Szia. Balatonfüreden lakom és a felniket Veszprémben csináltatom, a barátom is ott csináltatta, amit már említetem is.Az árat még nem tudom mert ő sok mindent szintereztetett váz, segéd váz, oldal deknik stb. és egyben fizetet. Ha érdekel megtudom kérdezni, ill. megadhatom a cég elérhetőségét. Nyugodt szívvel tudom ajánlani őkat mert értik a dolgukat, foglalkoznak még felni javítással alu.heggesztéssel stb. A csapágyakat is szakszerűen ki ill. vissza rakják. Üdv: Szabi
A csavar az én fejlesztésem volt( )mert az undertail fülei kicsik voltak és együtt a 3 anyag túl vastag volt ahhoz, hogy az eredeti bolhával tegyük vissza, de ez másik csavarral vagy bolhával szebben is összerakható. Azt tudom kitől vette a haver, de azt hiszem, hogy az a srác abbahagyta,de vki más az Ő szerszámaival folytatja tovább. Az svmedián utána lehet nézni(nem az enyém a fórum, semmi közöm hozzá csak hát az sv-ről ott lehet a legtöbb infót összeszedni).
Az az igazság, hogy sokféle kisipari termék van ezekből a piacon, de a púpból általában a gyári kerül ki győztesként. Egyik havernak viszont 1 hete ezt szereltük fel a gépére: undertail+rendszámtartó
A balesetre visszatérve tényleg nagyon durva!Nagyon vigyázzon magára mindenki!
Ha elolvassátok a cikk után lévő néhány hozzászólást az még durvább!Szívesen derékbatörném azt az 1-2 hozzászólót aki ennyire gyökér!
A szerelőd vagy egy idióta vagy hazudik vagy egy nagyon egyedi esettel találkozott,az én haveromnak is kikönyökölt a blokkja 24000 km.-nél de azt tudni kell hogy a két kezén nem tudná megszámolni hogy hány hátsó gumit durrantott már le!
Tény hogy az sv több olajat eszik mint egy sor négyes mivel v-blokk,a hátsó hengernek gyengébb a hűtése ezért nagyobb a hézagolása!Nekem is eszegeti az olajat de már van benne 42000 km. azonkívűl néha csutkagázon is használom s a v-blokk nem szereti annyira a tartós magas fordulatszámot!
Egyébként nekem még a motorral eddig semmi bajom nem volt,és a v-motor amúgy is tartósabb mint egy sornégyes!
Csak ajánlani tudom az sv-t,hamarosan én is el akarom adni és vagy 1000-res sv-t veszek vagy Tuonót mert a v-motor szerintem a legjobb konstrukció nem beszélve a semmihez sem fogható hangjáról!
Mostanában sv 650s-t nézegetek következő mocinak, csakhogy tegnap a szerelőm röviden tömören ezt mondta rá: "Csak akkor vegyél ilyet, ha szerelgetni akarsz". Oka is volt erre, mivel előtte volt nála egy 2000 km-es cagiva 650-es raptor (blokk u.a.), és egy 300km-es úton megette az összes olajat, a blokk megfőtt. Garanciában nem cserélték neki, "ugyanis néznie kellett volna az olaj szintjét egy tök új mocin".
Látok rengeteg sv-t, melyekkel csak túráztak (60 000E km), stb. Most akkor ez egyedi hiba lenne? Most is volt szó olajfogyasztásról...valaki, aki ebben a témában jártasabb, mesélne erről egy kicsit?
Előre is köszönöm a segítséget.
D
Üdv.:gyroli