Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismerem őket régóta nem rosszak ők sőt amiben tudnak segítenek.A srác aki ott dolgozik a volt osztálytársam is.Csak hát az egész a villahíddal kezdődne addig semmit sem tok összerakni.Bár legalább a hűtőt letudtam.A végén még visszakerül a fejidom azt már összerakattam.Majd el kell adnom most a lámpa jön.
Igen....és figyeld meg még olcsóbb sem lesz.
Áttételes kicsit,a kistarcsai motorboltban aki a suzuki benkőtől mert úgy picit olcsóbb.Bár lehet itt hibáztam.
Hol rendelted?
Á régit én is találtam.03 után máshol van a gyujtáskapcsoló.Közép helyett kicsit jobbra más a híd.Megrendeltem újban de a Suzuki ZRT igen lassú mondhatni lusta dög.Már egy hónapja ne hozza igaz volt karácsony de már az is elmúlt.
Az sajnos nem. A csetényi bontós srácnak volt néhány régi SV650-e, én is tőle vettem a főtengelyt.
Be kell keretezni és fel a falra a medve,farkas,oroszlánfej mellé.N es felső villahíd nem akad a garázs mélyén?
Enyhén sérült gyári kipuff 1000-re(pár), sérülésmentes régi 650 kipuff, tunyingos kormányteló. Na meg a lényeg egy kettétört régi 650 főtengely hajtókarostól, csapágyastól amivel még járt a motor. Teljesen kettévan. Ezért kérnék a legtöbbet a személyes emlékek miatt ami az M0-ás mellett állva a motort rugdosva mélyen rögzültek bennem!
Holnap megyek a haveromhoz fojtószelepszinkront álítani!Már alig várom!Biztos nem bírom ki hogy ne kerüljek egy nagyobbat!
És,mik azok?

(Hátha téma lessz belőle!)
Izé....verzióról!
Dehogy, épp tegnap nézegettem a megmaradt SV-s cuccaimat (konkrétan 3db) amiktől mégis megválnék.
Jahh!Mégvalami,rákérdeztem a havernál a fényezésre,azt mondta megcsinálja!(Az utóbbi verziórót,amit beszéltünk!)
Másik galaxisba teleportált mindenki?
Vagy találtatok jobb fórumot?

Kékmz,köszi az emelőszemeet,jók lettek már le is vannak eloxálva pirosra!
Mikor és hol tudnánk összefutni?
Elkészültek az emelőszemek,naturban
Ihol vagyok
A másik srácét,akinek előtted igértem megcsináltam már régen,el is küldtem eloxáltatni az enyémmel együtt,ez volt asszem októberben,aztán karácsonyi szünet előtt kerültek meg két nappal,addig meg másikat nem tudtam csinálni,mert okos módon nem csináltam skiccet a méretekkel,hanem másoltam
A lényeg az,hogy a héten sztem lesz időm megcsinálni,de eloxáltatni nem merem elküldeni,nehogy eltűnjön,meg ugye sumákban megy az egész a sok céges eloxálnivaló dolog mellé
Szóval ha jó natúr formában,vagy meg tudod oldani az eloxálást,akkor a héten meglesz.Ja,és a fényezés dologról is beszélünk majd,csak még nincs birtokomban az erre szánt pénz,addig nem tudok kalkulálni.A számod megvan,szóval ha kell a szem,megcsinálom és csörgök!
üdv
Az tényleg nem tesz jót ha 2-őt vissza, kuplung ki és normál használat mellett ritkán is tesz ilyet az ember, de minél több a kanyar annál többször megesik.
Ok. Nem okítani akartam csak azt hittem nem vágod,hogy miről van szó.[O22
Értem mit mondasz! És tom miről van szó! Amúgy meg semminek se jó az hogyha kapcsolunk vissza 2őt azt ki a kuplungot! Evvan amúgy az enyémbe ilyen ezekszeint nincs! De rajtvagyunk a fokozatkijelző projecton! :D
Többször elolvstam az írásod de nem tudtam kibogozni. Nekem nem kell a csúszókuplung működését elmagyarázni, tisztában vagyok vele. Viszont szerintem Te nem érted. A lényege visszakapcsolásnál van, amikor a hátsókerék blokkolna a sebesség külömbségkor ezt a kuplung korrigálja és nem engedi,hogy megcsússzon a kerék . Előnye,hogy bármekkora sebességnél visszakapcsolhatsz pl.(kanyar elött)annélkül,hogy félned kéne a megcsúszó hátsó keréktől.
Ez nem abs hogyha a kerék megáll akkor kiold a kuplung! Pl:100 erővel hajt a motor és nem csúszik meg a kuplug, ha viszont visszaváltasz kiengeded a kuplungot hírtelen és ha 100al fogná meg a kuplung csúszna a kerék, de mivel mondjuk 60 erőnél elcsúszik azért hogy ne a kerék csússzon el, szóval van motorfék de hirtelen ránmtásnál ecsúszik de ha jól látom a képen inkább kattog vagy racsnizik mint csúszik! Máshogy nemtom leírni! De biztos egy dologról beszélünk! XD Jó időt!
Nem. Úgylátszik nem érted, a szabadonfutó annyit jelent,hogy nincs motorfék, tehát ha a gázt vissza engeded olyan mintha a kuplungot behúznád és üresben gurulnál. A csúszókuplungnál van motorfék, csak amikor a hátsókerék megcsúszna(visszaváltásnál) akkor old a kuplung és nem satuzik a kerék.Az előnye,hogy nyugodtan visszakapcsolhatsz a kanyarok elött annélkül,hogy félned kéne a blokkoló hátsó keréktől
Természetesen!Ezért "csúszókuplung" mert csak megcsúsztatja!

Jó éjt urak!
Pl: igen!