Nem kell komoly dolgokra gondolni, Kakucson az ember "csak" rutint szerez, hogy hogyan kell kanyarogni, hogyan érdemes féktávot venni biztonságos körülmények között(ha a többi motorost leszámítjuk, teljesen biztonságos) . A pályán max 120-130-ra tudsz felgyorsulni. Itt le tudod tenni a térded 50-70 km/óránál(ha akarod) nem kell külön parázni a nagy sebesség miatt. Szerintem innen érdemes nagyobb pályára menni.
Páran szeretik túlmisztifikálni a dolgot a pályázással kapcsolatban. Szerintem Sanyi is megerősíti (mivel tudom, hogy Ő időnként nagyobb pályára is jár) hogy el lehet motorozni a gyorsak között is. Egy biztos, nem nézelődni megy fel az ember a pályára, húzni kell.
Bocs ha túl hosszú lett.
A pályázás nekem is nagyon bejönne. Ha lesz lehetőség, föleg Sv-sekkel az nagyon érdekelne.
Persze a túra is, ha nem Fr szervezi ( poén) Ne legyél olyan érzékeny
A fogyasztás témában írom le a tapasztalatom, nekem egy 650-es K4-esem van, a maximum az 8 liter volt, amit szinte tiszta autópályával és 180-as tempóval sikerült, a mininmum szintén pálya 100-as tempó és alig 4 liter. Átlagos használatban 6-6,5 ami normál dinammikus tempó 6-8e körül elváltva, döntően így használom vagy még finomabban. Olajfogyás van, de nem sok 6e cikulusban 3-4dl, 24e km van most benne. Szeretem! :)
Egy biztos, tényleg kell birkózni a géppel, én nem is birok csak 8-10 percet egyszerre menni és már a seggemen is levegőt veszek . De amig 1000-es gixxerrel lehet 00:45-öt menni (tomtattoo) addig bőven van fejlődési lehetőség. Igaz nem kellemes érzés (nekünk), hogy robogóval is "lazán" lehet tartani a lépést.
Gondolom még mindíg az a fasza világos beton van a pályán.
Mivel nem tudok jól motorozni, mikor voltam, paráztam rendesen.
Mondjuk az ára azért elég húzós (nyilván Kakucshoz mérten)
Nekem a szerelő mikor vitte m 24000 szervízre azt mondta, hogy akkor van baj ha 1000 km-enként 8Dl olajnál többet eszik! Elvileg a V2 jobban szereti csipegetni az olajat!
Sajnos a hosszú túrák nálam egy évben csak egyszer vagy kétszer jöhetnek szóba,gyerek,asszony,MH,stb. de itt a fórumon úgy is tartjuk a kapcsolatot,tavasszal majdcsak összejövünk mindannyian!
Elég sokat megyünk együtt(svmedia) Fr-el csak ősszel 2x voltunk ausztriában és szinte minden hétvégén valamerre. Felétek is voltunk most ősszel is párszor csak akkor még nem irogattunk ide. Az SV miatt keveredtem én is közéjük, de nem kizáró ok a más gép sem(mint én vagy a lányom aki M800-al jön) Tavasszal 2 horvát túra volt és egész idényben rengeteg szlovák. Jövőre osztrák vagy újra horváttal kezdünk és Fr szervez egy soknapos francia-olasz-osztrák túrát is.
A 8l-es fogyasztással már komoly gondok lennének sztem 650-nél... Én 5,5-nél többet nem nagyon tudok vele megetetni, persze nem kell 140 felett menni autópályán...
Ötlet:ha már ennyien összejöttünk itt tavasszal szervezhetnénk egy SV talit,kissebb túrával összekötve!?
Mit szóltok hozzá?
Fogyasztás:tavaly mikor mentem Kunmadarasra (kb.:200 km. oda-vissza Albertirsától) teli tankal indultam és mikor visszaértem akkor kezdett el villogni a szintjelzőm,tehát kb 13 lityit evett meg 200 km.-en átlag 170-es tempó mellett!Szerintem ez nem rossz fogyasztás ahhoz képest hogy a haver akivel mentem,az ő Kawája 17 litert evett! (ZX9R)
Páran szeretik túlmisztifikálni a dolgot a pályázással kapcsolatban. Szerintem Sanyi is megerősíti (mivel tudom, hogy Ő időnként nagyobb pályára is jár) hogy el lehet motorozni a gyorsak között is. Egy biztos, nem nézelődni megy fel az ember a pályára, húzni kell.
Bocs ha túl hosszú lett.