4-ben nagyon szépen gyorsan felpörög szabáylzásig,felrakom 5-be,felmegy 9000 környékéig,nyelezem,de tovább nem pörög,6-ban dettó,9000 után kicsivel gyakorlatilag megáll,pedig már ütközőn a gázkar
nem tom,gyári kerék van-e elöl,még nem néztem meg,de viszonyításképp:6-ban 130 körül pörög 5000-et.
mióta megvettem így viselkedik,azóta már lett szinkronizálva,gyári injektorbeállítás,húz szépen,de
4-ben nagyon szépen gyorsan felpörög szabáylzásig,felrakom 5-be,felmegy 9000 környékéig,nyelezem,de tovább nem pörög,6-ban dettó,9000 után kicsivel gyakorlatilag megáll,pedig már ütközőn a gázkar
nem tom,gyári kerék van-e elöl,még nem néztem meg,de viszonyításképp:6-ban 130 körül pörög 5000-et.
mióta megvettem így viselkedik,azóta már lett szinkronizálva,gyári injektorbeállítás,húz szépen,de végre ennyit tud...
Azt, hogy érted,hogy nem forog többet 9000-nél?,elfogy az erő és nem akar addig kiforogni vagy tilt valami?
Milyen áttételek vannak fenn a gyári ,vagy modosított fog.kerekek?
Kösz a választ!
Próbáltam én is polírpapírral,nem sokat segített,bár szerintem az még finomabb volt,úgyhogy szerzek majd akkor 500ast.
A végsebességes problémára nincs ötlete senkinek?
Hali! A kipufogó könyök foltossága engem is zavart és mivel a polírpaszta kevésnek bizonyult a ráégett koszhoz 500-as vízpapirral lecsiszoltam a koszt.Utána kapott egy kis polírt és azóta olyan mint az új. Próbáldki nyugodtan, nekem bevált. Azóta motormosáskor csak át törlöm és kész. Lehet kapni olyan vízpapírt ami szivacsra van rá ragasztva, at is tökéletes.Karcolni nem fog mert ezek már nagyon finom papírok. Csiszolás közben locsold vízzel és így a finom papír sem fog idő elött eltömödni.
Üdv: Szabi
Hali! hasonló gonddal küzdök én is érdekel a kép is, viszont kérdés:
a leömlőknél gondolom van valamiféle tömítés, az visszamehet utána vagy inkább csere?
sziasztok !ha valaki tud esetleg sv 650 hez doboztartó konzolt az kérem jelentkezzen!de érdekelne sv 650 hez sportkipufogó is!06205599790 vagy rolan.toth@citromail.hu
Kösz a válaszokat!
Akkor a telóolaj cserés lesz,mert nem hiszem,hogy eddig volt (24000 kilóméter,4,5 éves a gép).
Várom a képeket a könyökről,eléggé zavar,hogy ilyen csúnya,szerintem egyik hétvégén nekiesek.
a teló és a fékolajat két-három évente illik cserélni, mert elhasználódik illetve a fékolajban össze gyűlik a pára és hajlamos lehet aktív terhelésnél megforrni benne a víz és mint tudjuk csak a folyadék összenyomhatatlan, a gőz már nem! a kerékagy csapágy meg amíg nem kezd el zörögni vagy lógni, addig szerintem kár hozzányúlni!
az enyém ment már 46000-et és még semmi baja!
Hello!
Ha olan türelmes vagy mint én leszeded a rendszert, majd egy fúrógép ésgyapjúkorong segítségével gyári állapotúra polírozod.
(Igazi pasztával.)
Ha érdekel hogy néz ki tehetek fel képet.
Üdv.:gyroli
Pályázáshoz a javaslatom a következő: Traxxion damper rod kit!
Nekem most ilyen van a motoromban.Egy pálya SV650-ből lett kivéve a szett.A készlet áll egy szelepből,ami szabályozza az olaj áramlását a gátlóban illetve új furulyákból,ami a szelep alján van.A szelep állítható,ezzel be tudod lőni a gátló keménységét.Plusz nekem még van benne a súlyomhoz egy lineáris rugó szett a hozzá való távtartókkal,iletve a szett csak 10W-olajjal működik,ebből nekem Öhlins van,csak hogy adjunk az érzésnek
THX:Bope
A tapasztalatom elég kevés vele eddig,mert ősszel lett betéve a cucc.Mióta benne van nem üt fel a gátló a pesti utakon,keményebb az eleje és jobban irányítható.Nem ül össze az eleje nagyobb fékezésnél sem(tehát mindíg megmarad a csillapítás).Idén lesz majd a nagy próbája a cuccnak.Sajnos nem olcsó,de valamit valamiért
Magyarországon jelenleg nincs ilyen szett tudomásom szerint és nem is hozza be senki,csak magadnak tudod megrendelni a netről.Vagy kell találni egy motorosboltot aki megszerzi.
Többet megtudhatsz itt: http://www.traxxion.com/store/...
Itt a beszerelési és a beállítási leírás: http://wawatusi.com/sv650traxi...
Tettem ma egy 50 kilóméteres kört,kicsit hűvös volt,de nem bírtam ki.
Viszont a motorom továbbra sem megy 230 valahánynál többet
4-ben szépen elpörög szabályzásig,de 5-ben 6-ban már nem megy 9000 fölé,és nem értem miért,pedig alatta tényleg rendben van.Ötlet?
Másik:az előző tulaj nem nagyon figyelt oda a kipu könyökre,jól ráégett a redva,ma megpróbáltam eltávolítani,a por melegvizes ronggyal lejött,de a foltosságot félórás krómtisztítós könyökön rejszolással sem sikerült csökkentenem,ezt ki hogy oldja meg?
Harmadik:OK,hogy a motor kopóalkatrészeit,láncot,lánckereket cserélünk,ha elkopik,de a futómű alkatrészeivel mi a helyzet?Kerékcsapágyak,teleszkópolaj mennyit bír?
nekem 15 milimétert le vannak engedve az első telóim(többet nem lehetett) és progresszív rugót is tudsz rakni bele, a rugócserével sűrűbb vizkozitású olajat is szoktak teni bele. olyannal beszélgettem akinek már bent van ilyen rugó és azt mondta,klasszisokkal jobb lett!
Remélem tudtok segíteni! A 650 S-esemnek szeretném keményíteni a telóit(pályázáshoz szerintem iszonyat puhák), illetve lelültetni az elejét. Szerintetek hogyan lehetne megoldani ?
szia !
gratulálok hozzá ! nekem is tetszett fehérben ( motorkiállításon láttam pesten ) de én feketét vettem és S-st teljesidommal, üléspuppal, fokozatkijelzővel. igaz nem újjonnan 3 hónaposan de az ára ugyanennyi volt mint a tiéd.
vigyázz rá és természetesen magadra is.
Elöre is grat. a motorhoz. A fehér szín nekem is nagyon trtszik, ha most vennék motort én is ezt a színt választanám. Ha megvan a moci várjuk a fotókat.Üdv: Szabi
Igen, ez szerintem is egy nagyon jó lehetőség volt. Eredetileg még március végéig/április elejéig szerettem volna spórolni, de féltem, hogy sehol nem lesz már akkor ilyen jó lehetőség és minek spórolnék még addig, ha még többet kell majd a motorra ráfizetnem, mint amit annyi idő alatt gyűjteni tudtam volna.
Már tavaly óta egyik favoritom az SV650 és ez a fehér szín különösen tetszett, főleg miután már nyáron is láthattam élőben a Suzuki szalonban. Persze felmerültek bennem tavaly nyár óta más alternatívák is (Honda CBF600, Kawa ER-6n, Yamaha FZ-6n, Suzuki Bandit 650), de ennyiért ez a motor az abszolút nyerő szerintem. Ráadásul motoros ismerősnek volt és szinte csak jókat tudott róla mondani. Ő vett egy Honda Choppert, de azóta már azon sír, hogy mennyivel nagyobb élményt tudott neki az SV okozni.
nem tom,gyári kerék van-e elöl,még nem néztem meg,de viszonyításképp:6-ban 130 körül pörög 5000-et.
mióta megvettem így viselkedik,azóta már lett szinkronizálva,gyári injektorbeállítás,húz szépen,de
nem tom,gyári kerék van-e elöl,még nem néztem meg,de viszonyításképp:6-ban 130 körül pörög 5000-et.
mióta megvettem így viselkedik,azóta már lett szinkronizálva,gyári injektorbeállítás,húz szépen,de végre ennyit tud...
Milyen áttételek vannak fenn a gyári ,vagy modosított fog.kerekek?
Próbáltam én is polírpapírral,nem sokat segített,bár szerintem az még finomabb volt,úgyhogy szerzek majd akkor 500ast.
A végsebességes problémára nincs ötlete senkinek?
Üdv: Szabi
a leömlőknél gondolom van valamiféle tömítés, az visszamehet utána vagy inkább csere?
Akkor a telóolaj cserés lesz,mert nem hiszem,hogy eddig volt (24000 kilóméter,4,5 éves a gép).
Várom a képeket a könyökről,eléggé zavar,hogy ilyen csúnya,szerintem egyik hétvégén nekiesek.
a teló és a fékolajat két-három évente illik cserélni, mert elhasználódik illetve a fékolajban össze gyűlik a pára és hajlamos lehet aktív terhelésnél megforrni benne a víz és mint tudjuk csak a folyadék összenyomhatatlan, a gőz már nem! a kerékagy csapágy meg amíg nem kezd el zörögni vagy lógni, addig szerintem kár hozzányúlni!
az enyém ment már 46000-et és még semmi baja!
Ha olan türelmes vagy mint én leszeded a rendszert, majd egy fúrógép ésgyapjúkorong segítségével gyári állapotúra polírozod.
(Igazi pasztával.)
Ha érdekel hogy néz ki tehetek fel képet.
Üdv.:gyroli
Pályázáshoz a javaslatom a következő: Traxxion damper rod kit!
Nekem most ilyen van a motoromban.Egy pálya SV650-ből lett kivéve a szett.A készlet áll egy szelepből,ami szabályozza az olaj áramlását a gátlóban illetve új furulyákból,ami a szelep alján van.A szelep állítható,ezzel be tudod lőni a gátló keménységét.Plusz nekem még van benne a súlyomhoz egy lineáris rugó szett a hozzá való távtartókkal,iletve a szett csak 10W-olajjal működik,ebből nekem Öhlins van,csak hogy adjunk az érzésnek
THX:Bope
A tapasztalatom elég kevés vele eddig,mert ősszel lett betéve a cucc.Mióta benne van nem üt fel a gátló a pesti utakon,keményebb az eleje és jobban irányítható.Nem ül össze az eleje nagyobb fékezésnél sem(tehát mindíg megmarad a csillapítás).Idén lesz majd a nagy próbája a cuccnak.Sajnos nem olcsó,de valamit valamiért
Magyarországon jelenleg nincs ilyen szett tudomásom szerint és nem is hozza be senki,csak magadnak tudod megrendelni a netről.Vagy kell találni egy motorosboltot aki megszerzi.
Többet megtudhatsz itt:
http://www.traxxion.com/store/...
Itt a beszerelési és a beállítási leírás:
http://wawatusi.com/sv650traxi...
Tettem ma egy 50 kilóméteres kört,kicsit hűvös volt,de nem bírtam ki.
Viszont a motorom továbbra sem megy 230 valahánynál többet
4-ben szépen elpörög szabályzásig,de 5-ben 6-ban már nem megy 9000 fölé,és nem értem miért,pedig alatta tényleg rendben van.Ötlet?
Másik:az előző tulaj nem nagyon figyelt oda a kipu könyökre,jól ráégett a redva,ma megpróbáltam eltávolítani,a por melegvizes ronggyal lejött,de a foltosságot félórás krómtisztítós könyökön rejszolással sem sikerült csökkentenem,ezt ki hogy oldja meg?
Harmadik:OK,hogy a motor kopóalkatrészeit,láncot,lánckereket cserélünk,ha elkopik,de a futómű alkatrészeivel mi a helyzet?Kerékcsapágyak,teleszkópolaj mennyit bír?
várom a tapasztalatokat!
üdv
nekem 15 milimétert le vannak engedve az első telóim(többet nem lehetett) és progresszív rugót is tudsz rakni bele, a rugócserével sűrűbb vizkozitású olajat is szoktak teni bele. olyannal beszélgettem akinek már bent van ilyen rugó és azt mondta,klasszisokkal jobb lett!
Remélem tudtok segíteni! A 650 S-esemnek szeretném keményíteni a telóit(pályázáshoz szerintem iszonyat puhák), illetve lelültetni az elejét. Szerintetek hogyan lehetne megoldani ?
Majd tolok fel DU. képeket is
gratulálok hozzá ! nekem is tetszett fehérben ( motorkiállításon láttam pesten ) de én feketét vettem és S-st teljesidommal, üléspuppal, fokozatkijelzővel. igaz nem újjonnan 3 hónaposan de az ára ugyanennyi volt mint a tiéd.
vigyázz rá és természetesen magadra is.
Igen, ez szerintem is egy nagyon jó lehetőség volt. Eredetileg még március végéig/április elejéig szerettem volna spórolni, de féltem, hogy sehol nem lesz már akkor ilyen jó lehetőség és minek spórolnék még addig, ha még többet kell majd a motorra ráfizetnem, mint amit annyi idő alatt gyűjteni tudtam volna.
Már tavaly óta egyik favoritom az SV650 és ez a fehér szín különösen tetszett, főleg miután már nyáron is láthattam élőben a Suzuki szalonban. Persze felmerültek bennem tavaly nyár óta más alternatívák is (Honda CBF600, Kawa ER-6n, Yamaha FZ-6n, Suzuki Bandit 650), de ennyiért ez a motor az abszolút nyerő szerintem. Ráadásul motoros ismerősnek volt és szinte csak jókat tudott róla mondani. Ő vett egy Honda Choppert, de azóta már azon sír, hogy mennyivel nagyobb élményt tudott neki az SV okozni.
Üdv
Peti
Szerintem pénzügyet csak irtó komolyan szaad intézni nevetve csak egy magyar nábob intézi.