Üdv! Gyroli homokfúvó sok van, mi dolgoztatunk néhánnyal Bp.-n és környékén. A cuccok nagyrészét Tokodra visszük, gondolom a jó ár miatt, de Bp.-n is tudok mondani hétfőn. Ha úgy jó akkor leviszem akár Tokodra is, szinte hetente járunk oda.
Ha csak nem történik valami vis major, akkor hamarosan én is belépek az SV-táborba. Sikerült kifognom egy vadi új, akciós 2008-as SV650N-et 1.350e forintért.
Tegnap már le is foglalóztam a gépet, már tulajdonképpen csak a papírmunka van hátra, aztán vihetik vizsgáztatni a gépet :)
Egy fehér (gyöngyház metál), piros üléses SV-ről van szó, az ami a 2008-as katalógusban is található, 0km-es :) Ez lesz életem első "igazi" motorja, mert Simson-ról ill. egy 125-ös CAgiva-ról váltok erre. Sok év kimaradt a Simsonozás után, aztán tavaly nyáron, 32 évesen megcsináltam az A kat. jogsit és most végre motorozhatok majd.
Nagyon izgatott vagyok már, szinte nem is tudok már másra gondolni, csak hogy mikor hozhatom már el a gépet :)
Amint itthon lesz a motor, csinálok majd képeket is róla. Nekem nagyon tetszik ez a színösszeállítás (fekete váz, metál-fehér lakkozás és a piros ülés).
Én még nem láttam , de öcsém szerint teljesen leforog a mutató!nem is merte baszogatni nehogy károsodjon a vezérlés.Egyébként lapkás vagy himbás a vezérlése az SV-knek?
Nem rég vett az öcsém egy gépet (2005-ös SV 650 S ) És nem tílt le a motor ha megpadlózza:S Mitől lehet ez? Hallottam hogy a régi TL1000-ben elvágtak egy vezetéket és ezzel kiiktaták a tíltást.V. powercommander -rel is lehet ilyen tünetet produkálni? Még nemtudjuk mi van az ülés alatt csak feltünt a napokban ez a nem tíltás tünet:S
Hali!
Valki akinek sv 650-e van próbált már játszadoszni a lánckerekek fogai számával?Nekem az lenne a "gondom"hogy túl rövidnek találom az 1-2 fokozatot és azon kéne gyógyítani:(ha sportosan megyek)Majdcsak 1-3 ba kéne rakni hogy rendesen menjen de kínozni meg nem akarom semmiképp de azt se nagyon h lebutuljon a gyorsulás.Olyat javasoltak hogy a hátsó Lánkereket max 3 foggal kevesebbet...ha valakinek van tapasztalata írjon
Köszi
Ha csak nem történik valami vis major, akkor hamarosan én is belépek az SV-táborba. Sikerült kifognom egy vadi új, akciós 2008-as SV650N-et 1.350e forintért.
Tegnap már le is foglalóztam a gépet, már tulajdonképpen csak a papírmunka van hátra, aztán vihetik vizsgáztatni a gépet :)
Egy fehér (gyöngyház metál), piros üléses SV-ről van szó, az ami a 2008-as katalógusban is található, 0km-es :) Ez lesz életem első "igazi" motorja, mert Simson-ról ill. egy 125-ös CAgiva-ról váltok erre. Sok év kimaradt a Simsonozás után, aztán tavaly nyáron, 32 évesen megcsináltam az A kat. jogsit és most végre motorozhatok majd.
Nagyon izgatott vagyok már, szinte nem is tudok már másra gondolni, csak hogy mikor hozhatom már el a gépet :)
Amint itthon lesz a motor, csinálok majd képeket is róla. Nekem nagyon tetszik ez a színösszeállítás (fekete váz, metál-fehér lakkozás és a piros ülés).
Üdv
Peti
Ha valaki Budapesten vagy a környékén ismer korrekt homokfúvót kérem jelezze.
Üdv.:gyroli
Valki akinek sv 650-e van próbált már játszadoszni a lánckerekek fogai számával?Nekem az lenne a "gondom"hogy túl rövidnek találom az 1-2 fokozatot és azon kéne gyógyítani:(ha sportosan megyek)Majdcsak 1-3 ba kéne rakni hogy rendesen menjen de kínozni meg nem akarom semmiképp de azt se nagyon h lebutuljon a gyorsulás.Olyat javasoltak hogy a hátsó Lánkereket max 3 foggal kevesebbet...ha valakinek van tapasztalata írjon
Köszi