Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg szép. Én is fontolgatom ,hogy lecserélem az enyémet.
A műszaki vizsgán mit szólnak hozzá? Látom ezen van rendszámvilágítás,ha nincs rajta az nagy gond?
Májusban voltam műszakin /4 múlt/, mint utólag kiderült a rendszám takarta a macskaszemet, a
vizsgabiztos elküldött venni egy öntapadóst ,különben nem ment volna át. Amúgy semmi mást nem
nézett csak a MACSKASZEMET.
Gondolom esős időben a nyakad is vizes lesz, vagy tévedek?
Az mindenképpen jót tesz egy akkunak ha néhe rátölt az ember, legyen az bármilyen aksi a folyamatos merülés ill. lemerülés nem tesz jót neki. A havi egyszeri töltés az már jó, mert motorozni télen a hidegbe, ahoz már nem fűlik a fogam. Öreg vagyok már bohocnak
Nekem fűtött helyen van a gép, de az aksit kivettem belőle. 1-2 havonta feltöltöm.
Amúgy nagyon tudom ajánlani a Lidl-ben kapható töltőt, kb 3 éve vettem.
/a csepptöltést is tudja/
Ne értsetek félre,én a hideggel savas akksit öltem meg,nem tudom,a gondozásmentes zselésre mennyire van rossz hatással a hideg.mindenesetre nekem megéri havonta azt a pár csavarást,amikor megyek 1 kört télen,hogy megnyugodjon a lelki világom.
En a 650est 2005 ben vettem es csak hideg garazsban teleltettem azota! Csak a sarut vettem le az aksirol. Tel utan egy toltes, es indult is a masina... Nalam ennyi volt az aksi mizeria..A gyari yousa gondozasmentes aksirol van szo!
5 télen van túl a gépem fűtetlen garázsban. Az aksi mindig gyári értékekkel rendelkezik. Szóval részemről felejtős mindenféle csiribiri okostöltő meg hasonlók. Havonta egy-két nap azért mindig akad amikor lehet legalább 10-15km-t gurulni, ennyi pedig éppen elég az elektronokat átmozgatni.
Ha nem fűtött helyen áll a gép,mindenképp érdemes kivenni az akksit,ártani biztos nem tudsz vele,viszont a régi savas akksikat megöli a hideg,pár éve az MZ-m akksiját kinyírtam,a hidegben töltetlenül mélybe merült,utána feltöltve a feszt felvette,de terhelésre egyből visszaesett 5-6 v körülre,szóval kuka.Nem tudom,a zselés akksi mennyivel bírja jobban,mindenesetre én kivettem és elraktam a szobában,az nem árthat.

Csepptöltést csinálni meg úgy lehet,hogy a soros ellenállás állítja be a töltőáramot,az akksira direktbe kötött pedig meríti az akksit,így szimulálja a használatot.Legalábbis így gondolom,gyakorlatban még nem csináltam ilyet,az okosabb akksitöltők tudják ezt a funkciót.De magától is merül az akksi,tehát ha kéthetente tölti kicsit az ember,szerintem bőven elég.
Igen, nekem is ilyen ellenállásokat forrasztott a töltő vezetékébe( izzó helyett) a már említet cimborám és ezzel töltöm. Azt mondta így a jó. Akkor legyen. Valamit biztosan így vagy hasonló képpen kell csinálni, mert az előző motoromon( Bandit 1,2) az aksi még az eredeti volt és semmi problem. nem volt vele pedig már a nyolcadik évben volt
a csepptöltést egy rendes töltővel is jól lehet szimulálni, ha egy H4-es izzót bekötsz a töltőkörbe, az egyik izzószálat sorba, a másikat párhuzamosan (de hogy a soros elé vagy után, azt nem tudom). Ha lesz türelmem, utánanézek és belinkelem. A legjobb persze az "okos töltő", de ha az elektromos rendszer okés, akkor szerintem sosem térül meg az ára :-)
Köszi a hozzászólásokat rendszám tartó témában.
Az aksi témáról az én véleményem a következő. Nem mindegy ,hogy milyen hőfokon tároljuk a motort, ha mondjuk garázsban van és nincs hidegebb 13-15 foknál nem nagyon kell az akuval babrálni. A havi egyszeri beindítás is inkább a lelkünknek tesz jót és a fülünknek, ennyi idő alatt nem folyik le az olaj teljesen a henger falról de ártani nem fogunk vele. Ami fontos, hogy üzemi hő fokra melegítsük kb.75 fok. és ne úgy , hogy hülyére forgatjuk közbe.
A sajátomból kiszoktam venni az aksit és havonta egyszer felrakom töltőre, müszerész barátom szerint ez is fölösleges de legalább valamit babrálhatok a motor körül. A legjobblenne a csepp töltő de olyan nekem nincs.
ehhez a képhez még annyit, hogy az indextartó fülek nem a rendszám külső széléről lettek lehajlítva, hanem bentebb vannak. emiatt hajlítani nem lett volna könnyű, inkább odahegesztették nekem. Így az eredeti indexeket megtartottam, mégse lógnak ki oldalra fél méterre :). Így pont olyan, ahogy nekem tetszik, mert az utólagos mini-indexeket nem szeretem, de a kilógást sem. Most van kicsit-kilógó gyári indexem :-)
én is éreztem, hogy kezd csúszni.
szerintem le is raktam a motort idénre.

ezzel kapcsolatban egy kérdés, ami szerintem annyira megosztó, mint az elindulás előtti melegítés :-)

Érdemes az akksit lekötni, és úgy áll a motor egész télen?
Vagy ilyet is hallottam: pár hetente kicsit beindítani, felmelegíteni, tenni vele egy kört a mélygarázsban?
Vagy: november közepétől tavaszig alig van pár hónap. Esetleg ez a rövid idő nem is számít "nagy téli leállásnak", és nem is kell semmi extrát csinálni?

:)
z.
Nekem a barátaim csináltak rendszámtartót itt: tuningkaszni.hu
Van rendes lemezvágó és -hajlító gépük, illetve bármit meghegesztenek.
(Az enyém acélból van, mert a motort aluval vettem, de az párszáz km alatt szarrá repedt a rezonanciák miatt).
Eladó 2 db Bendorf dob. SV 1000-en volt.
Iár: 45 000 Ft
Tel: 06-30-5569526
Nem rossz ez a gép de a dob moslék rajta,no meg ezen is a régi fék és villa....
Bár ha photoshopos akkor nincs több hozzáfűznivalóm,egyébként szép munka!
A kinézettel tényleg nincs semmi baj. Viszont ahogy hallom a híreket, ill. nem hallom jövőre sem lesz új Sv
Nem tudom de nagyon bejön! Szépen meg van csinálva még ha csak kép is!
Nem csak annak tűnik ez biztosan az. Már 2007-ben is láttam, ott aki készítette úgy is reklámozta, hogy az ő műve.
Az annak tűnik, de ilyet még nem láttam.........eléggé photoshopposnak néz ki az egész.
Pontosan nem tudom mire gondolsz de ha arra amire én a kipufogó felett az a hátsó lábtartó konzol.
A 3975 hozászólásban raktam fel egy képet! A hátsó keréknél van valami alu bigyula sárvédőtartó vagy lábtartó vagy nem tom mi az! Valakinek van elképzelése? 1biztos nekem kell egy olyan! Tud valaki valamit róla?
Nagyon csábított engem is a hétvégi idő járás de ahogy ti is írtátok már nagyon csúszszós az aszfalt és nem akarnám pont az uccsó körökben oda csapni a mocit.
Lelkiekben a szezont már befelyeztem ÉPSÉGBEN. és már nem akarok bele rondítani
Köszi. Ez teljesen jó kiindulási alap.
Én is majdnem elcsábultam hétvégén,hogy előszedjem a gépet,de multkor is megcsusszant már a segge kanyarban,bár akkor még nem volt ilyen hideg,persze nem ilyen hidegben kell döntögetni.Meg nem szeretném egy új fejidommal megajándékozni magam karácsonyra
Szia!

Fú,ne is mond az eloxálást,elküldtem melóhelyemen keresztül 2 pár emelőszemet (sajátot és amit az egyik srácnak dreháltam),és elkeverték,úgyhogy most még a méreteket sem tudom miről levenni,hogy megcsináljam mégegyszer majd ki kell találnom,aztán kipróbálom otthon,jó-e,végülis aluminium van bőven,csak idő is kell rá.

Mindenesetre várom az eloxxal kapcsolatos ötleteket: kekmz@freemail.hu

üdv