Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a válaszokat és mielőbbi szezonkezdést mindenkinek
Én olajshop.hu- ról rendelem. X összeg határ felett ingyenesen kipostázzák.
Szerintem szinter van rajta.Viszonylag vastag fekete réteg és keményebbnek tűnik mint a festék.
Na majd még begyüjtök pár véleményt.De ha sokan esküdnek a motulra akkor beszerzek azt.Gödöllő és környéke 3 as út mentén hol érdemes kapirgálni motult?
Azt gondolom,hogy az álltalatok is említett márkákból és az ismertebb olajokból már nemlehet annyira mellényúlni a választással. Kárt pedig nem igazán okoz egyik sem, persze nem Tesco-s olajat kell belerakni.
Valaki nem tudja véletlenül,hogy gyárilag a kerekek fényezettek vagy szinterezettek-e? Ha már kérdeztem volna akkor elnézést.
Motul pont KB ugyanannyi:

http://www.olajshop.hu/termeke...
Én a Motulra esküszöm, utcai használat mellet teljesen fölösleges full-szintetikus olajat használni, az 5100 az egy nagyon jó választás, a Valvolin és Repsol is hasonló minőségi szintet képvisel.
Szerintem nem ajánlatos 15-ös téli fokozatú olajat belönteni, hidegindításnál a10-es az optimálisabb.
Üdv.:gyroli
Szerintem félszintetikus, olcsóbban meg lehet venni a motult és valvoline-t.
Ő én itt erről beszélek:

http://www.olajshop.hu/termeke...
A teszteléssel nekem csak az a bajom, hogy mire kiderül, hogy rossz addigra a motornak is ártottam rendesen. Amit sokan ajánlanak azért jó mert sokféle használat van az ajánlásban.
Nem akarok kakukk tojás lenni.
Amire figyelni érdemes a Repsolnál és amiről én beszélek az a 10w40-es és ez fél szintetikus, igaz a dobozán a Sintetico felirat található de ez mégsem a full szintetikus. A Repsolnak 10w50-es a full szintetikus olaja
Izé eddig a repsolt és más olajat csak 2t ben használtam így igzából semmi 4t s tapasztalatom nincs ezért lehet a repsollal kezdem a tesztelést.Ha rossz akkor már csak jobbak jöhetnek.
Ha használod már hűvösebb időben akkor a 10w-et rakd bele. Amúgy nem is tudom miért jó a 15-ös.
Repsolt nem használtam, de nem volt jó véleménnyel róla senki az SV-sek közül.....lehet Szabi lesz a kivétel.
Pont ezt raktam bele, a félszintetikust. Még az összel, nekem eddig semmi külömbség az előzőhöz képest ami Valvoline volt. A motor csendes, a váltó puha és pontos, sokat még nem mentem vele , max.1000-1500 Km, de olaj fogyasztás nincs.
ja és szerintetek elég a 10w50 vagy legyen 15w50 (eddíg castrol 10w50 volt)
Ha már így szóba jött az olaj, a repsolról (szintetikus 10w40 es) vélemény?
Köcsögöm székem, főként normál utcai felhasználásra lenne. Néha egy kis Kakucs.
Az 5100 teljesen jó. A Valvoline durablende-je is szintén jó és viszonylag olcsó is. Nekem az volt a legjobb az SV-be, a castrol zajos, pontatlan volt(mármint a váltó, a többi olajjal nem jött elő).
Ahogy olvastam motul 5100 ha csak utcai felhasználásra de majd jönnek a tapasztaltabbak és javítanak ha kell.
Csőőőőő mindenkinek.
Vala 1 kérdésem:Beszéltük itt régebben ezt az olaj témát, sokan mondtátok, hogy Motult használtok, de a kérdés h mi a pontos típusjelzése neki mert amúgyis aktuális lenne a csere és gondoltam kipróbálom (Castrolt el-el csipegette,). Tom olvassak vissza, meg ne legyek lusta duóisznó de kérdezni csak gyorsabb
előre is köszi
VÉgre valami Élet a fÓrumon
Szerencse nem kell csak türelem.A végén lekésem a szezont itten.Na akkor leszek mérges.
Ok, remélem tényleg szerencséd lesz.