na jó, de basszus, a motorkerékpár az nem anyagi befektetés. Tudomásul kell venni, hogy ez egy élvezeti cikk, aminek az örömeit nemcsak a benzinárral meg egyéb költségekkel fizetjük meg, hanem akár az értékvesztéssel is. Sose értettem azokat, akik úgy vesznek autót, hogy "hogy szállok ki belőle". Ha ki akar szállni, minek száll be? Mondjuk nekem az autó is élvezeti cikk, másnak nem. De a motor talán mindenkinek az. Igenis vesztünk rajta. És akkor mi van? Minden műszaki cikk és más egyéb is veszti az értékét, de aki ezen siránkozik, miért nem Van Gogh festményeket vásárol inkább? Én az autómra költöttem már vagy másfél millát, és ugyanúgy három kilót ér, vagy annyit se, mint amikor megvettem. Ez az ára az élvezkedésnek, ez van. Az ember nem a következő vevőnek extrázza az autóját/motorját, és nem is azért, hogy majd milyen jól megtérül, amikor eladja... hanem magának.
Agyon extrázni sem nagyon érdemes mert ha költesz rá akkor azon még nagyobb a bukó..A saját példámból tudom,hogy hiába van rajta kb 300eft értékű extra nem nagyon tudom eladni sokkal többért mint a hasonló évjáratú mocikat.Max.marad az a lehetőség,hogy lekapkodom róla a plusz cuccokat és eladom azokat külön-külön.
Ezt aki így előre megmondja elég nagy mágus. persze lehet okoskodni és valamennyire megtippelni de mondjuk ha netán kijön egy új Sv-már 500-at se fog érni
ahha!értem de erre nem is gondoltam h 1-2 évesek igy mennek le akkor vmi 4-5 évesbe kéne inkább gondolkoznom...lehet megveszem haverom mociját SV650S 2004 es.Beszéltem én már vele erről olyan 900e ftért odaadná...sztetek az árából mennyit veszitene olyan 2 év mulva?sztem olyan 700ért el lehetne csekkolni majd.
Ezt már olvastam többször és tényleg aprólékos és pontosan megfogalmazott le írás de, hogy hol lehet kapni ilyen számlapot az nem derülki, pedig már a cikk írojától is kérdeztem.
egyetértek csiki kollegámal:D én 2006 -ban 1 milárért vettem az sv 2001-es most 7 ért sikerült megválnom tőle nem buktam sokat és tényleg használtam:) vásárlásnál meg inkább kicsit ritkább mocit vettem hátha megtartja az árát:) bár csak reménykedek:)
Igazad van énsem szeretem a buherált motorokat és engem is taszít ha valaki beleturkál. Egyetértek veled abban , hogy a gyári a tuti és én is többre becsülöm a full gyárit minta fel spécizettet. Engem csak zavar, hogy olyan az sv- Km.-órájának a számlapja ,mint egy karikatúra és láttam már utángyártottba, ill. az újakon sokkal szebbet és olyanra cserélném. A vmegvilágítása megint ízlés kérdése, spec. kéket nem tennék bele de már az összes modern motoron szines a háttér fény.
Ez így van... Az első két percbe4 majd az első két évben bukod a legtöbbet. 3 év után már lassan esik az ára, viszont kevésbé is lesz eladható.
Én úgy látom jelen helyzetben kereslet a párkm-es relatíve olcsó gépekre van, valamint a nagyon olcsó tizenéves gépekre. Gyakorlatilag a 3-4 éves gépeket lehetetlen árban eladni.
En ugy vettem eszre hogy az ujabb auto-motor pl 1-2 evesen nagyon esik az ara! Utana meg mar csak kissebb mertekben csokken! En azert gondolom hogy egy regebbin kevesebbet buknal! 2005 ben amikor en vettem a k1es svm akkor volt az atlag 9-1.1 kozott, most 6,8 kozottvan! A k3-k4 volt akkor 1,4 korul most pedig 8-1.0! Csak ebbol indulok ki...
a "szép" az szubjektív és relatív :)
volt olyan eladó sv, amit csak és kizárólag azért nem néztem meg, mert a szerető gazdi kékre cserélte a műszerfalvilágítást. BROÁF.
Hali. Már egyszer, vagy talán többször is volt téma de én újra kérdezném. Valakinek valami tapasztalata, vagy ötlete a műszerfal szebbé és fantázia dúsabbá tételével kapcsolatban. Az Sv mediát ne is ajánjátok mert azzal nem mentem semmire.
Esetleg hol lehet hozzá szebb számlapot kapni vagy a világítás színét szebbre cserélni?
Üdv: Szabi
Szevasz!
Én az 1000s-re a fordulatszám mérő "üveg"lapjára tettem fel a tartót,mivel az sík a PDA tartója meg tapadó korongos és pont akkora a t.korong,hogy a szélénél még kilátszik a fordulatszám mérő,mutatójának a vége.
A hátsó ulés alá meg beszereltem egy szivargyujtó ajzatot,biztosítékkal,így nem kell aggódni,hogy lemerül.
Viszont ha tudod akkor a tartó szárat hajtsd össze,hogy a lehető legrövidebb legyen,így kissebb az "erőkar" is.
Ár kérdéshez:
Én augusztusban vettem a gépemet 2006-os 12.000km-mel és egy apró karccal a tankon. A gumik erősen cserés állapotban voltak.
Így volt 975.000
Röhej...
De már csak december elejéig. Ha nem megy el, marad a csinosítás és megtartás még pár évig.
Itt pedig leirast!
Udv!
Én úgy látom jelen helyzetben kereslet a párkm-es relatíve olcsó gépekre van, valamint a nagyon olcsó tizenéves gépekre. Gyakorlatilag a 3-4 éves gépeket lehetetlen árban eladni.
volt olyan eladó sv, amit csak és kizárólag azért nem néztem meg, mert a szerető gazdi kékre cserélte a műszerfalvilágítást. BROÁF.
Ajánlom nézegetni a www.suzukisv.hu oldalt, ahol megtalálod mit hol találsz...
Esetleg hol lehet hozzá szebb számlapot kapni vagy a világítás színét szebbre cserélni?
Üdv: Szabi
Budapest Motor Kiállítás
8. Nemzetközi motorkerékpár szakkiállítás
2009. március 11 - 15
Én az 1000s-re a fordulatszám mérő "üveg"lapjára tettem fel a tartót,mivel az sík a PDA tartója meg tapadó korongos és pont akkora a t.korong,hogy a szélénél még kilátszik a fordulatszám mérő,mutatójának a vége.
A hátsó ulés alá meg beszereltem egy szivargyujtó ajzatot,biztosítékkal,így nem kell aggódni,hogy lemerül.
Viszont ha tudod akkor a tartó szárat hajtsd össze,hogy a lehető legrövidebb legyen,így kissebb az "erőkar" is.