Én mondtam imádom a tésztaevőket, kocsim is tőlük van.De az fix ha Mário otthon nem kap meg mindet az asszonytól rossz lessz a kedve és a keze közt megforduló gépet a szerelőszalagon úgy el tudja cseszni hogy utána csak szívhatsz.Et Takashi szantól elképzelhetetlen az biztos.
Hát nemigen éri meg hosszútávon kókányolni az biztos!De Ebben ugye az Sv blokja van igy szerencsére motorikusan van elvileg minden..csak összetörni nem szabad.CSak az a baj h nem lehet tudni hogy csak mennyirevan hozzányúlva a motorhoz mert hivatalosan a 2 kipuff meg a keverékképzés vmit az airbox van módosítva.Így alul picit lustább 2-3 ezer közt de utánna meg felkapja a vizet és tán jobban élénkebben ki is lehet húzatni mint az sv-t.Egyszer odaadtam egy Sv-srácnak ő úgy szált le hogy hűű bameg ez szerintem veri az Injektoros sv-t de de f*a jól fekszi az utat.De pechemre ő meg nam adta oda az övét és gyorsulni sem akart velem.Így én meg nem tudom összenézni a 2 tesó motort.Majd a nyáron még fűzöm a fejét mert csak piszkálja a csöröm h miben másabb az eredeti Sv. Bár annyi km meg rutin még nincs h különbséget tudjak tenni..
Hát igen valamiért az olaszok beltalának úgy a közepébe hogy az ember egyszrűen belezúg a kreálmányaiba és csak marad az álmodozás.De nem véletlen náluk sok sok évre visszamnőleg tratíció a sportkocsi / motor gyártás és szívvel lélekkel és legtöbszor alig 100 ember kézzel szerel és ezért meg is kérik az árát.Pl a Bimotát 20 ember gyárja egy néhányszáz négyzetméters gyárban a többit meg legyárttatják vagy beszerzik.Pl a Moto Morini 1200-as felnije meg a komplett Brembo fékrendszere is ugyanez sőt a futóműösszeállítás is csak állithatóban.És még sok érdekesség van pl a Ducati Monsterben is ez a villa van.A Monster meg annó Cagivának volt tervezve eredetileg(és ugyanaz is tervezte mint a aki a Raptort) úgy mint az Mv Agusta F4-es is csak a végén mégsem Cagiva név alatt jött ki.
Jó gépek! nekem is volt egy 125 elefántom! nagyon pöpec kis moci volt! de alkatrészt én sem találtam hozzá! pl gázbovden=magaskormányos simsoné:) negyed annyiba kerűlt és 2 havonta cseréltem! De egy ilyen mocit mint a tiéd, már nem szabad kóányolni:)
Nem-nem Lajosmizsén vettem. Nem azt mondom, hogy a legjobb áron vettem, egy olcsóbb "szögletes" is kijött volna ennyiből. Úgy voltam vele, hogy inkább egy nagyon frankó "gömbülyű", mit egy viseltesebb új típus.
Nem ezt Csongrád megyében vettem egy szalonból.De ők meg olaszból hozták..Most nézem h BKing :) Ejha az sem lehet piskóta a King az találó név :)
Még az előzőhöz annyit hogy semmiféle kötekedősdi nem áll a japán/olasz gépekkel szembe részemről. Én érzelmi alapon vettem hosszútávú társnak és sok szempontnak meg kellet felelnie ide meg leírtam körvonalakban .Meg amúgysem tiszta olasz a blokk miatt de pont ettől jó :)
Hát én ugyanígy voltam vele imádom az olasz gépeket.De ha már venni kell akkor inkább a megbizhatóság és a jó alkatrész ellátás mellett döntöttem.Első nagymotorom egy csomó pénzt kiadtam rá nem akarom egyből a szervízbe vinni.Robeszből már végigjártam a dolgot szép is gyors is de mindig a belsejében turkáltam könyékig.Ez még jó móka meg aránylag olcsó is de nagymotornál költséges nagyon.A suzukira meg mindenki azt mondta agyonüthetelen blokk jó teljesítménnyel.Nekem meg mint kezdő pont ez kelett.
Forgalmaznak itthon Cagivát több helyen is pl Pécsen a Mecsek motor (innen küldtek ingyen szervíz Cd-t is) vagy a Prestige Motors asszem pest környékén is de ezek vagy csak áruják vagy szervizelik..és ők azt mondták hogy csak egyenesen olaszból lehet hozatni és nem tudnak segíteni..bár nekem inkább lustaság bizonytalanság gyanus volt a dolog...vszínű azért mert telefonon érdeklődtem nem pedig személyesen.Egyébként taláéltam rá egy webshopot vmi Oem motoparts oldalon de enyhén szólva drága minden.Leginkább bontott dolgok érdekelnének de mivel ritka itthon így esélytelen vagy tuti pont akkor lennék anyagilag leégve..ebay-en akad de amit eddig kinéztem magyarországra nem szállít vagy csak vmi paypal vagy átutalásal megoldható.Szóval az is nyűgös.Egyébkén ettől még imádom a motort és tisztában is voltam ezekkel amikor megvettem amolyan szerelem első látásra és nem igazán izgatnak az olyan dolgok h mi hány tizeddel gyorsul jobban vagy lassabban szászra stb ja és vagy fél évig vadásztam rá ..ez a ritkaság ára. Legalább nem un rá az ember mert az olaszok álltalában 1-re jót csinálnak nem kell 2 évente tök újat tervezni így nem kámpicsorodik el az ember amiatt hogy kidopbták az új szériát ez meg "elavult" és legalább tartja is így az árát.ez is asszem közelít a 10 éves tervezéshez és a tavaly modell is ugyanez csak az Eu szabályok miat muszáj volt az injektotor blokkot beletenni+egy pici lámpaidom szögletesebb ülés
Ti milyen szemmel nézitek az olasz gépeket?Bár tudom a magyar ember olyan h ha valamire költeni kell meg drága az már szar is..sajna ilyen sokak felfogása legalábbis mifelénk de attól függetlenül körbáláják meg nézegetik a motort széles mosolyal ja meg kerek szemmel amikor megláják rajta egy két helyen azMv Agusta matricát ami gyárilag van rajta
Fogalmam sincs ki lehet a gsr-es srác, szerintem még soha nem találkoztam vele. Biztos nem velem beszéltél, mert csak tavaly augusztus óta van meg a gép, előtte meg Yamaha DT 125 r-em volt.
1 van, GSR600-a van Andrásnak hívják. De amikor még árultam a 99'-es 650-met akkor beszélgettem 1 sárga SV-s sráccal akinek kellett volna a finster dob róla.....esetleg nem Te voltál?
Ezt sehonnan nem fogod megtudni, de Cagivát ki forgalmaz itthon? Talán kötelező lenne 10 évig hozzá alkatrészt biztosítani. De ha nem, E-bay esetleg, de EU-s országok szállítanak ide is, és talán még nem is lesz horribilis összeg.
Az iridiumos gyertyán mi a tuning? Amúgy már leírtam itt is egyszer. Volt benne iridiumos, semmivel sem megy el többet. 15e után kopogás jött a blokkból, és a hézaga sokkal nagyobb lett, mert valszleg az a vékony kis szál elégett.
Hali!
Volna egy hülye kérdésem..hogyan lehet megtudni h egy adott motorból mennyi vam forgalomban az országban?Csak mert eddig akartam volna a géphez egy két dolgot veszegetni (tartalékba pl esés borulás végett) és állandóan az a válsz h phhúú nagyon ritka fogalmam sincs ,háát ilyen egyedi géphez sajnos semmink sincs..menj ki olaszba meg ilyenek..most akkor mégis mi számít ritka gépnek csak ezért érdekel.
Egyre jobb
Nem valószínű, hogy a te használatodban megmutatkozna az a teljesítménytöbblet amit a 300V-s olaj tud, max annyi hogy a 120ezredik km után kisebb lenne az olajfogyasztás.
(De erre azért nem kell mérget venni, csak mondtam valamit. )
Még az előzőhöz annyit hogy semmiféle kötekedősdi nem áll a japán/olasz gépekkel szembe részemről. Én érzelmi alapon vettem hosszútávú társnak és sok szempontnak meg kellet felelnie ide meg leírtam körvonalakban .Meg amúgysem tiszta olasz a blokk miatt de pont ettől jó :)
Ti milyen szemmel nézitek az olasz gépeket?Bár tudom a magyar ember olyan h ha valamire költeni kell meg drága az már szar is..sajna ilyen sokak felfogása legalábbis mifelénk de attól függetlenül körbáláják meg nézegetik a motort széles mosolyal ja meg kerek szemmel amikor megláják rajta egy két helyen azMv Agusta matricát ami gyárilag van rajta
Nem kizárt. Martonról nincsenek motoros ismerőseid?
Volna egy hülye kérdésem..hogyan lehet megtudni h egy adott motorból mennyi vam forgalomban az országban?Csak mert eddig akartam volna a géphez egy két dolgot veszegetni (tartalékba pl esés borulás végett) és állandóan az a válsz h phhúú nagyon ritka fogalmam sincs ,háát ilyen egyedi géphez sajnos semmink sincs..menj ki olaszba meg ilyenek..most akkor mégis mi számít ritka gépnek csak ezért érdekel.
Nem valószínű, hogy a te használatodban megmutatkozna az a teljesítménytöbblet amit a 300V-s olaj tud, max annyi hogy a 120ezredik km után kisebb lenne az olajfogyasztás.
(De erre azért nem kell mérget venni, csak mondtam valamit. )