Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motulból is megvan minden típusnak a megfelelő olaja...
5100: túra, esetleg kis pálya
7100: túra, pálya
300V: pálya
De az 5100-nek se lesz baja, ha elmész egy 100km-t 160-nal autópályán, vagy kimész 2 pályanapra.
Az olaj minőségét pedig nem az határozza meg, hogy szintetikus-e. Ásványi olajból lehet ugyanolyan minőségűt előállítani mint szintetikusan, csak drágább. Ezért van alapból ez a felfogás. Tehát attól még hogy egy olaj szintetikus nem biztos hogy jobb egy másik gyártó félszintetikus olajánál.
Olajnál pedig leírnak mindent, amivel behülyíthetik az embereket, itt sztem csak a tapasztalatok számítanak. Se a gyári szöveg, se a szerelők szava, se a márkaszervizek promoja nem ér sokat. Jó hogy midnenki a sajátját promotálja.
Hát igen..végülis nem tart semeddig sem széthúzni a jeladót vezetékét és már nem is mér az óra.Egyébként a gép olaszból való úgyhogy semmit sem lehet tudni róla.Annyit mondtak hogy egy csajé volt egyszer füvön elcsúszott vele és állt egy jó darabig.Annyi sérülése van h a jobb oldalon dobon van egy kis horpadás meg a tankon egy csikarás egyébként meg polír.Amikor vettem több motorosnak körbemutattam fülelték mentek vele stb és azt mondták hogy csak tankoli kell...erre meg előjött ez a fura zaj.A végén csak az lessz hogy kicserélem az olajat aztán ha nem múlik elviszem megnézetni.Csak utcán használom nagyrészt sportosan de nem akarom elspórolni a géptől a jót sem.
Ez a szinti vagy nem, érdekes dolog. Ahogy olvastam olajnak a legtökéletesebb az ásványi olaj, a szintetikust azért kezdték használni mert ugyanolyan specifikációju olaj olcsóbb belőle. SV-be ha nem pályázik vagy csak gyengén akkor bőven elég az 5100. Persze a 7100 jobb.
Anno én még 1.798.000-ért vettem az SV-t :) Amúgy 20-ról 25-re vissza akarják emelni az ÁFA-t. Ha ez megtörténik, akkor lesz igazán válság...
Mellesleg az új modell mindig drága az első évben. Jövőre sztem ez is lemegy legalább 150e-rel.
Megjegyzem még, a GSF 650 is ennyibe kerül.
Ha úgy nyugodtabban alszol tegyél bele full-szintetikusat.
Köszönöm szépen a választ! A szintetikus azért csak jóbb! vagy nem? Nem szoktam pályázni de néha megőrülök és akkor csutka minden sebbességben!
Szia!
Az a 13ezer km erősen megkérdőjelezhető. Én így elsőre megnézetném a szelephézagot.
Hello!
Ha nem számít a lóvé akkor Motul 7100. Zárójelben megjegyezném ha nem pályázol tök mindegy hogy fél szintetikus vagy full-szintetikus van benne.
Üdv.:gyroli
hű gyerkek, most nézem az amargo honlapján hivatalos ár a gladiusra: 1,898 Hát ezek nem normálisak. Ezt senki nem fogja enyiért venni főleg így hogy válság is van meg 20% ot bele kell tolni. Azt mondták sv vel egy áron lesz, de ez még a fejidomostol is drágább
Szemezgetek még a Motul 7100-al..még várok egy két hozzászólást aztán majd eldöntöm..Sajna úgysem most lessz még kipróbálva....Arra a zörejre van tipp valkinek?Egyszrűen nem tudok rájönni hogy melyík alkatrész adhat ki olyan hangot.Lehet h normális V2 hang meg ugye csak friss indíáskor csinálja.Viszont amióta meghallottam marhára idegesít és azt fülelem állandóan.Bár akkor lenék okosabb ha az olaj már le lenne cserélve frissre...lehet csak ennyi a baj.
Sziasztok! Na most utoljára! Milyen olajat tegyek a gépembe? Ha jobb idő lessz első köröm a szerviz! Vinni akarom magammal az olajat! Nehogy valami gagyit tegyenek bele! Az ár tök mindegy! A kicsimnek mindenből a legjobbat!:)
Végülis tapasztalat semmi, de talán az jelent valamit, hogy senki sem használja.
Minden olajat ajánl valaki, bár sztem a KTM Motorexet használ.
Miért nem veszel bevált márkát és minőséget? Ráadásul talán még olcsóbban is.
De te tudod, ez csak az én véleményem.
Viszonylag sok. Nem ismerem a szervizes haverod, de lehet, hogy csak melót akar magának biztosítani. A tapasztalat többünk által: zajos a motor-váltó, valamiért behabosodik. A hab nem jelent jót és nem víz miatt van. Amilyen állagu lett az olaj 1-2000 után nem úgy festett mintha annyira jó lenne a kenés. Persze lehet, hogy van akinek bevált. Írjon az is.
Te nem akartad odaadni
Sajnálom, úgy néz ki, hogy nem. Fr a hibás, engem is lebegtetett.
Mi a baj a Shell olajjal?Nelem egy szervizes srác ajánlotta hogy ő azt rakná bele...akkor mégsem jó szted ?Mi lenne jó?..néztem hogy Ktm Ducati jóváhagyás gondoltam hogy akkor csak jó
http://olajshop.hu/termekek/sh...
Lessz váltókarom vagy sem?
Shel motorolaj? Biztos vagy te ebben?
Sanyi: írtam már ezügyben :)
Sziasztok!
Nekem egy Raptorom van de a blokk ugye közös.(2001-s 650 karbis) 13 ezer km-el.Nyáron vettem az jó hírű blokk miatt de fontos volt az olaszos körítés is futómű váz kinézet stb.Amolyan tökéletes egyvelege az olasz/japán dolgoknak sztem.Gondolom azért is "ilyen olcsó" a többi olasz géphez képest mert nem kell fizetni a blokk fejlesztését csak nagykeráron az sv blokkot.Bár öszetörni nem kell mert drága minden pedig nem is messziről hozzák ha hozzák ami kell :) Az érdekelne a blokkal kapcsoltban hogy mire kell odafigyelni mi mehet leghamarabb tönkre benne.Kinek milyen olaj jött be a legjobban.Most majd Shell advance ultra 10w/40 -st rakok bel ha majd lehet motorozni.Van egy fura hangja ritkán friss indításkor de nem tudok rájönni mi az ok.Az első henger teteje felől hullámokban (elhalkul felerősödik)"kerregő"hang jön ki de mihelyt bemelegszik egy két gázfröccs és elmúlik.Amikor vettem nem csinálta..gondoltam arra is h az a baj hogy csereérett az olaj...ja fiatalosan van használva azt hozzátenném.A kipuff vége tök száraz olajat nem eszi.Aki tud segíteni tippet tanácsot adni annak előre is köszönöm.
Peti ha már itt vagy? A váltókar kell? Most, hogy megtartod a gépet.
2000, ill 3700Ft. Teljesen megegyezik a gyárival, ez nem a gagyibb verzió. Képet tudok feltenni, de csomagolva van, nem fog sok látszódni belőle.
Fékpedált és váltókart senki sem gyárt után, illetve árul, max bontóban lehet kifogni ezeket 8-10e Ft-ért.
Nem a Dóri, a Kriszti. Viszont a link jó.
Erről a két bukóbombáról a Dóri? kezében ez jutott eszembe...
Sajnos utángyártott a fék és kuplungkar. Tényleg kicsit egyszerübb mint a gyári. A kipufról tényleg beszéltünk....azzal mutatkoztam be a fórumon .....különben itt van róla a kép, sérült mindkettő, az egyik kevésbé. Van még 1000-re gomba is, elég egyszerü, de olcsó. Jano, váltókarom van ha nem kell Fr-nek mert már a nyáron kérte csak nem vitte el.