Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért mert gyárilag is azzal jön ki, bőven elég is bele max a 2polusut tenném bele, az iridiumosat már csak azért se mert felesleges, azt pl az uj hayabusákba rakják, mert ha ott nem iridiumosat tennél bele az szét olvadna,,, ilyen egyszerű ez, egy gyertyával nem lehet tulsokmindent megtuningolni bocs hogy beleszoltam
Hello!
Mennyit kérsz a dobokér és a bukógombáér?
köszönöm a választ! Tudom te nem vagy a tuning hive! De ha kérhetném indokolnád hogy miért?
Akár. Én a simát.
és ha kell ezek nálad beszerezhetők?
te meiket raknád bele?
a motul 7100 csak 10w40 es at nem gáz?
Nem, sima.

SV 650, 650S 2003-2009 Ár (HUF)
CR8E (sima) 2500
CR8EIX (Iridiumos) 4000
CR8EVX (Gold Palladium) 4500

SV 1000, 1000S 2003-2007 Ár (HUF)
CR8EK (dupla elektródás) 3000
CR8EIX (Iridiumos) 4000
CR8EVX (Gold Palladium) 4500
Tök felesleges, de te tudod. Azt rakj bele amit szeretnél... 10W-50-es amúgy szintén csak nagyobb terheléshez érdemes. Normál használatra bőven jó az 5100 10W-40, esetleg 7100 10W-40.
gyárilag iridiumos gyertya van benne
gyári gumid d220?
ja meg az iridiumos gyertya pontos száma is érdekelne! sv650s (k8)
És ha már itt tartunk igazán jó gumit tudnátok esetleg ajálani? lehet kicsit olcsóbb is! az sem baj ha csak egy szezont bir de jó legyen a tapadás! A gyárival már majdnem megszívtam párszor! Azokat el is adnám!kb 80%ak!
az ecsetes technikát választom! a végén pedid ronggyal áttörlöm!
szia! ha nagyrészt turázol akkor bőven elég a 5100as, nekem ez van most a gépembe,, igaz nem sv m van néha járok fel pályázni is,
nekem 15w50 van benne, érdemes ezt belerakni az SV be is, haveromnak 10w40est csipegette elégé pedig ujonnan vette a szekeret

ezt a petroleumost tisztitást hogy végzed? kis tálba kiöntesz és ecsettel körbe mész rajta, vagy rongyot beáztatod és ugy mész körbe rajta?
Szia! És az gáz ha 300v rakok bele, de nem pályázok? Ezt jobban eszi mint pl a 7100at? Nem értek hozá egy kicsit sem!
Szia! Szerintem vegyél egy liter petrót! Olcsó, gyönyörűen tisztit, rengetegszer elég!
Általában semmivel mert mire erőt veszek magamon cserélem. De azért van itthon lánctisztító spray és a petróleum sem rossz, az nem szárít annyira.
szia!

akkor te mivel tisztitod a láncod mit ajánlasz
Én még a Valvoline-t használtam, azzal volt a legcsöndesebb.
Nekem is olajat kellene cserélnem.
Csak a Motult javasoljátok?
Ipone esetelg?Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Illetve a Motulon kívül milyen olajat érdemes még beleönteni?

Köcce.
Ehhez egy dolog, sokan pártolják a brigeciolt, de annak az a hátránya, hogy zsírtalanít és ez a gond a benzinnel is miáltal kiszáradnak a gyűrük és hiába fújja be az ember utána rögtön láncspray-vel nem fog azonnal eljutni mindenhová hisz a brigiből marad még belül(benzin annyival jobb, hogy elpárolog míg a brigi vizes). A szárazság miatt kirepedezhet a gyűrük külső felülete és átereszthet a belső gyári zsírt kiengedve és elkezdődik a nyúlás.
Lehet én tom rosszul de ezeknek az O meg X gyűrűs láncoknak nem tesz jót a benzin (ezért is lehet csak petróleumban tisztítani őket) .
De javítsatok ki ha nem így van (Nem a karom a szívbajt hozni Raptorra)
Annyit még hozáfűznék h amikor vettem úgy legatyásodtam h lánc spray-re sem futotta addig meg olaj/benzin keverékével kentem.Igy használtam kb 300km.t O gyűrűs lánchoz.Lehet azért is ment galyra bár még bőven lehet spanolni.Nem lehet tudni manapság max ha újat vesz az ember.De direkt ráfigyeltem vételkor arra is hogy a csavarok nem e sértettek.Szemre még nem volt bontva.
Hát a gumi az Pirelli Diablo ez lenne elvileg a gyári is de viszon jó állapotban van.A fogaskerekek szintén jók a lánc meg addig volt feszes jó állapotú míg nem mentem 2-3 e km-t most úgy lóg mint nagymuter 28-as biciklijén :)
Egy hozzáértő hang alapján megmondja kb hol lehet a gond... De reméljük hogy csak olaj :)
A 13e km-t meg elég egyszerűen meg lehet állapítani... Gyári gumiknak kell még rajta lenni, minőségtől függően olyan állapotban. Gyári, kb 50%-os betétek, jó állapotú, nem megnyúlt lánc. Így első körben. De amúgy 10e Ft-ból annyi km lesz az órádban amennyit akarsz, tehát ez nem mérvadó.