Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nincs benne mivel ha rakod vissza a sebességeket gyorsba akkor úgy dobálja a farát,hogy csak na..Mindamellett szerintem a két milla körüli árba nem fér bele a csúszókuplung..az inkább sport/szupersport szegmens.
Lehet hogy van benne, de emlékeim szerint még senki nem tapasztalta hogy működött volna :)
De majd az ezresek nyilatkoznak, már ha vannak itt.
Én tegnap mentem egy kört az enyémmel,fejidom nyereg stb. nélkül és azt tapasztaltam hogy az enyémbe csúszó hátsó gumit építettek gyárilag!

A seggem befagyott de nagyon jó volt menni egy rövidet!
Egy kérdés az öreg és rutinos Sv-sekhez, mivel én korban már rendben vagyok de csak kb. 1/2 éve járok ezzel a mocimmal.
Olvasgatom a régebbi Motor Revüket és egy tesztben azt írják, hogy az Sv-1000-nek antihopping(csúszókuplung)-ja van. Eddig még nem tapasztaltam meg,hogy tényleg az-e. de ezen meglepődtem. A Suzuki nem arról híres,hogy telerakja a motorjait ilyen finomságokkal, inkább a lego elv alapján újít.
Ha tehetném most felpattannék a mocimra és kipróbálnám de visszatart a -9 fok.
Valaki erről valamit?
Hát elég lám dumának tűnik ez a digitális programozási lehetőség. Gondolom nem "fülre" megy. Ha meg szakembernek kell beállítani (nem kereskedőnek) akkor elképzelhető, hogy tud más alternatívát is ajánlani, amiből a szimpatikusabbat ki tudod választani. Egyébként ha úgy érzed, hogy ez a legfontosabb a számodra, ne habozz, csak járd jó alaposan körbe a témát, mielőtt döntesz.
Mindenkinek mást jelent az SV, használd úgy és arra, amire szeretnéd.
Csatlakozom az elöttem szólókhoz. Kidobott pénz ennyit költeni egy ilyen kütyüre.
Jjja. Csatl. az előttem szólóhoz. Amennyit ráköltesz a 650-re +10-15 LE-ért annyiból már majdnem vehetsz SV 1000-et, és a motor kárára sem fog menni a dolog. Tény az SV nem Gixer
Őszintén szólva nem értem SV-re minek kellenek ilyen szarok, de biztos... Ha LE kell, venni kell egy Gixxert és kész. Ha tényleg plusz 10-15LE, amit mondjuk kétlek, akkor ott elég hamar vége lesz a dalnak, mert ezek a blokkok azért nem 90LE-re vannak tervezve, hanem hosszabb futásteljesítményre, nem véletlenül csak 74LE-sek. Lehetnének 90-100-asok is, de akkor nem mennének el 100e+ km-t. Lásd DL 650, asszem 130e felett hiba nélkül, bár abban méginkább megbízhatóságra terveztek, mert 2003-tól más vonalon fejlesztik a DL blokkját.
A Commander meg 100000,ha ez is tud annyit vagy esetleg többet akkor megéri!
Ha nem sajnálsz rá 70 ropit, akkor érdemes beszerelni. Szerintem ez ár kicsit túlzás, aztán a fene tudja....
Üdv.: gyroli
Sziasztok! Nyitott kipufogó és 4 lamellás sportlégszürő mellé szerintetek érdemes beszereltetni még ezt a küttyüt? ér annyit? (Motortuningbox) http://www.motostyling.hu/a77/...
Teljesen normális, egy szétpályázott SV-től... Na ezért mondom én azt hogy a 25 ezer az nem mindegy miylen 25 ezer... Mert lehet abból 10e pálya is tiltáson, vagy lehet az 25e helyett 150e is...
Az nagyon nem normális. Nekem 40000 volt benne és a 6000 alatt csak a nívó fogyott le ha durván használtam, ha nem akkor az sem.
Sziasztok!
Az szerintetek normális ha egy SV 650 S, 2004-es kiadás, 1300km alatt 7dl olajat eszik? Mert haverom szerint igen mert a V2 amúgy is csipeget! Én nem tudtam meggyőzni, hogy egyáltalán nem normális sőt...
Nemrég vette a motort és 25500 km-er van benne! Várom a válaszokat és megmutatom neki hátha nektek jobban hisz! Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv
Ferodo Platinum vagy Sinter. Utóbbi időben Bendix.
Hali!
Fékbetétet szeretnék cserélni! Azt szeretném kérdezni, hogy ki milyet használ, illetve mit ajánlana? Persze csak utcai használatra!
Sziasztok! Új Év Új Fény, új színben pompázik SV-m. volt 1-2 kisebb hiba rajt, ezért mondom kevés pénzből egyedivé varázsolom.

Ha valakit érdekelne, eladó (nem sürgösen). Majd valamikor 1000-resre szeretném cserélni, a különbség árát már összeszedtem, csak elkéne adni. De szeretem, tökéletesen megvagyok vele.

Extrák: sportkipuff, K&N szűrő, xenonhatású izzók, integrált hátsó lámpa, ledes indexek elől, hátsó emelő, hasidom.

2004/07. 19000 km,friss olaj. Amint jobb idő lesz viszem full-gasba injektor állításra is, hogy jobb legyen a teljesítmény a kipu+szűrővel.

Irányár: 1.040.000. Ft

Van egy quadom is 200e-ért, 200 ccm megkímélt
Csak halkan jegyzem meg, hogy most érdemes benézni szalonokba. A kialakult gazdasági helyzet miatt legalábbis nekem majdnem 150e-rel többet adtak volna az SV-ért mint augusztusban...
Köszönöm!
A számodat elmentettem,1-2 héten belül kiderül,mennyit is tudok pontosan rászánni,úgyhogy nemsoká felhívlak,hogy megbeszéljük a részleteket!
Mikor én akartam eladni a motoromat nekem sem ment el pedig csilli-villi volt,igyhát beszámoltattam az új motoromba de mondanom sem kell,hogy nevetséges áron vették be hiába volt szépen megcsinálva,új gumikkal frissen szervizelve stb... nem érdekelt senkit csak az,hogy mennyiért mennek a neten és ahhoz képest számolták be!
Érthető......
Az a baj,hogy két motorra sok lenne a fizetnivaló..hitel,kötelező stb.Nem tudnám kifizetni a fizetésemből úgyhogy sajnos el kell adnom az sv-t először..
Szia Szabi!
Úgydöntöttem,hogy eladom a vasat és beruházok Béla királyra.Ez lesz belátható időn belűl az utsó motorcserém mert nem nagyon éri meg váltogatni a vasakat.Meglátjuk majd,hogy sikerűl eladni,remélem elég gyorsan gazdája lesz majd.
Köszönöm a jókívánságokat!
Üdv:Balu
szerintem is jól monda a Sanyi. Ennyiért megkell venni azonnal, az Sv-meg tavasszal úgy is eltudod adni.Legfeljebb engedsz az árból, a B-t úgy is jól veszed
Ha tényleg kell ne habozz, 2-3 hónapig fizeted együtt a kettőt, de később már nem lesz ilyen olcsó....szerintem.