hát én nem tudok mérvadóan nyilatkozni, hogy melyik tartósabb, a V2-es vagy a sor4-es kialakítás, de azonos használatot feltételezve gondolom lényegi különbség nincsen.
egyébként az én személyes véleményem az, hogy ugyanannyi pénzért inkább 100 lóerő mint 66, mégha az a 100 ló sor4-ből jön is.
de most ezért ne fújjatok ám rám! kedvelem az sv-t, azért is vagyok itt.
Természetesen konstrukciófüggő és használatfüggő erősen a dolog,az SV is nagyon rövid löketű ezért nem is lehet olyan hosszú az élettartama mint pl. egy 1.4-es Intrudernek,de nem hiszem hogy egy sor 4-es 100 lóra felhúzva többet bír ki mint egy 650-es v!
Fateromnak van egy v6 3000-res angol ford teherautója 470000 km.-rel a motorja még bontatlan,hát nem sok soros autó blokkot láttam még ennyivel!
De tovább nem is akarok ezen vitatkozni mert nem leszólni akarom a sor 4-eket hisz volt nekem is nem egy,de én sokkal többre tartom a v és boxer elrendezést!
Bambi CB1000-ében asszem 120.000 körül van és még nincs sok baja,igaz nem mindegy,kinek a kezében
A legsúlyosabb az volt,amit a békéscsabai Honda szalonos szervizes gyerek mesélt,cb900 Boldor kb 300.000 után még ment,persze akkor már nem a gyári szelepekkel,de alapméreten,alig indult be,kompresszió 0.A V2-re azt hallottam,hogy a nagyobb vibráció miatt kisebb az élettartama,viszont a sor4 többet pörög,főleg,ahogy mondjuk egy zxr-t vagy egy gsxr-t szokás használni.Mindenesetre nem az élettartam a döntő szerintem,hanem hogy nincs az az érzésem,hogy villanymotoron ülök
Volt egy 600-as Fzr-em,80000 km.-nél hidegen nem indult,a szelepeket mikor kivettem mind a 16-tal borotválkozni lehetett volna,mindig jó olajat kapott stb.!Még azt sem lehet rá mondani hogy vissza volt tekerve benne a km. mert németből hoztam 12000 km.-el gyönyörű állapotban!
Meg volt egy gsx 750-esem is bár az már akkor sem volt fényes állapotban mikor hozzám került,ki tudja mennyire hajtották szét!
Tehát nekem nincs sok jó tapasztalatom a sor 4-esekkel!
nekem van egy simom amit nagyapámtol kaptam, közel 40 ezer km van benne ,gyári bontatlan,
ismerek olyan aki 5-7 ezer km arat széthajtja,
erre csak arra akartam utalni hogy nagyban befolyásolja az élettartamot ki hogy használja,,,
de alapvetőleg a motorokat egy bizonyos élettartamra gyártják, aminek elég sok összetevője van,
de ez biztos nem igaz hogy sor 4 fel anynit megy ek mint a v2, nem azért modnom mert nekem sor 4em van de ha belegondolsz akkor ez nem állja meg a helyét
a k9-es sv 650 teljesítményéről lehet tudni valamit? maradt 72 lovas?
azt tudtátok, hogy az usa és a német piacokról is kivonták az sv-t? kerestem a német honlapon a k9-es modell leírását, de csak nem találtam, később olvastam máshol, hogy már nem árusítják.
ja, egyébként korábban szóba hoztam az sfv-t, na megvan a listaára: 1,9 M Ft... szerintem túl sok. én 1,8-ra tippeltem volna, az lett volna kb. reális. persze a listaár egy dolog, az sv s listaára is 1,8 aztán 1,55-ért adják... igaz, az sfv-nél még megvan az újdonság varázsa.
(600-as hornetet most 1,8-ért adják, 101 lóerővel, nem 66-tal)
Az a szitu, hogy úgy tudok róla véleményt mondani, hogy nincs viszonyítási alapom más csízmákhoz képest(ez az első ilyen jellegű csízmám). Tavaly Aug végén vettem, azóta nekem semmi panaszom nem volt rá. Sztem kényelmes, nem töri a lábat, viszont van tartása. Esni szerencsére még nem estem benne arról nem tok nyilatkozni.
Összeségében meg vok vele elégedve, nem bántam meg. Remélem neked sem lesz gondod vele.
Széles utat, gumi fákat
sziasztok, BUÉK mindenkinek,
kösz mindenkinek a segítségeket amiket adtatok,
kekmz-nek kösz az emelőszemeket,
mindenkinek minden jót a jövő évre :-)
zoli.
egyébként az én személyes véleményem az, hogy ugyanannyi pénzért inkább 100 lóerő mint 66, mégha az a 100 ló sor4-ből jön is.
de most ezért ne fújjatok ám rám! kedvelem az sv-t, azért is vagyok itt.