Nem láttam sv-t szétszedve, csak ötlet: ha karbis, akkor lehet egyszerűen szívócső lecsúszás , kirepedés, falslevegő-szívás. Szvsz az injektorosnál is lehet lelazulás, de nem ismerem a felépítését, h előfordulhat-e ilyen.
a kocsimon ugyanez volt a szívósor lelazulásakor, fordulaton szépen ment, alapjáratközelben meg nem.
szinkronizálhattunk bármit, akkor is úgy maradt. Sőt, a kipufogóoldalon is előfordult ilyen.
A másik ötletem a szekunderlevegő-szelep, tudtommal az sv-n van szekunderlevegő-bevezetés a kipufogóoldalon... hogy ez a szelep membrános-e, vagy milyen, azt nem tudom. Mindenesetre kipufogóoldalra is gondoljatok a hengerfej környékén, necsak szívóoldalra.
Sziasztok van elado SV1000 s alkatrészeim ha valakit érdekel hivjon 06 70 338 90 99 Első lámpa enyhén karcos képet tudok küldeni fejidom tarto konzol görbe de nem törött egyengethető bal oldali gyári kipuff javitott fejidom stb... sajnos volt vele 1 bukfencem jövöre N esnek lessz átipitve igy ezek az alkatrészek már nem kellenek.
egyszerűen alapjáraton.. ha felpörgetem vagy 2000 re akkor nem... vagy akkor nem hallatszik... nem tudom..de ha megállok és csak simán jár akkkor durrog.... menetközben nem hallok semmi ilyesmit...
nem tudjátok miért van az, hogy az SV-m alapjáraton durrog? gyertyára gondoltam régen ma kicseréltem CR8E gyertyákra és ugyanúgy durrog mi lehet a baja?
ja, és ha már tisztogatás, nemtom az adott mondeón ride-by-wire van, vagy rendes gázbowden, de nálunk a mercin az is szokott lenni, hogy bekoszolódik a pillangószelep-ház, nehezen mozog a pillangószelep, vagy nemtom mi lesz vele, és ott is csak a szétszedés+pucolás segít. A koszolódás még a jobbik eset, mert ha kopás van, és ott "szelel" valami, akkor megintcsak megbolondulnak a szenzorok :-)
Na autós offtopic részemről lezárva, ennél többet úgyse tudok hozzászólni.
Ahhoz mit szóltok, hogy ilyen szépen elhúzódott a motoros szezon? :-)
Na vazzz....ehhez szaktudás kell(komolyan).........és az nincs, ilyet pedig otthon csak szemre buherálok(max. tisztogatás) vagy inkább szerelőhöz viszem.
Az alapjárati szenzor annyit mond, alapjáraton van-e a gázállás, vagy sem. Ez lehet egy szimpla kapcsoló.
Ha fullos gázállás-szenzor van, az lehet, hogy egy ellenálláspálya, ami nemcsak az alapjárat 0/1 állapotát mondja meg, hanem a gázpedál-állást pontosabban.
Ezenkívül lehet a MAP-szenzor is (szívótér abszolút légnyomása).
Az volt szinte az első amit meg baszogattam, kitisztogattam de semmi . azért kösz. Ha valami új ötlet jön, csak nyugodtan. Elbaszott egy autó ez a mondeó
2 opeles ismerősnek akiknek 150000km fölött volt a gépüknek(astra-vectra) az alapjárati szervomotor halt meg. A lerakódások miatt beállt a szelep(vagy mi) és nem tudott rendesen ki-be mozogni és attól álltak meg. Hátha......
Mi is ezekkel kezdtük és minden rendben van, úgy nézki. A Lambda szondát még nem néztük , kösz a tippet.Azért ha bármi ötlet beugrik csak nyugodtan oszd meg velem. Köszi
OFF:
Típusismeret nélkül: én a légmennyiségmérőt nézném meg, a szívótraktus tömítettségével együtt. Bolondozhat a Lambda-szonda, nálunk ezt egyszer teljesen elkopott gyertyaelektróda miatti tökéletlen égés okozta (MB W168). Átnézném a Lambda-szonda és az LMM csatlakozóit.
Bocs, hogy autós témával jövök de nem kaptam segítséget a modeó forumon, és gondoltam talán valaki tudna segíteni a problémámon, ami a következő. Van egy jó barátomnak egy benzines 1,6 os mondeója, injektoros.Az alapjárat állandóan ingadozik és nem áll vissza , aztán gondol egyet és jó lesz.A hideg indítoja sem az igazi, mert túl gyorsan vissza engedi a szivatót és leál. Azt mondták többen, hogy ez tipikus mondeó betegség. Most volt cserélve az olaj, szűrök, gyertyák,stb. Szóval ha valaki tudna segíteni az jó volna. Bocs az autós témáért. Üdv: Szabi
a levegő jó ötlet :-)
Mi az injektoros autóval azonnal indulunk, és az ikerkarbis versenymotoros Ladával... hát bevallom, azzal is. De csak nagypapás üzemmódban (szerintem ez is melegítés). És csak akkor rugok a kuplungra, ha már üzemmeleg :-)
A levegő-leengedés nagy ötlet :))))
Én az autóimat mindíg melegítem és ha vmelyik kollégám a tgk-imat nem melegíti komoly letolást kap. Az irodában lehet hallani a 2.-on amikor vmelyik elindul hidegen, kopog mint állat. A modern járműveknél az injektor korrigálja a motor egyenetlen járását és ettől olyan mintha nem is kéne melegíteni, a karbisnál legalább addig rángat míg be nem melegszik.(sajnos a diesel sem) Ha tudom, hogy nem megyek melózni télen van, hogy a levegőt este elengedem, hogy legalább addig melegítsék amíg feltermeli.
a kocsimon ugyanez volt a szívósor lelazulásakor, fordulaton szépen ment, alapjáratközelben meg nem.
szinkronizálhattunk bármit, akkor is úgy maradt. Sőt, a kipufogóoldalon is előfordult ilyen.
A másik ötletem a szekunderlevegő-szelep, tudtommal az sv-n van szekunderlevegő-bevezetés a kipufogóoldalon... hogy ez a szelep membrános-e, vagy milyen, azt nem tudom. Mindenesetre kipufogóoldalra is gondoljatok a hengerfej környékén, necsak szívóoldalra.