Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Balu! Rámentél a nagymedvére Te is Kinget fogsz venni. Egyszer próbáltam ,még a nyáron, hát nagy élmény volt, brutális ahogy megindul az a nagy vas. Egészen addig azt hittem, hogy a Banditom a nyomaték király de a King más dimenzió. Elhiszem ha elcsábított. Nekem csak külsöleg nem tetszik ezért is nem vettem de ez csak tényleg egyéni vélemény. Pedig komolyan fontolóra vettem a vételt. Sok sikert az eladáshoz és az új paripához is, mihamarabb.
Üdv: Szabi
Most lenne egy 2 milláért de ott sajnos nincs beszámítás..Beadtam bizományba és várom,hogy elkeljen.Ha sikerűl rajta túladnom akkor megvenném Béla királyt..persze ha meg lesz még addigra.
Sziasztok!

Ki akarom cserélni a műszerfalamba a világítást.Nem tudjátok hol tudnék beszerezni ilyen ledeket?

SMD PLCC-2 2,8mm x 3mm fehér,nagy fényerejű

Mér kifolyik a szemem a guglitól annyit néztem,de alig találok normális boltot,ahol lenne egyáltalán.

Előre is köszi
A Béka project hogy áll? Nem számítják be normális áron?
Persze!
Ha aktuális lessz,hívj ezen a számon aztán megbeszéljük a részleteket!
06304604073
Sziasztok!

Tényleg jól sikerűlt a festés,gratulálok hozzá.
Eladó az sv-m,akit érdekel kép az adatlapomon.
Tel:30/9089573.
Üdv!
Nagyon szép lett a fényezés,gondolom büszke vagy rá!
Beszéltük,hogy tudnátok segíteni az én gépem/gépeim fényezésében is,a gépemen már nem gyári a fény és elég gyatra munkát végeztek az előző tulajnak,szeretném valami vad piros színre lefújatni az SV-t és most akad is pénzem rá.Tudnál segíteni?
tudom hogy nem itt a helye de eladó egy Suzuki SV 650

árban megyegyezünk érdeklődni a honlapon lévő elérhetőségeken lehet

a hirdetés
Baxszki! Én has és oldalidomról álmodok! de annak is kb 20 rugó a festése! Ezt nem is kérdezem mennyi volt da 1 hónapig szívesen koplalnék ére:)
Jól sikerült!
Nagyon szép munka.
Na ez nagyon állat lett!
Faxa lett.
Majd kérünk képeket a többiről is ha meglesz
Jano házisárkánya!
Na, pont a Tiéd a jó példa a jó tulajra! Semmi gond csak sok km.
Remélem idén úgy alakul a szezon ahogy szeretném, és akkor talán meglesz a 100 ezer az SV-ben.
A nyomaték sem feltétlenül csak valamivel hamarabb adja le mert például az SV1000-es 120LE/102NM-7200rpm addig a cm3-ben hozzá közelálló FZS1000 150LE/106NM-8000rpm-en. És mindkettő túramotor tehát nem sportgépet hasonlítottam. A V2 mellett az szól inkább, hogy sokkal erősebbnek éreztem a hang-rezgés és hasonlók miatt mint akár most a Békát. Egyszerüen kész voltam amikor gyorsulásnál elértem 6-8000-es fordulatot 2-3.-ban. Most a Békán pedig sokkal erősebb csak annyit érzek ha nagyon húzom, hogy csúszok hátra és a karom ki akar szakadni ha nem dőlök előre és ha néha lenézek a műszerekre akkor látom, hogy mennyivel is megyek. A Hringen az SV-vel sokkal jobban kanyarodtam(nem jól, csak magamhoz képest) és úgy érzem gyorsabban is, de a Békával semmivel sem vagyok lassabb mert egyenesben össze sem lehet hasonlítani. Ha majd azzal is legalább annyira tudok majd kanyarodni akkor biztos gyorsabb leszek.
a V2-es motor úgy viszonyul a sor4-esekhez, mint az előző dízel autóm a mostani benzineshez...
vissza is sírom a nyomatékot, hiába erősebb a mostani papíron...
Bár még nagyon új nekem ez a téma.De annyit hozzászólhatok hogy kezdőként az alacsonyabb fordulaton leadott picit több nyomaték szimpatikusabb mint a magason leadott nagyobb teljesítmény.Ezt mint béna kezdő mondom nem akarok pályán köridőt dönteni városi araszolásnál viszont jobb még nekem a V2.A tartósság meg inkább használótól függ mint a konstrukciótól.Van egy szimpatikus ékszerész rokonom 54e Km alatt kinyírta a cordobáját és mikor kérdezte a szerelő az olajcsere időpontját megdöbbent hogy azt is kell.
A tgk más kategória, az előző Cabstar-om 670000km-el adtam el annak aki addig vezette és csak izzítógyertyacsere volt és amennyire tudom ma is használja a srác. A nagykocsimban több mint egy milla van és csak vízpumpa. A motor kisebb tömeg-anyag és nagy teljesítmény, persze, hogy hamarabb romlik. A V2 a rezonancia miatt szerintem hamarabb romolhat, de ez már tényleg tulajfüggő.
Én láttam, hehe (Sor4-es bontatlan 480000 km-el).
Bár picit csalóka a dolog mert az viszont dízel. Az autó egy 92-es 2.3 TD Opel Omega. Ja és taxiként is volt használva. Az autó még most is pöccre indul csak épp a karosszérián látszik az idő vasfoga (rozsda)
A törés után még nekem is járt nagy csörömpöléssel és talán ment is volna még(bár akkor a blokkot is eldobhattam volna), de ami a hangot okozta az a generátor volt ahogy hozzáért a a forgó az állórészhez mert kissé lefittyedt a főtengő.
Én a VTR-ek élettartamáról azért jó dolgokat hallottam és nem hiszem,hogy az SV sokkal rosszabb lenne ezen a téren,mondjuk az újabbak.Persze tulajfüggő,minden motort tönkre lehet tenni.

Ha már törött főtengely:fater '77-es 105ös skodáját használom,annak Pilisvörösváron eltört a főtengelye a 3. és a 4. henger között és hazavitte fatert a barátnőjével meg annak a fiával az Árpád hídig.Először én sem hittem
Nekem tört ketté főtengely régi 650-es SV-n és volt nagyon vacak GPZ400-am. Mindkettő nyomorult tulajtól került hozzám. Ha normálisan használják mindegy bár a V2 erősebb rezonanciája gondolom jobban árt a motornak ráadásul az SV éppen nem kisfordulatu, nekem is kb ennyit forog a B-King. A törött főtengőről ha megtalálom a képeket felteszem elrettentésül a gányolás ellen.
Persze,sokminden szól a honda mellett:kiforott,több mint tíz éves blokk!No meg a Hondán fékek vannak nem csak úgy néz ki!Bár a Honda mindig is a legdrágább japán vas volt de természetesen sokkal többet is nyújt széria felszereltségben!Csakhát sor 4,meg hiába a 100 paci ha egyszer ugyanannyi a nyomaték mint az SV-nél!
Ez is jó meg az is!Punktum!