De ,de a héfal nem egy motorszervíz üzem hanem hidraulika és fékcsöveket gyártanak emlékeim szerint .Beviszed a mintadarabot és fél óra mulva kiadják.Így Sv-t nemigen szerelhettek bár az is lehet azóta vállalnak szerelést is volt már vagy 4 éve mikor ott voltam.
Tom, olvastam előre-hátra mindent betéve tudok.Köszi mielőtt barbárkodok egy géppel mindig tájékozódok előre mit-hogy és csak utána kapok kaszára-kapára flexre.
De azért kösz hogy írtad kell a bátorítás eddig csak robogót szabtam nagyvasat most először de nem is akarok rendszert csinálni belőle.
Ja lemaradt meg is van 13e ből a lámpával plexivel mindennel együtt ha LSL lett volna szebb lenne meg profibb de azt nem úsztam volna meg 160e alatt a teljes renoválást és még a műszerfal is ott van az irtó drága volt mert mindenki azt töri.
Ja nekem sajna kellett venni egy órát ,lámpát,stb..A gyári híd 43e,a kormány 6e a fittingek a fékcsőhöz 6e kormány 6e lámpa 25e plexi a két oldalával meg a tartóvassal 9e ből megvolt vateráról még kéne két csinos tükör és meg is van
Kistarcsán, voltam is a Héfalnál még pár éve.LSL-t kérdeztem vagy 60e csak a villahíd pussz a kormány befogók tehát min 70e neten néztem a teljes készletet asszem 320 euro.Brrrr gyárit 43e ért adják 6e egy acél kormány egyenlőre fém fékcsövem van lekapom a robeszom hátsó csövét az megvan 1,9 m engem jobban idegesít hogy szerintem nem fog elérni a két kormánykapcsoló a kormányig toldhatom meg.
Merre laksz? Dunakeszin a Héfal kft.-nél célszerű a fémhálós fékcsövet készíttetni. Az LSL villahíd összes cuccossal együtt(ráadásul szép is) kormány, hosszabb bowdenek stb. sem drágább mint a gyári.
De ,egyszerűbb ez is a terv csak a suzuki ünnepre való tekintettel nem hozta a felső villahidamat meg.És egész elképesztő pénzösszeg jó pár apró lámpatartó,műszertartó,meg takaró izé kell hozzá és hát sokáig tart beszerzése.Újonnan csak a tartó cuccok vgy 50e lenne már megvan a lámpa a műszer a pici plexi és egy lámpatartó gumibizgentyűkkel együtt igaz az banditra való de szabok rajta mert csak a két vas kerül 15e be.Kell még fém fékcső felső villahíd és a műszert ami tartja és egy nap amíg felrakom őket és megy is.
Jó lenne veteránozni de ez már nem gombokért megy szerintem.Igaz mostanában szereztem egy 1964-es "suhl"-t kosárban az is valahogy így néz ki csak porosabb.
Kép lemaradt bár van még meló vele külföldi úgyhogy papírozás jövőre.Ja és a hűtő jobb széle valszeg a fejidom miatt hajlott háta de nem szivárog úgyhogy egyenlőre nem bántom majd ha marad pénzem megmutatom egy hűtősnek.
A tulaj egy motorostalálkozóra jött vele (majd annyi idős mint a gépe) és elmondta, hogy a tali előtt szerbiában volt lábon vele veterántalálkozón. Sokat jár vele, de nem csak ez az egy veterángépe van.
A plexin van egy 10x1 cm es benyomódás a fejidom tartó felhajlott szétvitte az órát meg a belső idomot kicsit megzúzta a bal kormánykapcsolót letört a bal tükör kuplungkar elhajlott lámpa hátt az kicsit hiányos talán javítható fejidom szintén de túlóráznak rajta.Bal oldala horzsolás mentes egy 2 körömnyi horpadás a tankon de az inkább akkor horpadhatott mikor a fejidom megnyúlt hátra.
Valszeg beszaladt a fószer egy plató alá.Mert nyíl egyenesen csak a fejidom kapott.Esetleg mikor lefordult a motorról mert a kipuffon egy 5 cm es horzsolás van.Szegényke az eredeti forgalmi szerint 1939 ben született.
De azért kösz hogy írtad kell a bátorítás eddig csak robogót szabtam nagyvasat most először de nem is akarok rendszert csinálni belőle.
http://www.svmod.hu/2008/06/17...