Na ez fasza, bár mostmár úgyse veszek újat. Mondjuk így talán többért lehet majd eladni a hazsnáltat, bár már ez sem érdekel jelenleg :)
80 ezer km után jutottam el odáig hogy megcsinálom magamnak a motort :D
Szal maradok tartóstesztelő pozícióban asszem...
fú gyerekek, most nézem a suzuki új árlistáját és lesúlytott az amit láttam. A japán piacot is utolérte a válság ezért emelték az új motorok árát átlag 200 ezerrel.
Én tavaly márciusban vettem meg az SV-t és nem bántam meg.Már tavaly előtt október végén akartam,akkor kisebb kezdőbefizetéssel,úgy lett volna 28 a törlesztőm,de inkább raktam még félre pénzt és többet tudtam belefizetni,így 22-es törlesztővel kezdtem (ami most 27,CHF... ),úgyhogy erre gondolj,megér-e az az öt téli alkalom annyit,hogy évekig többet fizess mondjuk egy ötössel havonta.Arról nem is beszélve,hogyha nincs gyakorlatod,akkor jobb lesz majd meleg aszfalton megszerezni,nekem március-áprilisban szerzett meglepetéseket a gép motorféknél meg kigyorsításkor
Köszi,hogy adtok tanácsot.Szóval ki fogom próbálni mindkettőt,csak szar,hogy még mindig van 4 hónap amit túl kell élni.De hát nem merek nagy hitelt felvenni,még egy motor miatt sem.Inkább spórolgatok még márciusig,addig még úgy sincs motorosszezon.
Csatlakozom az előttem szólókhoz:ki kell próbálni minden motort,lehetőség szerint a v2-től a sor3-on át a sor4-ig.Egyénfüggő,hogy kinek mi fog bejönni.A z1000-es talán gyengécskének fog tűnni a v2 után ha átűlsz rá.Talán jó választásnak tűnik még a triumph speed triple is mely naked is és a v2 nyomatékának és a sor4 pörgősségének a kombinációja.Persze azt kell választani ami jobban megdobogtatja a szivedet és persze ésszerűbb választásnak is tűnik.
Ha fejben felnőttél akkor nem kell aggódnod nyugodtan választhatsz ezres motort is nakedből.
Miért ne mondhatnád. Ahoz, hogy valami véleményed legyen egy motorról kikell próbálni.Simán megmondod neki, hogy majd a próba után eldöntöd melyik a színpatikus.Aki el akarja adni az oda fogja adni próba körre. Nehogy már kinézet alapján vegyél motort
Ja,és még az az igazság,hogy egyik típust sem vezettem,így tényleg jó lenne majd őket kipróbálni alaposan vásárlás előtt,ami sztem kicsit nehéz lesz.Elvégre a tulajnak nem mondhatom majd,hogy figyelj bocsi,nem akarom megvenni a motorod,csak összehasonlításképp add már ide egy körre.De hát hazudni tudni kell
Sziasztok!
Tudom,ezressel kezdeni merészség,de azt hiszem ez nálam nem lesz gond.Sok motoros haverom van,a legjobban én lepődtem meg,amikor pár kilóméter után úgy éreztem magam az 1000 vtr-en,mintha már régóta ilyet birtokolnék.Tudom több hónap,stb. kell hozzá,hogy kiismerj egy motort,de sztem,hogy biztonságosan és élvezetesen tudjak menni vele,arra már felkészült vagyok.És igazság szerint nem akarom a lépcsőfokokat végigjárni,mert legalább így hogy naggyal kezdek,ezt legalább nem tudom majd úgy kinőni,mint akár egy hatszázast.Későbbiekben más dolgokra kell majd a pénz(lakás),nem lenne energiám plussz akkor gyűjteni egy nagyobb motorra.
Szerintem az extrákat ne darabszámra és a mások ajánlata szerint válogasd össze, hanem amire neked szükséged van és tetszik. Nem az győz akinek többvan. Ez nem olyan mint egy-két chopperes aki mindent ráaggat a motorjára és a végén olyan lesz mint a karácsonyfa.
Nekem pl.hiányzik a seb.fokozat vissza jelző és valami szép lábtartót is keresek, bukó gomba is jól jönne. Ha csak ötlet kell írhatok párat de vigyázz nehogy abba a hibába ess amit már le írtam.
Üdv: Szabi
Elsőre ezressel kezdeni elég erős,bár engem is hülyézni szoktak,hogy a kisTZ mellé vettem sv1000-et.Bár észfüggő,ha meg tudod állni,hogy fokozatosan használd ki az erejét,ahogy kezded egyre jobban érezni,akkor nem lesz baj,eleinte én is alig mertem menni vele,mert mentem pár nagy döggel addig is,de csak keveseket.
Régebbi dupla-aranydobos Z1000-rel is mentem,nekem is a V2 a világom,a kawán villanymotor érzésem volt,meg mindenképp félidomos gépet akartam.Mindenképp próbáld ki mindkét gépet,mielőtt döntesz,a kawa kezesebb,az SV makrancosabb(kigyorsítás,motorfék),de nekem pont ez tetszik.Az S-en üléspozíció sportos,szokni kell,de meg lehet,ízlés kérdése,hogy Neked tetszik-e.A fogyasztásom vegyesen 6-7 liter körül szokott lenni 130-as utázó,néha megrángatás mellett,hegyen,pályán még nem számoltam soha,de akkor nem is nagyon foglalkoztat
Nagyon tudom ajánlani az SV-t,de tényleg ki kell próbálni mindkettőt,ha nem nagyon motoroztál még,hogy érezd,melyikkel mész szivesebben.
Hali,sziasztok!
Figyeljetek már,segítség kellene.Szóval tavasszal beruházok egy nagyobb mociba.Egyből ezressel akarom kezdeni,ki is néztem kettőt.Az egyik lenne egy kawa z1000,a másik sv1000.Kurv...ra vacilálok melyik legyen.Igazság szerint a kawa kinézetre jobban bejön,viszont a v2 is a gyengém.Hallom a hangjukat,az a mély dörgés ami abból kijön,igencsak bizsergésbe hozza a szőrtüszőket a karomban.Ami kérdésem lenne.Mennyire sportos az üléspozíció az sv-n?Fárasztja nagyon a csuklót?Meg mennyit eszik?Kb. átlagos használat mellett.Írjátok már meg,köszi.
Sziasztok!
érdekelne, hogy van-e lehetőség használtmotor vásárlásakor (megtekitésen kívül)ellenőrizi a gépet, hogy volt-e törve? gondolok olyara, hogy ez valahol valami hivatalos papíron fell van jegyezve és az hozzáférhető a vásárlónak?
kérdésemet azért itt teszem fel mert reményeim szerit hamarosan csatlakozok az sv tulajok sorába:D
80 ezer km után jutottam el odáig hogy megcsinálom magamnak a motort :D
Szal maradok tartóstesztelő pozícióban asszem...