Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyesbe rakáskori ugrás természetes, azzal nincs gond. Az olaj hőmérséklete egyrészt, másrészt ha sokáig nem volt használva (pár hét is elég) összeragadhatnak a lamellák is, amik ilyenkor engednek.
Te a Totalbike-ról nézel hivatalos adatokat? Hát meg is érdemled. Bár ezek után nem tudom kinek rövidebb az agya...
Az én véleményem az,hogy más dolog valakit és más valamit leszólni.
Abban viszont igzad van,hogy a kérdésedre kulturált formában vársz választ vagy sehogyan.Én sem örülnék,ha mondjuk felírom,hogy vettem egy sdlkvwornv kormánygátlót a gyári helyett,és erre valaki az "én azt nem ajánlom" véleményét úgy fogalmazza meg,hogy "azt a fost fel se rakd".Tartsuk tiszteletben egymást,ez mindenkire vonatkozik,rám is,Rád is,Fr-re is,mindenkire.Szerintem.

Ja,összehasonlításképp én injektoros 650-nel meg DL650-nel mentem,az én 1000-esem motorféke egyértelműen erősebb.
Nem akarok belevau de, az hogy "minden szar"- nak hívta a különféle motor tuning alkatrészt! Nem hiszem hogy okot ad arra, hogy lehülyézd!
Nézd meg a [4491] hozzászólást! ez egy kérdás volt csupán! ja és nézd meg az fr válaszát rá! "mindenféle szarok" Szerinted én kezdtem?
Én úgy érzem hogy van benne csúszó kuplung... Abból gondolom hogy amig a karbis 650est akkor raktam keresztbe amikor akartam motorfékkel, meg az elején amikor a motor akarta Sokkal gyengébbnek érzem a motorféket az ezresen, ami kicsit zavar is. Pedig ennek sokkal nagyobbnak kéne lenni. Szerintem! Tl1000s hez képest is sokkal gyengébb a motorfék...
Szóval akkor mi is lenne a csúszókuplung feladata pontosan?
Én használok első-hátsóféket és motorféket is csapatáskor,általában nem is tudatosan,inkább ahogy érzem.Persze biztos jobban mennék,ha ez tudatos lenne.
Ami kicsit megrémített (bár akkor még csak ismerkedtem a géppel,egy bő hónapja volt meg),hogy áprilisban voltunk MZ klubos túrán és pár sráccal kanyarogtunk egy lendületeset Kemence előtt,3-ban 90-100 között az egyik kanyarból akartam átrakni a másikba a gépet,de túl hirtelen engedtem vissza a gázt és a motor állóra fogta a kereket Az ilyesmit is kellene a csúszókuplungnak orvosolni?
Másik jelenség,hogy hűvösebb időben induláskor (60 fokos vízzel szoktam elindulni) egyesbe rakom és marhanagyot ránt.Gondolom ez azért van,mert az olaj még hideg attól,hogy a víz már meleg...?Javítsatok ki,ha nem ezért van,remélem ez természetes jelenség.

A hisztiről meg csak annyi a véleményem,hogy a "rövid az agyad" nem a normális hangnem ismertetője.Ok nélkül ne marjuk egymást.
http://totalbike.hu/tesztek/sv650/ Nézd meg itt, itt 73 van ítva! Ahoz képest hogy azt írod sehol sincs! Amugy meg nem vitatkozom ezen a dolgon! Nekem egy motor max 20-25 ezer kilóméterig kell! Max 2 évig! Olyan sokat jártam már régi vasakkal hogy meguntam! Most pedig megtehetem hogy cserélgetem! Bocsi ha sértett a hozzászólás, de szerintem én normálisan kérdeztem és normális válaszokat is várok!
Este 9 után értem haza, késő délutánig nem is volt nálam a telefon. De fel...
Sztem elég finoman reagáltam, magamhoz képest meg pláne.
Peti te meg felvehetted volna a telefont!
Igazad lett Jano
Legalább van egy kis élet a fórumon
Mondtam!
Ha nekem rövid akkor minek kérdezed hogy milyen? Aztán meg nem tetszik a válasz? Hát akkor ez van...
Tuningold csak, csak aztán ne itt sírj ha szétesik. Amúgy tájékoztatlak, hogy 2005-ig 72LE, 2006-tól 74LE. 73 sehol nincs.
Amúgy ezt a cikket olvasgassátok... Főképp a technikai adatokat. Ennyit a MotorRevüről és csapatáról...
http://svmedia.hu/cikkek/Motor...
Ez jó duma volt. Grat.
Nekem fogalmam sincs.
Az a helyzet, hogy gyors menetben féktávon általában hátsó féket is használok, úgyhogy nem tudom melyiktől kóvályog a segge a gépnek, de hogy jár jobbra balra az biztos. De ahogy írtam, ez lehet a hátsó fék miatt is.
Szerintem egy kicsit lazítsál! Ha gondolod tedd bele, és akkora hatalmas király leszel hogy az valami döbbenet Addig meg hogy egy kicsit erőltesd a "hosszú" agyadat, meséld el, hogy mit is jelent a "Carico motore, és Charge Pump funkcio" mert rohadtul érdekel! Köszi!
Befejezted?
FR megmondta: "venni kell egy Gixxert és kész"
Miért nem érted?
Na ebbű megi' pörlekedés lessz!
frpeter Lehet azért nem érted mert kicsit rövid hozzá az agyad! amugy meg sehol nem irnak 74 lovat csak 72 meg 73-ról van szó!
Köszi a hozzászólásokat. Az újság a Motor revü egy régebbi 2003- as száma volt. Felteszem az az újság borítoját és a cikk részletét amiben írnak róla.
Ezt én is olvastam és csak annyit tudok hozzátenni, hogy ha szerpentin vagy pálya és erős elsőfékhasználat volt akkor nem ért semmit, de ha csak nagy fordulaton nem sok fékkel dobtam vissza 2-őt akkor nagy recsegés mellett elengedett a kuplung. Azért gondolom, hogy nem hiba volt mert szervízben ijedten kérdeztem, hogy miért csinálta mire a válasz az volt, hogy van benne egy kezdetleges csúszókuplung. Ez Motul olajnál nem volt mert az jobban fogja a kuplungot (amíg be nem melegszik érezni, hogy nehezebb váltani) a Castrollal viszont többször is előfordult eleinte amikor próbálgattam a motorféket.
Melyik újság volt az?Érdekelne mert az ilyen újság szakmai hozzáértését kétségbe lehet vonni..
Ügy gondolom én is,hogy nincs benn de ezt olvastam az újságban, ha nem hiszitek bemásolhatom.