Én használtan vettem és egy agyonkopott 190-es Pirelli volt hátul és a párja elöl fordítva berakott kerékkel
A következő hátsó gumma egy kb 70%-os Bridgestone battlax volt,szintén 190-es (na jó,nem ingyen,egy Milka csoki és egy kóla volt az ára ),az egész jól viselkedett pályán is,de nagy döntésnél éreztem egy kis bizonytalanságot.A motorgumis szaki azt mondta,hogy a felni a 180-as gumihoz van tervezve,a 190-esnek a szélét már nem támasztja jól alá,ezért bizonytalankodhat,mindenképp azt javasolta,hogy 180ast tegyünk rá,könnyebben is dönthető,ha keskenyebb (meg ha könnyebb a motor:3 hónap Suzukizás után,mikor kész lett a kisTZ-m és mentem vele,az első pár kanyarba majdnem "beleestem" ).
Szóval nekem volt fent különböző gumi elöl-hátul,pályán is így voltam,de nincs összehasonlítási alapom azonos tipusúval való pályázással,meg amatőr vagyok ahhoz,hogy nagyon érezzem a különbséget szerintem,de márkától,tipustól függetlenül azonosat szoktak ajánlani.Én nem vettem észre,hogy a napi használatban ebből baj lett volna,szerintem arra kell csak ügyelni,hogy mindkettő sportgumi legyen,túragumit nem mernék feltenni.
Ha nem tévedek akkor a kawa z750 is ezzel jött ki.Nekem a kawámon volt bt014 és elég jól bírta 10ekm és meg sem látszott rajta.Mondjuk nem bántottam és nem jártam vele nyélgázon soha.Nem rossz kis guma volt de nem egy pályára való típus.
Nekem eddig a Metzeler M3 tetszett a legjobban,bár előtte a Bridgestone Battlax hátul 190-es volt (de ingyen ),a mostani M3 meg rendes 180as,de ez nagyon bevált.
Ezt nem tudom. Megnéztem a Suzuki honlapján a képeket azokról a mocikról amit írtál azokon nem olyan van de ez semmit nem jelent. Más motorokon már láttam ezt a tipust, ránézésre színpatikus is de azért kíváncsi lennék valami tapasztalatra is velük kpcsolatban. Aránylag jó áron ígérték és ezért kutakodom utánuk
Hali. Akinek van vagy volt valami tapasztalata Bridgeston BT 014-es gumival kapcsolatban, légyszi írjon pár sort róla, mert ilyen típuson is gondolkodom. Üdv: Szabi
Kössz a gyors válasz! És hol érdemes megnézni? Suzukiba vagy más autósboltba vagy motorboltba?
És milyen fékolajat vegyek bele? Ami elő van írva vagy jó sima egyszerű fékolaj? Köszi
A Conti Roadattackhoz és Michelin Pilot Roadhoz tudnék jutányos áron hozzájutni, csak nem tudom hogy jobb-e annyival a Pilot Road amennyivel többe kerül.
De, nem rossz és viszonylag sokat el is megy, de hallottam már róla több olyat, hogy szálszakadásos lett. A Contisport jobban tapad és ugyanannyiba kerül igaz kevesebbet megy el. Ebben az árban a CR jó, sokan használják. Nyilván van jobb gumi is drágábban.
Szerintem megéri a "csupaszítás". Az eddigi tapasztalatom szerint nem adnak többet az extrák miatt, pár motorot és autót beszámítattam már és az extrákat mindíg bántam, hogy rajta hagytam.
A következő hátsó gumma egy kb 70%-os Bridgestone battlax volt,szintén 190-es (na jó,nem ingyen,egy Milka csoki és egy kóla volt az ára ),az egész jól viselkedett pályán is,de nagy döntésnél éreztem egy kis bizonytalanságot.A motorgumis szaki azt mondta,hogy a felni a 180-as gumihoz van tervezve,a 190-esnek a szélét már nem támasztja jól alá,ezért bizonytalankodhat,mindenképp azt javasolta,hogy 180ast tegyünk rá,könnyebben is dönthető,ha keskenyebb (meg ha könnyebb a motor:3 hónap Suzukizás után,mikor kész lett a kisTZ-m és mentem vele,az első pár kanyarba majdnem "beleestem" ).
Szóval nekem volt fent különböző gumi elöl-hátul,pályán is így voltam,de nincs összehasonlítási alapom azonos tipusúval való pályázással,meg amatőr vagyok ahhoz,hogy nagyon érezzem a különbséget szerintem,de márkától,tipustól függetlenül azonosat szoktak ajánlani.Én nem vettem észre,hogy a napi használatban ebből baj lett volna,szerintem arra kell csak ügyelni,hogy mindkettő sportgumi legyen,túragumit nem mernék feltenni.