Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, az SV átalakítást a Borsay féle szervízben láttam tavasszal. Nem jut eszembe a bolt neve. Ők forgalmazzák itthon az LSL cuccokat is azt hiszem.
De ,de a héfal nem egy motorszervíz üzem hanem hidraulika és fékcsöveket gyártanak emlékeim szerint .Beviszed a mintadarabot és fél óra mulva kiadják.Így Sv-t nemigen szerelhettek bár az is lehet azóta vállalnak szerelést is volt már vagy 4 éve mikor ott voltam.
A Kistarcsát nem Te írtad lakhelyednek? Én a Héfalnál csináltattam Dunakeszin magamnak és pár cimbinek a fékcsövet.
Tom, olvastam előre-hátra mindent betéve tudok.Köszi mielőtt barbárkodok egy géppel mindig tájékozódok előre mit-hogy és csak utána kapok kaszára-kapára flexre.
De azért kösz hogy írtad kell a bátorítás eddig csak robogót szabtam nagyvasat most először de nem is akarok rendszert csinálni belőle.
Ja és kistarcsán voltál vagy a héfalnál?
Persze nem 13e hanem 130e jó is lenne 13e ért.
Ja lemaradt meg is van 13e ből a lámpával plexivel mindennel együtt ha LSL lett volna szebb lenne meg profibb de azt nem úsztam volna meg 160e alatt a teljes renoválást és még a műszerfal is ott van az irtó drága volt mert mindenki azt töri.
Ja nekem sajna kellett venni egy órát ,lámpát,stb..A gyári híd 43e,a kormány 6e a fittingek a fékcsőhöz 6e kormány 6e lámpa 25e plexi a két oldalával meg a tartóvassal 9e ből megvolt vateráról még kéne két csinos tükör és meg is van
Bent voltam egyszer és épp egy SV-t alakítottak át, azt mondták munkadíjjal mindenestül 100rugó az átalakítás.
Kistarcsán, voltam is a Héfalnál még pár éve.LSL-t kérdeztem vagy 60e csak a villahíd pussz a kormány befogók tehát min 70e neten néztem a teljes készletet asszem 320 euro.Brrrr gyárit 43e ért adják 6e egy acél kormány egyenlőre fém fékcsövem van lekapom a robeszom hátsó csövét az megvan 1,9 m engem jobban idegesít hogy szerintem nem fog elérni a két kormánykapcsoló a kormányig toldhatom meg.
Merre laksz? Dunakeszin a Héfal kft.-nél célszerű a fémhálós fékcsövet készíttetni. Az LSL villahíd összes cuccossal együtt(ráadásul szép is) kormány, hosszabb bowdenek stb. sem drágább mint a gyári.
De ,egyszerűbb ez is a terv csak a suzuki ünnepre való tekintettel nem hozta a felső villahidamat meg.És egész elképesztő pénzösszeg jó pár apró lámpatartó,műszertartó,meg takaró izé kell hozzá és hát sokáig tart beszerzése.Újonnan csak a tartó cuccok vgy 50e lenne már megvan a lámpa a műszer a pici plexi és egy lámpatartó gumibizgentyűkkel együtt igaz az banditra való de szabok rajta mert csak a két vas kerül 15e be.Kell még fém fékcső felső villahíd és a műszert ami tartja és egy nap amíg felrakom őket és megy is.
Nem olcsóbb nakedre alakítani? Egész jó kisidomokat lehet kapni..........persze ha gyárira akarod........
Jó lenne veteránozni de ez már nem gombokért megy szerintem.Igaz mostanában szereztem egy 1964-es "suhl"-t kosárban az is valahogy így néz ki csak porosabb.
Kép lemaradt bár van még meló vele külföldi úgyhogy papírozás jövőre.Ja és a hűtő jobb széle valszeg a fejidom miatt hajlott háta de nem szivárog úgyhogy egyenlőre nem bántom majd ha marad pénzem megmutatom egy hűtősnek.
A tulaj egy motorostalálkozóra jött vele (majd annyi idős mint a gépe) és elmondta, hogy a tali előtt szerbiában volt lábon vele veterántalálkozón. Sokat jár vele, de nem csak ez az egy veterángépe van.
Villa jó 140-el elengedett kormánnyal semerre nem húz.
Tényleg úgy néz ki mint ami utolért egy kocsit. A villa gondolom jó, akkor tényleg tgk-t.
Bár ahogy azt a BMW-t elnézem szivesen emmennék egy karikát vele elég szép járgány és imádom ezeket a régi izéket.
Bazz nem a gép 39-es hanem a tulaj aki leadta a gépet.Ez 2007-es SV-650.
A plexin van egy 10x1 cm es benyomódás a fejidom tartó felhajlott szétvitte az órát meg a belső idomot kicsit megzúzta a bal kormánykapcsolót letört a bal tükör kuplungkar elhajlott lámpa hátt az kicsit hiányos talán javítható fejidom szintén de túlóráznak rajta.Bal oldala horzsolás mentes egy 2 körömnyi horpadás a tankon de az inkább akkor horpadhatott mikor a fejidom megnyúlt hátra.
Lehet, hogy a garázsajtót húzta rá, a szomszéddal is előfordult és egy márkatárssal is.
39'-es a gép? Nem ezt vetted meg? :
Valszeg beszaladt a fószer egy plató alá.Mert nyíl egyenesen csak a fejidom kapott.Esetleg mikor lefordult a motorról mert a kipuffon egy 5 cm es horzsolás van.Szegényke az eredeti forgalmi szerint 1939 ben született.