Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg drága, de ötletet talán lehet róla venni.....egy egész tél van előttünk....
Ez patentul nézki de 50 Font egy kicsit sok érte, nem?
Helló!
Szerelt már fel valaki 650S-re PDA-t? Ha, valaki esetleg tud valami jó rögzítőmegoldást annak örülnék Nekem egy Mio PDA-m van, azt kéne valahogy felbuherálni.
Itt is van kis rendszámtartó, nekem innen vannak a gombáim: http://www.evotech-performance...
Szerintem pedig így fogsz bukni rajta a letöbbet! Amig a k4 7-8 kilo környékét tartani tudja addig a k8 ára meredeken fog csökken! 8 kiló környékén még a csövázas sv-k is vannak!
Raktáron maradt SV-s és quados pólók és pulcsik eladók itt: http://polo.svmedia.hu
A másik motorról annyit h azt meg haver akarja eladni elpasszolni....azért kérdeztem meg mert kiváncsi voltam a véleményetekre!Köszi mindenkinek a jótanácsot illetve a hozzáértő szavakat!
---logikát---
Haha vicces nagyon!Igazából "feketevázas" ujabb svt akarok venni amit el tudok majd adni jó kedvező áron(remélem értitek a logokát)...ezt a motorot 850.000 vettem és adtam el egyaránt tehát 0 val száltam ki belöle...rájöttem h egy 2004essel bukni fogok sokat ha megtartom és nem adom el...igy került sor a motorom eladásra!
Nagyon megszerettem az SV-t és szeretnék ujabb k8ast venni de nem 0 kmset...remélem érthető voltam!
Az a helyzet hogy ha csak egy kicsit értessz a motorokhoz akkor ígyis-úgyis megetetnek egy törött motorral,ha viszont többet konyítasz hozzá mint olaj és gyertyacsere akkor úgyis ki tudod szűrni hogy rommá volt-e törve vagy csak elcsúsztak vele!
Ez nagy duma volt Sanyi!
mert négyszer esett vele.....
Tihasvs miért adtad el ha megszabad kérdeznem?
Aki már négyszer perecelt valószínű, hogy hülye a motorozáshoz és nem a véletlen műve hogy ennyit esett, ha csak nem motoros futár évi 100000 Km-el de erre nem Sv-ket szoktak használni. Aki viszont igy bánik a motorjával ott más dolgok is levannak gyilkolva, kuplung, lác, fog.kerekek, csapágyak, stb. Ilyet biztos nem vennék. Annyi eladó van , hogy Dunát lehet rekeszteni vele, MIÉRT KELL EGY BIZALMATLAN motorral foglalkozni
Gondolom az itt a csapda, hogy ha a DL-t az ősz és a válság miatt nyomott áron már most meg szeretnéd venni, akkor viszont az SV-t is most kell eladnod (ősz, válság)...
Nekem is vissza kellett fognom magam ,hogy ne kezdjek alpári stílusban irogatni, jó ötlet ez a magamban számolás
* ilyen lelketlenül
Töröttel én se, bár ahogy látom, Janó mást mond.
Lehet hogy a váltókart meg a tükröt újra cserélték, a váz meg egy rejtett helyen repedt maradt, vagy elmászott a villa egy tizedet vagy századot. Autónál dettó: látszólag teljesen ki van javítva, csak éppen x km/h fölött sose fog egyenesen menni, Te meg nemt'od, hogy miért. Egyébként is, milyen gazda már az, aki _négyszer_ töri meg?! Itt nem a kilométer számít, aki ílyen lelketlenük vigyáz a műszaki dolgaira (vagy ennyire barbár módon kezeli a motorját), attól én semmit se vennék még ingyen se.
"Tihasvs ! Úgy tudsz fogalmazni, hogy ember legyen a talpán aki érti."

Meg az is ember a talpán, aki nyugodt marad.

a többit meg kitöröltem, miután elszámoltam tízig
Ez sajnos jelenleg nem áron alul van.
Most tudnék venni DL-t is elég jó áron.
jó sokat raktál bele!
Peter,miért adod ennyire áron alul?
2003/11 hó extrákkal, 72.000km-rel, irányár 780.000Ft... Beszámítás: 500.000Ft...