Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen ez igy van én már kb. hobby szinten ilyeneket elemzek számolgatok utánna járás h mit miként, hogyan lehet minél olcsóbban motorhoz jutni...arra jutottam a mostani árakhoz képest a k8as szeria kb 1.1-1.2mill fog kerülni...persze saját vélemény
Sok eladó van, de épp ezért most érdemes venni....egyrészt ha hitel és sikerül devizást felvenni akkor a mostani árfolyam miatt jövőre szinte biztos, hogy kevesebb lesz a részlet(tudom gazd. válság stb. de ez egy gerjesztett vmi és visszaáll előbb-utóbb), a másik, hogy most azért olcsóbb mint tavasszal......persze ha sok bebukott hitel lesz akkor nincs igazam......
nem nem!jövöre veszem a motort április fele!Nem akarok 0 km es motort venni mert azzal sokat veszitessz az értékéből.....jövöre 2008 as motor már egy évesnek számit.ki kell fogni kevés kilométerrel jó áron!
Akkor inkább ne vegyél semmit mert ha újat veszel 0 km.-el akkor két év alatt beleteszel 20000 km.-t és mári nem tudod eladni annyiért eladni mint amennyiért vetted!
Ne így állj hozzá!
60000 km.-el is el lehet adni ha szép és megkímélt a motor!
Na én értek mindenkit!csak a probléma az h ha az ember vesz mocit 43000 km rel akkor rak bele vagy 20000ret 2 év alatt és máris ott van h 63000km....és utánna próbáld meg eladni, jó áron!Jönnek ki az ujabb modellek az árak a béka segge alatt vannak.A motor ára 800.000 ft lenne...
Az árat igaz, hogy nemtudom és lehet, hogy nagyon csábító de annyi eladó Sv-van ,hogy én nem foglalkoznék törött motorral. Válogathat az ember szín, km-er, felszereltség stb. szerint. Az áruk pedig a béka sege alatt van. Így a tél elején pedig lehet gusztustalanul alkudozni is
A törésekkel az a gond, hogy a vázsérülést nagyon nehéz észrevenni és a villa görbületét is el lehet nézni és csak később jön rá az ember. Bár ha a tulaj beismerte akkor ezt vagy azért tette mert annyira látható, hogy kár tagadni, vagy mert tényleg annyira becsületes. Az utóbbi esetben viszont valószinüleg elmondaná azt, hogy milyen típusuak voltak a sérülések. A villa végülis könnyen javítható, de akkor bele kell számolni az árába. Ha elmondod kié a motor lehet, hogy tudunk véleményt mondani róla mert ismerhetjük. Én ismerek egy hasonló képességü gépet egy havernak és ha jó az ár akkor megéri mert csak csúszott illetve nagyon kis utolérés volt.
Vedd meg inkább az enyémet,bár igaz nem 650-es hanem 1000-es..
Tihasvs ! Úgy tudsz fogalmazni, hogy ember legyen a talpán aki érti.
Fogalmazás óráról, biztos felmentésed volt
Miért ne lenne érdemes?43000 km. meg se kottyan neki ha rendesen karban volt tartva!
A törés se gáz ha normálisan megcsinálták utána!Akit ezek a dolgok visszariasztanak a vásárlástól az véleményem szerint nem ért a motorokhoz csak hajtja őket,az ilyenek vegyenek új motort!
Nem érdemes, inkább az enyémet olcsóbban :) És ez nem volt törve legalább.
De köze nincs k4es volt mocimhoz
Ne legyetek kiváncsiak:)légyeg:2004es motornak vásárlása 43000kmrel már nem érdemes?
Ha ez a dolog megfejtése tökön szúrom magam
Nyilván, hogy megérte-e eladni azon az áron.....
Bonyolult
Nincs. Még mindíg nem világos nekem a szitu. Lehet, hogy én vagyok lelassulva. Ha jól értem te eladtad a 2004-es Sv-det de akkor most milyen motorról kérdezgetsz?
vagy van msned?
eladva k4esem...most nincsen motorom jövöre fogok venni egy k8as svt...csak véleményre vok kiváncsi!
Ezek most komoly kérdések vagy poénkodsz?
Te akarsz motort venni?
Az adatlapodon Neked van egy 2004-esed, akarsz mégegyet?
Mert ha igen és a leírtaknál nem találsz jobbat akkor megérdemled, hogy megvedd.
Kíváncsi vagyok a válaszaidra.
Üdv:
sziasztok!

mi a véleményetek arról h sv 650 s 2004es motornak vásárlása 43000kmrel már nem érdemes?4x volt törve de én nem éreztem semmi elváltozást kipróbálás közben...
Ja, és macskaszem az jelenleg nincs... majd én is öntapadózok, ha muszáj. a rendszámvilágításhoz is a vizsga miatt ragaszkodtam.
Hát bevallom teljesen őszintén, amióta megvettem ezt a motort, azóta nem nagyon volt igazán esős idő. Amikor esett, akkor épp nem kellett sehová se mennem. Ezügyben tehát nem tudok mit mondani, az viszont tény, hogy amikor 1-2 pocsolyán átmentem, a farokidom oldala mocskos lett. nem tudom, gyári sárhányóval is ilyen-e. mindenesetre szeretnék egy olyan sárhányót, ami láncvédővel egybeépített, utólagos, karbon. Csak egyelőre sajnálom rá az árát :-)
Az utolsó az valami iszonyat...
SV-k másképp