austriában pl. büntetnek érte, a határon nem foglalkoznak vele de ha bent megállítanak akkor még a mübiz. papírt is kérik. persze gondolom ott is embere válogatja.
szia !
igazad van én sem veszek az enyémre nem E normásat, inkább még várok vele amíg elég pénzt tudok félretenni rá és ha sikerül akkor majd veszek. én AKRAPOVICS-ot szeretnék bár elég drágák. viszont nem mindenki gondolkodik így csak azért említettem meg, hogy segítsek.
Szerintem ha áldoz rá az ember akkor már megéri egy kicsit többet áldozni és eu normás kiput venni.
Állítottak már meg rendőrök,igaz akkor még a z750-em volt meg és követelték az e betűt a martin dobon..
Szerencsém volt és kibekkeltem a dolgot de jobb ha minnél kevesebb támadási felületet hagyunk magunkon..pl:eu normás kipufogó,eü csomag,e betűs alkatrészek stb.
Jaaaa egy dolgot kifelejtettem:A motorline forgalmazza az arrow dobokat is amihez összekötőcsövet is találsz.Pontos információkat tőlük tudsz majd kérni..Egyébként szerintem egy jó kipufogóshoz elmész és csinál neked összekötő csövet saválló anyagból.
A giannelli is elég jó dobokat csinál,eu normás és kivehető szűkítővel rendelkezik.Nekem is az van igaz az 1000s-en.Magyarországon a motorline forgalmazza. giannelli motorline
Hát nem a motorgumi a fő bevételi forrásuk, de rendelésre itt van 2-3 nap alatt. Mi mindíg náluk veszünk autógumit és akksit is. A faternak a haverja a tulaj.
K3-tól szerintem ugyanaz azért nem írják külön, a Laser-nek van rendszere és EU normás. X-Bike-nél forgalmazzák, de talán a louis boltokban is lehet rendelni.
Igen ezt én is megtaláltam éppen az imént a Yoshimura.hu oldalon, csak nem tudom, hogy ez most csupán dob-e vagy egy komplett rendszer? Ráadásul nem találtam a listán csak a 03-05-ös modellt felsorolva. Azokon még másképp volt esetleg megoldva a kipuffantó?
Tud-e valaki más márkájú, itthon forgalmazott és kapható komplett rendszert K8-as SV650-hez?
Értem, köszönöm. Egyelőre úgyis marad a gyári, csak kíváncsi voltam, hogy mégis mik a lehetőségek. Fűrészeltetni nem akarok.
Ráadásul a motor vezérlése, a befecskendezés és minden egyéb gondolom a katalizátoros kipufogóhoz van gyárilag beállítva. Nem árthat neki, ha az ember egyszerűen feltesz a katalizátor nélküli rendszert?
Nézegettem a Yoshimura honlapját, ahol találtam komplett rendszereket SV650-hez, melyek úgy 800 USD körül mozognak, tehát tényleg nem olcsó mulatság, de azért még elfogadható szerintem. Itthon mennyibe kerül egy ilyen? Van esetleg valami honlap, ahol találhatók Yoshimura árak forintban?
Sajnos csak vágással oldható meg a dolog ha csak nem cserélsz egész rendszert, de az nagyon drága. Ha kipuffoshoz mész vagy lakatoshoz akkor megoldja szűkítővel úgy, hogy bármikor pillanatok alatt visszarakhatod a gyárit, de a kereskedésekben egyszerüen elvágják és a hozzáadott szűkítővel felteszik és akkor a gyárit nem lehet visszatenni vagy újra el kell menni előbb említett szakemberhez a megoldásért. Az is igaz, hogy a sportdobokban nincs katalizátor, de az nem is érdekes hisz nincs a motornak zöldkártyája, sehol sem mérik, csak a hangot. Ezért kell olyat venni amelyik EU jellel van ellátva és meg is vannak a papírjai és a DB killer. Akkor nem szólnak kint sem érte.
Én úgy emlékszem vagy komplett leömlővel veszed a teljes rendszert.Ez drága vagy fűrészelni kell a dob előtt.De lehet tévedek még nagyon messze állok a sportdobtól.
Aziránt szeretnék érdeklődni, hogy milyen lehetőségek vannak arra, hogy az SV650-re sportdobot szereljen az ember.
Mint már többen olvastátok én is beléptem a táborba (bár a motor még nincs itthon) és a későbbiekben érdekelne, hogy milyen lehetőségek vannak ezen a téren.
Nem nagyon szeretném a gyári állapotot megbontani, tákolni, ezért érdekelne, hogy K8-as SV-nél ez hogy oldható meg. Az SV1000-nél simán néhány csavar feloldásával le lehet venni a hátsó dobokat és feltenni helyettük valami dögösebbet. De mi van az újabb SV-k esetén? Azért írom, hogy "újabb", mert pl. az Akrapovic honlapján csak a 2005 vagy 2006-os évjáratig lehet SV650-hez dobot találni.
Azért estem gondolkodóba, mert ugyebár a gyári kipufogódobban ott van a katalizátor és a lambda-szonda ill. O2-szenzor is ott kell, hogy legyen valami. Gondolom, hogy a sportkipufogóban ezek nincsenek benne, vagy esetleg ki van alakítva a helyük (pl. lambda-szondának).
Nem akarok én hangoskodni, mert inkább visszahúzódó típus vagyok, nem szeretek vagánykodni, de egy kicsit dögösebb hang azért jó lenne, mert a gyári kipufogók, már-már túl szeril hangot adnak.
Voltam ott. Motorgumi egyáltalán nincs raktáron, csak rendelésre, de árat nem tudott mondani lefagyásra hivatkozva, később visszahívnak......remélem. Kerékkulcsot viszont vettem tgk-hoz, annak jó ára volt.
igazad van én sem veszek az enyémre nem E normásat, inkább még várok vele amíg elég pénzt tudok félretenni rá és ha sikerül akkor majd veszek. én AKRAPOVICS-ot szeretnék bár elég drágák. viszont nem mindenki gondolkodik így csak azért említettem meg, hogy segítsek.
Állítottak már meg rendőrök,igaz akkor még a z750-em volt meg és követelték az e betűt a martin dobon..
Szerencsém volt és kibekkeltem a dolgot de jobb ha minnél kevesebb támadási felületet hagyunk magunkon..pl:eu normás kipufogó,eü csomag,e betűs alkatrészek stb.
nem akarok beleszólni de ha megfelel a FINSTER akkor most akcióban 24 900 ft, http://www.motostyling.hu/t930...
igaz nem E normás.
Üdv
Peti
giannelli
motorline
Igen ezt én is megtaláltam éppen az imént a Yoshimura.hu oldalon, csak nem tudom, hogy ez most csupán dob-e vagy egy komplett rendszer? Ráadásul nem találtam a listán csak a 03-05-ös modellt felsorolva. Azokon még másképp volt esetleg megoldva a kipuffantó?
Tud-e valaki más márkájú, itthon forgalmazott és kapható komplett rendszert K8-as SV650-hez?
Üdv
Peti
www.yoshimura.hu
A legolcsóbb rozsdamentes 109e Ft.
Értem, köszönöm. Egyelőre úgyis marad a gyári, csak kíváncsi voltam, hogy mégis mik a lehetőségek. Fűrészeltetni nem akarok.
Ráadásul a motor vezérlése, a befecskendezés és minden egyéb gondolom a katalizátoros kipufogóhoz van gyárilag beállítva. Nem árthat neki, ha az ember egyszerűen feltesz a katalizátor nélküli rendszert?
Nézegettem a Yoshimura honlapját, ahol találtam komplett rendszereket SV650-hez, melyek úgy 800 USD körül mozognak, tehát tényleg nem olcsó mulatság, de azért még elfogadható szerintem. Itthon mennyibe kerül egy ilyen? Van esetleg valami honlap, ahol találhatók Yoshimura árak forintban?
Üdv
Peti
Aziránt szeretnék érdeklődni, hogy milyen lehetőségek vannak arra, hogy az SV650-re sportdobot szereljen az ember.
Mint már többen olvastátok én is beléptem a táborba (bár a motor még nincs itthon) és a későbbiekben érdekelne, hogy milyen lehetőségek vannak ezen a téren.
Nem nagyon szeretném a gyári állapotot megbontani, tákolni, ezért érdekelne, hogy K8-as SV-nél ez hogy oldható meg. Az SV1000-nél simán néhány csavar feloldásával le lehet venni a hátsó dobokat és feltenni helyettük valami dögösebbet. De mi van az újabb SV-k esetén? Azért írom, hogy "újabb", mert pl. az Akrapovic honlapján csak a 2005 vagy 2006-os évjáratig lehet SV650-hez dobot találni.
Azért estem gondolkodóba, mert ugyebár a gyári kipufogódobban ott van a katalizátor és a lambda-szonda ill. O2-szenzor is ott kell, hogy legyen valami. Gondolom, hogy a sportkipufogóban ezek nincsenek benne, vagy esetleg ki van alakítva a helyük (pl. lambda-szondának).
Nem akarok én hangoskodni, mert inkább visszahúzódó típus vagyok, nem szeretek vagánykodni, de egy kicsit dögösebb hang azért jó lenne, mert a gyári kipufogók, már-már túl szeril hangot adnak.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv
Peti
Pl PR2 szett 650-re :)