Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha így árulja akkor szerintem már az.
N-es lesz végül?
Műszakira egyenlőre tuti hogy gyáriként kerül oda szerintem gázos az biztos úgyhogy minden vizsga előtt vissza kéne rakni.Áh fene se tudja megnézem mit pilácsol gyárilag.
Most rakom össze még van pár részlet jövő héten meg ha minden összejön bejelentem vizsgára max rákérdezek.

Apropó asszem van egy elasó S-es villahidam meg egy ép balos kormánycsutkám és egy picit sérült jobbosom.KB mennyiért lehet ezeket eladni?
Igazából nem elfogadható, de a sportdob sem, mégis van ahol nem nézik.
Műszakinál nem gázos az utólagos xenon?
Üdv.:gyroli
A hely nálam is szük és még vízmentes hely se ártana....necces és még az sem tuti hogy jobb lessz..nekem azért kéne mert este is szoktam haverral csavarogni néha tempósan és nem igazán takarja be az előttem lévő utat..csak úgyahogy ami normál tempónál simán elég de egy hosszabb távú sprintnél már kevés..most a gyári saazem 55/60w os van ha jól emlékszem
Az sv- nézegettem N-es lessz a kicsike nekem.Bi-xenont kell belerakni és ott bukta a 15e res ár.A legjobb lenne társulni és egy autóba valót megvenni mert lehetne felezni.Bár olyan szűk mindenhol hogy a fene tudja hova lehetne besuvasztani a trafót meg a többit.
Hali!
Valaki próbállta már a xenont motorba?Azt amit 15 e környékén osztogatnak.Tényleg jobb vagy csak jobban mutat?Vagy inkább jobb egy 100-as halogén?
Ha-ha!

Itt a szomszédban is van egy nagy kupac sötétség,nyáron minden hajnalban kiabál hogy "mi a fa*znak melegíted olyan sokáig,én felülök a betekerősre oszt megyek!Szóval nem olyan ritka az a sötét anyag!
Ha újat adnak és visszakapom a rosszat is,akkor tiéd a csati!Egyébként nálluk (Prop-Tech) szerintem kapsz ilyen csatit!
nem-nem.....nálam mindennek ára van.....főleg a sötétségnek!
Akkor ez a humor nem jött le.Sötét anyag a világegyetem legritkább anyaga.Ergó felbecsülhetetlen drága.
Nekem most Dunlop Qualifier van fenn, én mondjuj 80%-os használtként vettem. Sztem ég és föld a gyárihoz képest, viszont más viszonyítási alapom nekem sincs sajnos
30-é a kipuffal együtt adom......a gomba grátisz hozzá.
Elektronikában szerencsém van mert egyik id haverom hobbi szinten egyedileg erősítőket meg javítgat másoknak ezt azt pl számítógép alaplap hmozi stb stb.Am kellet már javítania mert a szalonban kapott egy új aksit csak sajna vmi inas rakta bele és vmiért kicsapta a digit műszerfalat meg egy pár biztit . Komám meg tudta csinálni mert van szertvíz cd-m és azon a-z ig minden kapcsolás rajta va..igaz beleőszült majdcsak meg egy hét mire végigkövetet mindent vezetékről vezetékre de megjavította cserébe meg annyi volt h 1 tank benyát had motorozzon ki belőle :)) de ha jól tudom ez elktronika is az Sv ből való.A légszűrője/ház is ugyanaz, az Ecu is.Szóval itt elvileg csak a vázat/külalakot csináltak a blokk köré.Pici tuningal tán 3 le -vel erősebb csak a másabb keveréképzés(más karbibeállítások) meg a 2 dob miatt másabbul adja picit le a teljesítményt.Azért tesó a motor mert ua csak máshogy néz ki.Ezért van hasonló árban is mert a fejlesztést nem kell kifizetni.Pályán tök érdekes lenne összereszteni egy Sv-vel köridőket nézve meg féltávon gépcsere.
Na ha sötét anyag akkor ritka kincs én nem adnám 30e ért annál drágább lessz.
Ha valóban fekete anyagból van, akkor nagyon olcsó. Küldöm a tudósokat!
Hát nem tudom az SV-n is ölég passzentosan vannak az alaktrészek a bal kapcsolócsoprt csatlakozója a tank alatt majdnem kifogott rajtam.Háromnegyed órát tornáztam mire ki tudtam húzni annyira szűk helyen van, nőgyógyászok előnyben.
Bár én láttam néger munkást háton fekve rostálni a sódert az volt nekem a legalja.
Nem tudom....fekete.
Ennél nagyobb a gond, a főnököm olyan cégnél volt egy darabig akik a Ferrarinak is beszállítottak. Gond volt vmi cuccal amit gyártottak és végigfut az alváz alatt. Raportra hívták őket a gyárba és ott kiderült, hogy a Ferrari alvázaknak 1.5cm tűrése van és azért nem stimmelt az általuk gyártott halálpontos alkatrész. A másik pedig, hogy ahogy beléptek a gyárkapun csak arabbal találkoztak mérnöktől lefelé. Az nem jómunkásember.
Hát elektronikában nem egy spilerek inkább azokból kéne beújítani valamit vagy egy jó elektromos gurut,Hűtő eléggé kiáll az is sérülhet meg lábtartó/pedálokat is sokan keresnek.Bár nem értem minek bespajzolni alaktrészt nem tudhatod mi fog kelleni.Nekem még mindig van wartburg fékpofám meg gömbfelyem hátha kell alapn pedig már 25 éve eledtam a dögöt.Szerintem pénzt kell félretenni meg tuti lelőhelyek címét és egy megbízható szervíz címét.És ha ne adj isten beüt valami lessz hova fordulni.
Ez jó kérdés..hol tudom megnézni a blokk számát?Annyit tudok h 2001 es gyártású a gép meg hogy ez ezüst színű nem pedig fekete mint tán azelső sv blokkok.Az a sorszám mennyiben számit?Látom vágod a témát...van ezeknek a blokkoknak vmi gyenge pontja..azon kívül hogy nem kell sűrűn hülyére pörgetni..gondolok itt pl váltó kuplung meg hasonlóakra..csak mert néha lehet látni bontott sv alkatrészeket és agyaltam h venni kéne vmit amit érdemes.Egyébként meg mivel nem idomos gép sokmindent nem kell félteni..a tank tiszta műanyag nem horpad.A kormány index tükör tökmindegy azt lehet pótolni könnyen egyedül az első villa a necces.a hűtő meg ua mint az sv csak ez nem egyenes hanem íves.Annyira nincs itt semmi nagy baj.Nem abból indulok ki h beleszálok hátulról egy buszba..inkább csak jó volna egy két dolog ha netán eldől stb..de szerintem az lessz h azt az 1-2 idomot egyedileg majd legyártatom még a télen és lessz az is spájzba.más nemigen kell.

Zoli32: Ez jó volt és tán még akad benne igaszság is de én a tészta helyet P*nát írtam volna.
Sanyi!
A bukógombád feje miből van?
Hello! Olvastam, többeknek is meghalt a fokozatkijelzője, és a régit nem is kérték, nagyon jó lenne ha a csatlakozoját megkaphatnám persze ha megvan valakinek! És ha valaki tudja hogy hol tudnék beszerezni többet is az is érdekelne! Hello
Bontott cuccot biztos nem fogsz hozzá találni.
A blokkod amúgy P507-es számú? Mert akkor legalább ahhoz lesz alkatrész, igaz pont nem ahhoz fog kelleni.