Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello! Ma voltam a suzukiba főfékhenger javítókészletért, 1 hét mire megjön talán remélem, közbe nézegettem az sv-ket vagyis csak 2 volt 650es 2007es 1.6 milla, a 2008-as fehér piros üléshuzattal ugyanazon az áron adják, 100 ezerrel olcsóbb mint tavasszal volt, de ebből még engednek is! Lehet hogy jővőre drágul, de még nem! XD
Azért azt hozzátenném hogy ha leteszed egykerékről (alábbi link videóján) kismértékben befordított kormánynál,ott nincs az a kormánylengéscsillapító ami megfogja a motort!
Igen és ehhez mértem hisz ez mégiscsak vmiféle gyári és a feljavítással sokkal jobb lett mint akármelyik nem állítható gátló. De nem akarok senkivel kitolni hisz akinek ezrese van az ugyanazt megcsinálja a sajátjával mint ami az enyémmel történt és jó lesz, ez csak annak érdekes akinek nincs gátlója és akar egyet. Gyuszi rakott fel a 650-re ezres gátlót, ő tud felvilágosítást adni, hogy csinálta a rögzítést.
Hali!

Köszi az infót.
Én is pályáztam pm pályaidomjára de nem adta
Hát nem egy gazdasági világválságos ár,de ha oda kerülne a sor biztos meg tudnánk egyezni.Egyébként ebben az árban itt is van gátló:
www.kormanylengescsillapito.hu
Erről van valakinek valami véleménye?
A tuning a jobb, sűrübb olajat tartalmazza bubikiszedőkanál segítségével bubimentesítve amitől úgy fog mint állat. A gyári új ára 54000huf(FG-ben kérdeztem anno) én 15000-et szeretnék érte. A konzol nincs meg, csak maga a gátló. Mondjuk pm pályázik rá amióta levettem a motorról, így előtte megkérdezem kell-e neki.
Szia tsanyi!

Mennyi lenne a kormánygátló szezon végi akciós ára?
Ja és mit tartalmaz a tuning?

Előre is köszi.
Köszi!
Ülés alatt.
Sziasztok!
Az lenne a kérdesem, hogy az a pálca amivel a tankot ki lehet támasztani ha felemelem, az hol van?
Előre is köszönöm.
Sanyi, köszi a válaszokat!
A formánylengés-csillapítóm nekem nem szokott gondot okozni, csak párszor szitált kis mértékben a kormányom, az is csak közúton. Szerintem a marha nagy hátsó negatív rugóútnak, na meg a súlyomnak köszönhetően .
Igaz, most akarom pályára átállíttatni (meg a súlyomhoz) az előfeszítést és csillapításokat, ami miatt biztos meredekebb lesz az első villaszögem is, ami már várhatóan nagyobb munkára készteti a lengéscsillapítót. Ekkor derül ki igazán mennyit ér a gyári (mennyire rossz ).

Üdv, GB
A rövid Raptor tényleg ott volt........
ja, és a kormánycsillapító tunying leslie által(talán akkor Őt is ismered) ami szintén sokat javított rajta.........mondjuk az még megvan és eladó
Szerintem az 1000-be nem kell rugót cserélni, egyszerü szeleptisztogatás és a lényeg 15W-s olaj került bele amitől a csillapítás olyan lett, de olyan.....tehát jó lett.
Azt hallottam, hogy többen TL első villát tettek az ezresbe, mert állítólag sokkal "jobb" (amit nem tudok mit jelent valójában). Mit hallottál róla?
Apróságok...
A telófelújítás progresszív rugót is jelentett?
A has problémára még én sem találtam megoldást .
Amit kigondoltam, avval csak az a baj, hogy tank nélkül nincs benzin sem.
Motoros gúnyát meg nem azért vesz az ember, hogy egyszercsak kifogyjon belőle .
Jut eszembe! Mikor hoszabb utakra mentél, nem volt fárasztó a kipuffogód (én az 1000N gépedet láttam-hallottam, annak volt rendesen hangja).
Úttartást nem említettem.......de csak azért mert nem összehasonlítható.........az SV-n egyébként amikor felújíttattam az első telót majdnem olyan lett mint ezé, persze azért mégsem, de már majdnem.
Szélesebb és nem olyan kocka az ülés, nekem a naked is jobban bejön mert hosszú úton zavaró a tank nyomása a pocakon és még az, hogy van hol megtámasztani a hátamat ami egyáltalán nem jön rosszul gyorsításkor . Sajnos a láb hasonló pozícióban van így a térdem kb. addig bírja mint az SV-n. Azután ott van még a rezonancia hiánya ami az SV-n 3-400km után már fárasztott. A B-Kinggel az utóbbi időben többször mentem 600km körüli utat egy nap, de úgy szálltam le róla, hogy nem voltam fáradt és mehetnék még. Egyébként most, hogy belegondolok a rezonancia ami igazán fáraszt.
Mit csinálsz rajta?
Olyan régen írtam már:az adatlapon lévő sv 1000s eladó.Ha valakit érdekel megtalálhat a 30/9089573-as számon.
Irányár:1,65eft
Sanyi!

Leírnád miben kényelmesebb neked a B-King?
Ülés formája, üléspozíció, vagy úttartás?

Köszi, GB
Szia Norbi!

Mondjuk arról nem írtál, mire szeretnéd használni a motort, de szerintem nem kell a motor kinövésétől félni. Ha azt érted alatta, hogy a gyorsulást, vagy a nagyobb sebességet jobban megszokod, akkor előbb-utóbb egy busa sem lesz olyan különleges. Ha túrázni járnál vele, ott meg úgysem feszegeted a határokat, ebben az esetben teljes mértékben értelmét veszti a félelmed. Ha a haverok között nyerő ki gyorsul jobban, akkor az más (de ez pár hónap, vagy pár év alatt elmúlik ). Az S verzió, ami nekem van, elég kényelmetlen lassú túratempónál, vagy városban. Ehhez a környezethez talán az N illik, bár Sanyinak sokkal több tapasztalata van két típussal.

Üdv, GB
Azt jól teszed....Te leszel az SV reklámarca......öööö inkább reklám sisakja(ha lehet ) és majd 200000-nél riportot is adhatsz.