Helló!
Szerelt már fel valaki 650S-re PDA-t? Ha, valaki esetleg tud valami jó rögzítőmegoldást annak örülnék Nekem egy Mio PDA-m van, azt kéne valahogy felbuherálni.
Szerintem pedig így fogsz bukni rajta a letöbbet! Amig a k4 7-8 kilo környékét tartani tudja addig a k8 ára meredeken fog csökken! 8 kiló környékén még a csövázas sv-k is vannak!
A másik motorról annyit h azt meg haver akarja eladni elpasszolni....azért kérdeztem meg mert kiváncsi voltam a véleményetekre!Köszi mindenkinek a jótanácsot illetve a hozzáértő szavakat!
Haha vicces nagyon!Igazából "feketevázas" ujabb svt akarok venni amit el tudok majd adni jó kedvező áron(remélem értitek a logokát)...ezt a motorot 850.000 vettem és adtam el egyaránt tehát 0 val száltam ki belöle...rájöttem h egy 2004essel bukni fogok sokat ha megtartom és nem adom el...igy került sor a motorom eladásra!
Nagyon megszerettem az SV-t és szeretnék ujabb k8ast venni de nem 0 kmset...remélem érthető voltam!
Az a helyzet hogy ha csak egy kicsit értessz a motorokhoz akkor ígyis-úgyis megetetnek egy törött motorral,ha viszont többet konyítasz hozzá mint olaj és gyertyacsere akkor úgyis ki tudod szűrni hogy rommá volt-e törve vagy csak elcsúsztak vele!
Aki már négyszer perecelt valószínű, hogy hülye a motorozáshoz és nem a véletlen műve hogy ennyit esett, ha csak nem motoros futár évi 100000 Km-el de erre nem Sv-ket szoktak használni. Aki viszont igy bánik a motorjával ott más dolgok is levannak gyilkolva, kuplung, lác, fog.kerekek, csapágyak, stb. Ilyet biztos nem vennék. Annyi eladó van , hogy Dunát lehet rekeszteni vele, MIÉRT KELL EGY BIZALMATLAN motorral foglalkozni
Gondolom az itt a csapda, hogy ha a DL-t az ősz és a válság miatt nyomott áron már most meg szeretnéd venni, akkor viszont az SV-t is most kell eladnod (ősz, válság)...
Töröttel én se, bár ahogy látom, Janó mást mond.
Lehet hogy a váltókart meg a tükröt újra cserélték, a váz meg egy rejtett helyen repedt maradt, vagy elmászott a villa egy tizedet vagy századot. Autónál dettó: látszólag teljesen ki van javítva, csak éppen x km/h fölött sose fog egyenesen menni, Te meg nemt'od, hogy miért. Egyébként is, milyen gazda már az, aki _négyszer_ töri meg?! Itt nem a kilométer számít, aki ílyen lelketlenük vigyáz a műszaki dolgaira (vagy ennyire barbár módon kezeli a motorját), attól én semmit se vennék még ingyen se.
Szerelt már fel valaki 650S-re PDA-t? Ha, valaki esetleg tud valami jó rögzítőmegoldást annak örülnék Nekem egy Mio PDA-m van, azt kéne valahogy felbuherálni.
Nagyon megszerettem az SV-t és szeretnék ujabb k8ast venni de nem 0 kmset...remélem érthető voltam!
Lehet hogy a váltókart meg a tükröt újra cserélték, a váz meg egy rejtett helyen repedt maradt, vagy elmászott a villa egy tizedet vagy századot. Autónál dettó: látszólag teljesen ki van javítva, csak éppen x km/h fölött sose fog egyenesen menni, Te meg nemt'od, hogy miért. Egyébként is, milyen gazda már az, aki _négyszer_ töri meg?! Itt nem a kilométer számít, aki ílyen lelketlenük vigyáz a műszaki dolgaira (vagy ennyire barbár módon kezeli a motorját), attól én semmit se vennék még ingyen se.
Meg az is ember a talpán, aki nyugodt marad.
a többit meg kitöröltem, miután elszámoltam tízig
Most tudnék venni DL-t is elég jó áron.