyebek mit tudsz mondani? Személyes tapasztalat? Mit, mennyiért, és hol érdemes beszerezni? Azt mondják ruhán nem szabad spórlni, de kérdés, mi a spórolás? Mert azért lássuk be, itt is a csllagos ég a határ
Ja igen, majd" elfelejtettem: a motorosoknak a szezon akkor kezdődik, ha beköszönt a jóidő. Mit javasolsz: várjak májusig (addigra lehet 100-200-zal több lesz a zsebemben) és vegyek egy K3-mast, de akkor a szezon negyede elment, vagy ruházzak be már tél végén? Úgy hallottam, hogy télen olcsóbbak a járgányok, míg szezon kezdetével kapásból 8-10 százalékkal drágábban mennek a gépsárkányok. Te hogy látod?
Köszi, üdv.,
Zoli
A K3- 2003-at jelent.
2003-ban jelentek meg a mostanihoz hasonló SV-k. Ahoz hogy jó (mély, dübörgő,hangos) hangja legyen elég egy sportdob.Kb.45e-ft-től kaphatóak a csillagos égig. Ez különösebb teljesítménynövekedéssel nem jár, sőtt némely tartományban még ronthat is. Ha rendszert veszel az már jelentősebb teljesítménynövekedéssel bírhat, de ezek ára meglehetősen borsos.
A régi sv-k (gömbölyű) kb 800-e ft-től kezdődnek, és olyan 1,1mill is lehet az áruk. A K3-ok kb 1,2-1,3mill. ft-től vannak.
Van egy ismerősöm akinek csapágyas lett a régi SV-je és főtengelyt is kell cserélni. Javítás 4-500 e ft.
A másik cimborámé hol ment hol leált, és el se akart indulni. hónapokon keresztül szervizekbe hordta mire orvosolták, nem csak sok pénz de a fél szezon is ráment.
Nekem bőven jó lenne a 650-es (vé ), de elsősorban a pénztárcámtól függ. Melyik évtől kezdték nyomni a K3 utániakat, amiről írtál? Igazából azt szeretném, hogy olyan motort szerezzek be, amit hosszabb túrázásokra tudok használni, naked legyen, dögös hangja (néha hallok GS500-asokat, és nem igazán tetszik). Egyébként nem nagyon értek hozzá: sportdob, vagy egész kipufogó rendszer kell a mély, dübörgő hanghoz, vagy hogy is van ez?:) Megköszönném, ha kicsit felvilágosítanátok az alapokról:))) Bocsi, mint írtam, még nincs jogsim.. :)
Várom az (ellen)véleményeket a használt vs új motorok tekintetében is. Köszi, üdv.,
Zoli
Eladóvá vált 2005-ös évjáratú SV 650S motorkerékpárom!
Nagyon megkímélt, mindig gondosan ápoltam, melegítettem, szeretgettem. Sem SV kupán sem autópályán nem gyötörtem, kizárólag rövid túrákon és a városban használtam.
Piros, 9230km van benne, van rajta egy sportdob (+ a gyári), 4db mini index, kis rendszámtartó (ezekből is megvan a gyári) valamint a legutóbbi (6000-res) szervíznél belekerült egy sport levegőszűrő és az SV 1000 szívócsonkja. (gyári cuccok szintén megvannak)
1.430.000 forintért megválnék tőle amit 0% befizetővel, pusztán egy törés CASCO-val el tudja vinni akit érdekel,10%-tól Casco mentesen is!
Én ezzel a kimotorozás dologgal nem igazán értek egyet.
Bár ahogy azt látom mindenfelé hogy mindenki baromi jól motorozik, már már Rossi szinten így tényleg lehet benne valami.
Szerintem a kis Sv nagyon nagyon jó motor, sőtt megkockáztatom hogy jobb mint az 1000-es.
Azt gondolom hogy az emberek túlnyomó többsége csupán nagyzási hóbortból cseréli le,vagy mert nem tud mit kezdeni a pénzével.
Az igazsághoz hozzátartozik hogy én is lecseréltem nem egész egy év elteltével. Történt azért mert 650-et összetörtem, és sokat sőtt majdnem mindíg 2 személyezek, és mert soha nem tudok a saját fejem után menni. Így vettem egy 1000-est,amit éppen nem bánok, de aszem nem lett volna szükséges.
A 650-el sokkal jobbakat motoroztam, mert szerintem sokkal kezesebb és kezelhetőbb.
V2-t sor4 el hasonlítgatni felesleges. Mindkettőnek vannak szerelmesei, és mind két motornak megvannak az előnyei és hátrányai is.
Viszont öreg sv-t nem vennék! Két ismerősöm is szívott vele. Most már mindkettő boldog 1000-es tulaj.
Szóval én csak K3-utánit vennék.
99est mar 750ert is kapni. Nekem az egyik kedvenc motorom a regi sv650 naked. Hangos kipufogoval, kis attetel valtoztatassal, matt fekete fenyezessel jo kis utcai meregzsak lehet belole. Szivesen tartanek egy ilyet pluszban :)
Az önkontrollal még nem lenne gond, mert eléggé visszafogott vagyok, és igen érzékeny, ha súlyos pénzről van szó , tehát szoktam vigyázni a cuccokra, csak hát az anyagiak.. egyelőre nem tudom, hogy megérné-e 99-es évjáratút venni mondjuk olcsóbban (láttam már milla alatt is+idén nem lesz még pénzem rá ), mert mindenhol az új SV-kről olvasok.. érdekelnének a "régebbiek" is, mennyiben rosszabbak a mostani kiadásúaknál? Árban mennyiért éri meg mondjuk egy 5-6 éves 650 SV?
Köszi, üdv.,
Zoli
Hát az SV650 jó választás lenne szerintem mert megbízható stb,stb...
Én úgy hallottam hogy kezes gép sőt,sokan hamar ki is növik szóval szerintem jó lesz neked.Ha van elég önkontrolod akkor nem lesz vele semmi gond.
egyelőre még nincs motorjogsim (B van csak) és több helyen hallottam már, hogy 400-600-asnál nagyobb motort ne egyek.. nekem mégis az SV 650 tetszett meg, amit helyenként női motornak is tartanak. Mi erről a véleményetek? Tudni kell, hogy kizárólag túrázásra szeretnék motort, nem városi gyorsulásokra és sztrádás "ezerrelrohanok" utakra. Egyik ismerősöm azt mondta, hogy szerinte lépcsőzetesen menjek és előbb 400-as, majd utána vegyek egy nagyobbat, bár ő a sportmotor szerelmese.. túramotornak jó lenne elsőre egy használt SV 650 vagy sok?
Emellett érdekelne a véleményetek abban is, hogy 99-est megéri-e megvenni, vagy inkább egy 2000 felettire gyűjtsek? Akarom mondani mennyi hitelt vegyek fel, inkább így teszem fel a kérdést
Előre is közi, hogy elolvastátok, üdv.,
Zoli
újnak tűntek