Ha állandóra teszed vissza a gyári dobot akkor érdemes visszaállítani hozzá az elektronikát mert amikor tavasszal visszatettem én is a gyárit a vizsga és egy horvát út miatt akkor úgy éreztem hogy nincs erő a gépben és a fogyasztás is felment 8 fölé a sima túrán ahol nem mentünk 110 fölött még pályán sem mert volt velünk egy 250-es gép is ami nem bírt többet. Eladás előtt visszaraktam a sportdobot(ezért van meg a gyári) és újra fülig ért a szám mert 2.-ban amikor elérte a 100-at megint emelkedett az eleje csak gázra.
Emeld az alapjáratot 1400-1500-ra és akkor ez megszűnik, ha 1200-on hagyod fog is ilyet csinálni és valószinüleg van köze a dobcseréhez főleg ha írták hozzá az elektronikát.
sziasztok!
Valaki megtudja mondani h az svmet 1esbe rakom kis gáz elindulnák lefullad....nem mindig, de néha csinál ilyet...persze utánna megvárom mig az ac betölt...miért csinálja ezt?ti tapasztaltatok már ilyet?eddig sportdob volt rajta csak rátettem most a gyárit.Szerintetek van köze a kipu váltáshoz?
köszi
Szerintem nem okoztál gondot, amit tudtunk elmondtuk. Azért meg lehet próbálni a bontókat csak kicsi az esély mert ez gyakran törik viszont a bontókban is többnyire olyan gépek vannak amik az elejükön töröttek és akkor ez a vacak is sérül.
Köszi mindenkinek a segítséget.Nem akartam gondot okozni senkinek,bár úgy gondolom,aki segíteni akar,az segít és kész.Pont úgy ahogy a múltkor tsanyi /Eger/
nekem a következő a tapasztalatom (zsiguli.hu)
- fórum visszaolvasás soha,
- fórumra írt válaszok elolvasása se mindig,
- google használata soha,
- weblap átnyálazása soha,
- weblapon implementált keresőmotor használata soha,
- türelmetlenkedés, számonkérés, STFW-re és RTFM-re megsértődés: gyakran.
Örülök, hogy bátran belevágtál, csak így tovább, rendkívül sokat lehet játszani a futóművel, mire rájön az ember, hogy mi is kell neki.
Még egy apróság, ha sportosabbra állítod a futóműved, az úton lévő felgyűrődésekre sokkal érzékenyebb lesz a gép. (csak azért írom, mert sokan azt hiszik, hogyha rosszabb lett az előzőleg leírt esetben, akkor biztos rosszabb kanyarban is, normál úton, nem így van)
Itt vannak a bontó számok,végig kell hívni mindegyiket,mert mindegyiknek más cuccaik vannak.Valamelyiknek még gyári csomagolt alkatrészeik is vannak gyári árak alatt:
Vecsés 20/9745559,
Bp 70/5850436,
Baja 30/5798360,
Jánoshalma 30/9643532,
Csepel 20/9352002.
Bp.20.ker 20/4256333
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Írattam az 1000-es sv-m injektor térképén, viszont mégis szeretnék visszatérni az eredeti alapbeállításokhoz.
Tudja valaki mi a teendő? Valahol már volt róla szó, egyszerű a dolog, csak a "miként" nem ugrik be...
Koryka nem neked írtam a mediát hanem a régi 650 robbantott rajzáért Wagenmotornak. De ettől függetlenül szerintem Te is hasznát tudod venni hisz sok "szépsv-s" van a fórumon. Ahhoz meg nem tudok mit szólni, hogy Neked nem mükszik rendesen, tény nemrég volt egy időszak, hogy nagyon belassult a szerver és ez okozott fennakadásokat. A kilóméteróra jeladóra Fr-el válaszoltunk kicsit lejjebb.
Kedves tsanyi!Hogy a francba találnám meg az svforumon,amikor semmit sem találok meg rajta?Teljesen össze-vissza az egész,ezért szoktam itt forumozni,bár tanácsodra ott is regisztráltam.Amikor hazajöttem Egerből próbáltam/reg. után/hozzászólni valamihez,beírtam a gondolataimat,amik persze meg sem jelentek:feltételeztem,hogy az én iq tesztem negatív,de végül is mindent meg tudok csinálni a neten,ami nekem kell,kivéve ezt.Ettől még nem biztos,hogy nem én vagyok a hibás.Azért köszi a tippet,legalább valaki próbál nekem segíteni.
Ehh,tiszta hülye vagyok.
Írtam multkor,hogy nem megy jól végre az SV1000-em,mert 220-nál nem nagyon megy tovább,pedig bazijól gyorsul.Na a fordulatot,amiket régebben írtam valahogy benéztem.220-nál már 9000-9500 körül forog,ott még mennt volna lassan tovább,szóval az előző tulaj tuti,hogy kisebb lánckereket rakott előre.130-nál 5000 felett forog egy kicsit 6-ban.Még a fogakat nem számoltam meg,de tuti,hogy kevesebb,mint a gyári 17.Megnyugodtam
Hali turbozombi és tsanyi ! Vasárnap ebben a szép idöben elkezdtem a futómű állítgatást. Szerszámokkal a zsebembe elindultam motorozni, gondoltam az idő tökéletes, ki tudja meddig marad ilyen. Úgy kezdtem ahogy javasoltátok, mindent alapra állítottam. Volt meglepetés az első kissebb út egyenletlenségnél, mintha merev vázas motoronn ültem volna, olyan reccsent a csuklóm, hogy még ma is sajog. Na de elkezdtem az állítgatást és úgy érzem jó irányba haladtam , teljesen más lett a motor , sokkal pontosabb és nyugodtabb a kanyarokban, olyan mintha más motorral mennék. Hála nektek, ha egyszer összefutunk vendégeim vagytok. Talán annyiban tértem el az álltalatok javasolt tól, hogy a rugó feszítést nem 1-2 rovátkáig csavartam be, mert az nekem túl kemény volt, hanem 4.ig kitekertem,. az igaz ,hogy jó minőségü uton szépen ment de durván kemény volt a rosszabb aszfalton. Egyébként 7 vonásig volt kitekerve mielött elkezdtem állítani. A végleges szerintem akkor lesz mikor kicserélem a könnyező szimeringet és feltöltöm friss olajjal. Azért ezt is nagyon köszi nektek. Üdv: Szabi
Valaki megtudja mondani h az svmet 1esbe rakom kis gáz elindulnák lefullad....nem mindig, de néha csinál ilyet...persze utánna megvárom mig az ac betölt...miért csinálja ezt?ti tapasztaltatok már ilyet?eddig sportdob volt rajta csak rátettem most a gyárit.Szerintetek van köze a kipu váltáshoz?
köszi
- fórum visszaolvasás soha,
- fórumra írt válaszok elolvasása se mindig,
- google használata soha,
- weblap átnyálazása soha,
- weblapon implementált keresőmotor használata soha,
- türelmetlenkedés, számonkérés, STFW-re és RTFM-re megsértődés: gyakran.
Alsónémedi: 20/317-1262
Majosháza: 24/486-129
Horváth Motor Polgárdi: 20/945-0610
Lakihegy: 2310 Lakihegy, Rádió u. 51/b, 24/475-383
Vecsés 20/357-4160
Habi&Habi: 1/420-8979
Budapest: 70/585-0436
Twin motor: Kakasd, Ifjúság 538., 74/431-067, 74/431-269, 20/962-9446
Csetény: 70/205-5754
NV Motor: Kistarcsa, Rózsa utca 1.: 28/471-350
Tarján 1: 20/427-1314
Tarján 2: 30/947-5135
Tarján 3: 34/572-032
Tarján 4: 20/311-7614
Vértestolna: 20/414-9431
Vmotor: 20/925-5645
Vecsés: 20/974-5559
Baja: 30/579-8360
Yakomoto Bt: Pécs, Komlói út 229., 72/238-994, 20/980-6377
Jánoshalma: Kápolna utca 75., www.motorbonto.hu, 30/964-3532
Habi&Habi Kft.: 1211 Bp. Védgát utca 43.: 1/425-7426, 20/935-2002
Burmi: Csömör, Ady E. 18.: 30/951-0644
Japán: Bp. XX. Jókai M. u. 45., www.motorbonto.uw.hu, 20/425-6333
Akit érdekel sv1000s eladó.Érdeklődni a 30/9089573-as telefonszámon.
Örülök, hogy bátran belevágtál, csak így tovább, rendkívül sokat lehet játszani a futóművel, mire rájön az ember, hogy mi is kell neki.
Még egy apróság, ha sportosabbra állítod a futóműved, az úton lévő felgyűrődésekre sokkal érzékenyebb lesz a gép. (csak azért írom, mert sokan azt hiszik, hogyha rosszabb lett az előzőleg leírt esetben, akkor biztos rosszabb kanyarban is, normál úton, nem így van)
Üdv, GB
Itt vannak a bontó számok,végig kell hívni mindegyiket,mert mindegyiknek más cuccaik vannak.Valamelyiknek még gyári csomagolt alkatrészeik is vannak gyári árak alatt:
Vecsés 20/9745559,
Bp 70/5850436,
Baja 30/5798360,
Jánoshalma 30/9643532,
Csepel 20/9352002.
Bp.20.ker 20/4256333
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Írattam az 1000-es sv-m injektor térképén, viszont mégis szeretnék visszatérni az eredeti alapbeállításokhoz.
Tudja valaki mi a teendő? Valahol már volt róla szó, egyszerű a dolog, csak a "miként" nem ugrik be...
üdv, zotyo
Írtam multkor,hogy nem megy jól végre az SV1000-em,mert 220-nál nem nagyon megy tovább,pedig bazijól gyorsul.Na a fordulatot,amiket régebben írtam valahogy benéztem.220-nál már 9000-9500 körül forog,ott még mennt volna lassan tovább,szóval az előző tulaj tuti,hogy kisebb lánckereket rakott előre.130-nál 5000 felett forog egy kicsit 6-ban.Még a fogakat nem számoltam meg,de tuti,hogy kevesebb,mint a gyári 17.Megnyugodtam