Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amint már említettem nem akarok örülködni.Élvezni szeretném a motorozás örömeit.Túrázásról meg annyit,hogy nem akarok 1000km-eket menni egyvégbe arra akkor vennék kimondottan egy túramotort,de egy Kecskemét - Mátra oda vissza ne jelentsen problémát... Meg ha az ember motorozik akkor birja a strapát.. Valamit valmiért.. Csak még mindíg nem tudom,hogy melyiknél maradjak.
De sajnos hanyagok én robesszel szopok sokat cseszhetem a japo elektronikát ha a csatik slendriánul vannak és kontakthibás.A másik fele hogy az olcsó használt cuccok digóból jönnek.Én kifogtam egy 69 éves papa SV 650-ét de jellemzőbb hogy széthajtják és letagadják még az annyukat is állapot ügyileg.
Én csak tesztnapokon meg havertól 10 percre kölcsönkapva mentem az SV előtt nagyobb gépekkel,MZ-vel 5 éve motoroztam előtte,mondjuk én szeretek borítgatni mindkettővel,bár az SV nem kimondottan erre való,Te tudod,mit szeretnél.Ha nagyon döntögetni szeretnél,arra biztos jobb a TL vagy az RSV,bár én az SV-vel is meg vagyok elégedve.VTR-F-en nem gondolkodtál?
Ha ésszel mész,nem lesz gond,engem is többen hülyéztek,h kisTZ után egyből 1000 V2,de még itt vagyok,Lepencén még csak MZ-vel estem
tudomásom szerint a fék, váz, design az olasz, a blokk osztrák, a gyújtás és az elektromos berendezések nagyrésze japán (denso) még az önindító is
Olaszokkal vigyázni kéne.Mondták olasznak akkor higgy ha ló legel a sírján.Akkor nem ér meglepi.
650-ből találsz ennyiért használható K3-4-et, 1000-ből csak ha vki nagyon megszorul vagy rossz a gép. RSV-t nem tudom milyen állapotban lehet ennyiért kapni, de az alkatrész és tsai nem teszik számomra vonzóvá. Viszont neked kell, ha az ember mindenáron akar egy motort akkor azt meg is veszi bármilyen állapotban.
Mivel én nagyon ragaszkodom a v2höz,ezért 3 típus közül kéne választanom : SV650S , SV1000S , RSV
Jó TLt szerintem ebben az árban nehéz kifogni . Hibátlan használt motort ugy sem találok ezzel tisztába vagyok..
Csak akkor tudod eldönteni ha mindkettővel mész, az RSV súly, féke, futóműve mellette szól. A TL mellett csak annyi, hogy japán. Igaz van némi típushiba, de azt már tudni lehet és így megelőzhető.
Persze azért toltam neki de csak ésszel... nem tartottam vele fel senkit
Igen.Találtam már 900ért RSV mille-t .. 2000-2002 ..
Budapesten néztem egy TLR-t a Blackmotors-nál.. Nem volt rossz.Brutális hang, meg hasonlók . . . azt olvastam hogy a futóműve nem a legjobb,meg a fékek... nem probáltam én csak a netről olvasok véleményket,itéleteket.. A nagysága miatt kicsit tartok a kanyaroktól..Semmi mástól csak a dőlésektől... Nem avgyok kicsi ember 193cm mags, de oda nem test kell hanem tapasztalat,ami nekem nem túl sok van... Voltam a Mátrában egy GSX-R 750 K5 -el de csak lightosan..
Nameg az RSV és a túrázás.Hááát nem tudom milyen lehet 5-600 Km után.Én nyámnyila vagyok nekem nem menne.Bár már megkaptam hogy ne szidjam az idomosokat mert megjárom.
Amúgy a 650-es szerintem sem gyenge pont a kényelmes túrázgatásra jó nem véletlen hogy a DL is ugyanezzel a blokkal megy és még vissza is fogták a teljesítményt.
RSV-t 900-ért? TL-től miért tartasz?
Kicsit elijeszt hogy a v2es 1000kröl mindeki azt bondja,hogy mennyire btutál...
Hogy őszinte legyek.Én RSVre gondoltam.De arra is gondoltam,hogy nem megye nekem még 100% a kanyarvadászat és hasonlók.Nyugis turázgatás az megy... egy kicsit tartok a tl - től.... Csupán csak ezért gondoltam a 650s re.
Annyiért kis szerencsével lehet 1000-est is kapni a K3-ak közül, TL-t biztosan. De szerintem nem gyenge a 650 se.
Sziasztok.

Motorvásárláson gondolkodom.5 éve motorozom,de ez volna az első saját.Tudok eggyet s mást,de nem mondhatom magam tapasztalt motorosnak,mivel voltak kimaradások..főleg hogy nem volt saját..
Sv650S ben is gondolkodom...Kicsit gyengének tartom..igaz nem próbáltam.. meg a v2 miatt kicsit keskeny..én 193cm magas vagyok..gondoltam 1000 re is....igaz nincs sok pénzem max 900e ft... Mi a véleményetek ?
Na jó,a tejfölöspoharazás sem OK,főleg,h nekem is S van.
De ez tényleg ízlés kérdése,az MZ-t nem tudom fejidommal elképzelni,de a gyári túrás kormány helyett csináltam rá csapott kormányt,az SV-jéhez hasonlít (csak vízvezetékcsőből van ).
Az SV-t viszont nem tudnám elképzelni fejidom nélkül,nekem így tetszik,másnak máshogy,ennyi.
Hé hé hé!
Óvatosan az MZ fikázással!
Nem szeretem,ha az első szerelmemet sértegetik!
Nekem a vizsga úgy zajlott, hogy : ezt így nem tudom átengedni-
mondta a vizsgabiztos .Kérdem miért ? Nincs rajta macskaszem.
/utólag kiderült, van rajta csak a rendszám takarta/
Elküldött venni egy öntapadósat /elmondta hová menjek/.
A motoron Leo Vince dobok, hangtompító a helyén.
A vizsgabiztossal együtt voltunk vagy öten, megállapították : szép a hangja. Megvettem, felragasztottam,lefényképezte, ennyi.
Nem akarok veszekedni kinek a pap kinek a paplan.
Én öreg vén fasz vagyok nekem már meszesek a csontjaim és nagy lavórlámpás gépekre izgultam annak idején mikor még fiatal voltam.Tehát nekem csakis az N-es jön be nem akartalak megsérteni a "tejfölöspohár" jelzővel.
Ezt a tejfölöspohár témát gondold meg egy kicsit! Én is mondhatnám az n-es re hogy Mz re hasonlit a lámpa! Kinek ez kinek az! Ja ha beletoltál a mociba pár ezer kilómétert megtanulsz rajta ülni! Tök minde1 hogy s vagy n!
Egyértelmű hogy az N-es az igazi.Motorkinézete van nem tejfölöspohár.
Nameg lényegesen kényelmesebb.
Ha kész lessz jobban fog kinézni javítok a képeken.
Az N-es az igazi
Én meg szedem is ki a kerekeket hétvégén, ha jövőhéten már nem kell vizsgáznom.
Nekem megvannak a gyári dobok,de Mozaik utcás műszakira elfelejtettem visszarakni őket,10 perccel vizsga előtt jutott eszembe
Mázli volt,hogy nem figyelt fel rá a fazon és nem kellett beindítani
Naná megjött az N-es villahídam meg pár apróság cromos lucas kormány stb.Még mókolni kell a lámpatartón mert a bandité picit hosszabb de az talán hétvégére meg lessz meg rakom fel a home made fékcsöveket.Hétfő-keddre talán összeáll.A pici fejidomot még fényezni kell mert feketét sikerült szerválni olcsón.Ja és a műszerfal alsó izéi hiányoznak az már csak a pénzügyi regenerálódás után lessz beszerezve.
Most jut eszembe van egy készlet 1,5 éves S-es fékcsövem az mennyit érhet?