Még nem tudjuk mit kap illetve vesz, miután nem túl magasnövésü mindenképp olyat amiről leér a lába így lehet, hogy olyat mint Anitának van vagy vmi hasonlót(M800).
OK, lehet, hogy vmit ráügyeskednek az árra, de nem többszázezer forintot, ez látszik a többi modell esetén is. Én csak egy párat ragadtam ki a példa kedvéért, de ugyanúgy nem drágább nálunk egy B-King vagy GSX-R sem, mint Ausztriában vagy Németországban, ezért én arra a következtetésre jutottam, hogy minden bizonnyal a Gladius sem lesz drágább, mint az előbb említett nyugati szomszédainknál (tudom, No. már nem szomszédunk).
Én sokkal jobban tartok attól, hogy ez a k... válság fog velem kiba...i Ha a forint továbbra is így romlik majd, akkor nekünk végünk van, de hát ez csak nem következik be. Annyira beleéltem már magam ebbe a motoros témába és erre itt ez a pénzügyi káosz. Hát, mennyire igaz újfent ez a sor: "... balsors, akit régen tép..."
Vámot és ÁFÁ-t kell rá fizetni, de még így is jelentősen olcsóbb.....van egy cég akik ezzel foglalkoznak és félmillával olcsóbban behoznak szinte bármilyen motort csak nem lesz rá hazai gar.
Usa. az más tészta mert union kivüli és mások a díj tételek. Ha jól sejtem az onnan behozott termékekre még vámot is kell fizetni az egyéb költségeken felül, és a díj tételek is magasabbak mert a unión belüli forgalmat támogatják a külső behozatalt viszont plussz ill. magasabb tételekkel sujtják.
Normális GPS-t kell venni, nem GPS-nek hívott noname vackot 20 ezeré...
Kocsival mértünk 3 rendes GPS eredményét, nem volt 1% eltérés sem. 130-nál +-1km/h. 2 Garmin, 1 Tomtom.
Hát igen.....de a matek az matek.......a magasabb gumi adott távon kevesebbet forog mint az alacsonyabb így kevesebbet is mér. Az órák általában sokat csalnak felfelé ezért a /70-es gumival jobban közelít a valóshoz.......szerintem.
GPS-el mérve és a forgás által megtett (a magasabb gumi kevesebb forgás adott távon) kevesebb út a felfelé csalást csökkenti. Persze ez csak a 650-nél áll mert ott az elsőkeréknél van a jeladó.
Friss SV tulajként szeretném a segítségeteket kérni! Az első gumi csereérett a gépemen. Asszem' még gyári van rajta. Amit kinéztem rá, annak más a magassága. Nem /60, hanem /70. Ha azt teszem fel, lesz-e valamilyen változás a vezethetőségében. Esetleg még jobb is? Előre is köszi!
Egy gyertya csere miatt én sem vinném,de a karbiszinkron szelephézag,baldekni/gyújtással/ cseréje miatt úgyis vinni kell,akkor meg gyertya csere is.Sőt most fogsz elképedni:megnézetem a vezérműláncot is és a fékolajat is ők fogják cserélni.Amúgy szerszám sosincs nálam mert nem fér el az ülés alatt hála azeü.csomagnak.De pont azért mert ilyen veréb vagyok 100km-en belül ingyen beszállítják,mert haverok,én meg néha esztergáltatok nekik ezt-azt.De nekem nincs is 4000-6000 óradíj,akkor meg minek kínlódjak?Üdvözlettel:A veréb.
OK, lehet, hogy vmit ráügyeskednek az árra, de nem többszázezer forintot, ez látszik a többi modell esetén is. Én csak egy párat ragadtam ki a példa kedvéért, de ugyanúgy nem drágább nálunk egy B-King vagy GSX-R sem, mint Ausztriában vagy Németországban, ezért én arra a következtetésre jutottam, hogy minden bizonnyal a Gladius sem lesz drágább, mint az előbb említett nyugati szomszédainknál (tudom, No. már nem szomszédunk).
Én sokkal jobban tartok attól, hogy ez a k... válság fog velem kiba...i Ha a forint továbbra is így romlik majd, akkor nekünk végünk van, de hát ez csak nem következik be. Annyira beleéltem már magam ebbe a motoros témába és erre itt ez a pénzügyi káosz. Hát, mennyire igaz újfent ez a sor: "... balsors, akit régen tép..."
Nem lehetünk egyszer az életben nem lúzerek?
Üdv
Peti
Üdv
Peti
Kocsival mértünk 3 rendes GPS eredményét, nem volt 1% eltérés sem. 130-nál +-1km/h. 2 Garmin, 1 Tomtom.
/60: 7-8%
/70: 2-3%
Friss SV tulajként szeretném a segítségeteket kérni! Az első gumi csereérett a gépemen. Asszem' még gyári van rajta. Amit kinéztem rá, annak más a magassága. Nem /60, hanem /70. Ha azt teszem fel, lesz-e valamilyen változás a vezethetőségében. Esetleg még jobb is? Előre is köszi!
Széles utat