Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarom lecsupaszítani egyelőre.Max.akkor ha beszámíttatom a motort egy másikba és nem éri meg rajtahagyni a cuccokat.
Lehet, hogy a kipu érdekelne, meg a fém fékcső, bár nagy beruházást nem terveztem .
Sziasztok!
Eladó az adatlapomon látható sv1000s.Akit érdekel a következő számon megtalál:30/9089573.
Széles utat!
Mindenki téli álmot alszik?
Igen!
Képzeld el Anyám arcát
Köszönöm
legalább a konyhában indítottad be? :):):)
A gyertyakivételt akartam elkerülni,kicsit macera...
De tegnap dél körül behoztam a gépet a konyhába (a többiek legnagyobb örömére),hogy melegedjen,majd este 7 körül be is tudtam indítani (ekkor teljesedett ki az itthoniak boldogsága,ugyanis még mindíg a konyhában volt a gép ),úgyhogy kerültem egyet.Az út le volt fagyva kicsit,2-ban kicsit gyorsítva táncolt a segge és kanyarodni is csak úgy mertem,mint a biciklivel,úgyhogy nem is vittem túlzásba,de jól esett
Jó ez!
Sikerült felraknom a kisvideót a motorom hangjáról! Egy 1000 éves fényképezővel vettem fel ugyhogy nem tökéletes! Itt a link!:http://www.sportmotor.hu/motor...
Nekem volt már olyan hogy beindítottam és nem hagytam felmelegedni hanem rögtön leálítottam másnap nehezen indult és csak gázra!Próbáld meg te is félgázzal ha így sem akkor pucold meg a gyertyákat!
Jártatok már úgy,hogy hidegben nem indult a motorotok?Daráltam vele egy darabig,aztán felraktam az akksit töltőre,ma megint megpróbálom beizzítani,de lehet,hogy meg kellene takarítani a gyetyákat,bár kivenni nem egyszerű.Valakinek tapasztalat?Majd betolom a konyhába indítás előtt pár órával
Ja,és az a vicc,hogy a 31 éves 105ös Skodának másfél hónap állás után csak az AC-t kellett felhúzni és indult,a modern technika meg b*szik
pont most volt a superbike-ban használt-ismertetőben. nem rossz... :)
Bár lehet hogy lecserélem egy Tuono-ra!
Tavaszra még szebb lessz!
Hohóóó OTT A PONT
jano!tied is szép
"első"
Az eső gazdája kicserélte extra puhára,az meg 12000 alatt is elkopik!
Ja egyébként én úgy vettem autót,hogy használtam és jobban is szálltam ki belőle..Anyagi befektetésnek sem volt utolsó.
Ez nem siránkozás volt hanem tényközlés..úgyanis ez,hogy az extrák nem túl sokat érnek eladásnál köztudott dolog.Viszont semmi sem tart örökké tehát ha valamit megvettünk azt előfordulhat ,hogy később akár el is adjuk..
14000-nél a gyári D220 és a betétek is cserés volt? Ha a km stimmelt akkor igen erősen járhattak vele, volt akinél a D220 35000-et is elment(persze az nagyon lájtos használat volt). A betét is normál használat mellet 25000 körül szokott cseréssé válni.


Én tavaly januárban vettem az enyémet 14000 km.-el cserés gumik és fékekkel 1350000-ért!
EZ VAN!
Azóta pedig - a válság miatt - méginkább reális...
Szerintem a jelenlegi piaci környezetben ez reális ár volt.