Sziasztok,lenne egy kérdésem.Bejelentettemszervizre a gépet és poénból azt mondtam a szerelőnek,hogy kellene 1 karbiszinkront is csinálni,azt mondta jó.A 99-es sv650 nem 1 karbis?Vagy én tudom rosszul,vagy át akarnak b..szni.Érdekelne még,hogy 2 vagy 4 gyertya kell bele?Köszi előre is.
Pedig nem egy bonyolut muvelet! Az ules alatti kis fekete idomot leszeded, majd ott lesz egy csavar azt kicsavarozod es le tudod venni az ulesed! 4db csavart kell kiszedned!
a csővázsas SV -n a vezetőülést hogy kell leszedni? nézegettem mindenhol de sehol nem láttam csavart a kucsot is próbáltam a másik irányba forgatni hátha majd úgy de nem
Egyenlőre rajtam keresztül,de valamelyik nap elkérem az e-mail címét vagy szólok neki hogy nézzen be a fórumra!Egyébként azt mondta hogy már járt itt csak régebben,Maxpeti nickel!
Mikori volt a gép? Ilyen azért nem történik mindennap, esetleg kevés volt az olaj. A Csetényi bontós srácot érdemes megkeresni, elég olcsó és meglepően tisztességes.
Sziasztok!Haveromnak kifigyelt az Sv-jéből a hajtókar tehát szerezni kell bele egy új blokkot!
Kérdésem az lenne hogy tud-e valaki olyan svájci,német,olasz címeket ahol törött vagy bontott motorokat lehet találni!?Weboldalaknak is örülnék!
Mégvalami:ha esetleg valaki másnak is szüksége van törött olcsó Sv-re vagy akár csak alkatrészre akkor vegye velem fel a kapcsolatot mert a télen biztos hogy kimegyünk valamit venni mert nekem is kell egy törött sv.(Mindig jó ha van alkatrész! )
Ja,és persze a fuvarért nem kérek pénzt mert ugye minnél többet hoznánk annál többet lehetne alkudni,tehát ha valakinek kell akkor csak a törött moci árát kéne majd csengetnie ha már itthon vagyunk!
Már nem is tudom kia az aki vadászott új Sv 1000-re de a használtauto.hu/motor-on van egy 2007 évi 1000 Km-rel karcmentes szalon állapotúnak írják 1,790 ft Talán ezt is érdemes megnézni, ha tényleg ennyire jó. Arrol nem beszélve , hogy így Összel azért lehet gusztustalanul alkudni is.
Tiha:
nekem párszor egyszerűen leállt, amikor lámpához érve (előregurulva, ajaj) visszakapcs. pl: 3-2-1 és utána kikuplungolok. Eddig kizárólag az eindulás utáni 10 percben fordult elő, hüvös motornál.
Mindenkinek:
a Shox-ba érdemes elnézni a héten, mi most voltunk, nem gagyi a leárazott cucc, nagyon szép AGV sisakok meg mindenféle ruhák, tükrök, miniindexek, markolatok, stb-k vannak tényleg félárnál olcsóbban. Tankpad 5 rugó helyett egy ezres, markolatok, ilyesmik. Azt hittem, csak 1-2 becsábító cucc van rendesen lárazva, a többi meg 10-20%, de nem. Kellemesen csalódtam.
Most kellene 18000-es szervízre vinnem a gépemet, viszont úgy néz ki idén már nem nagyon fogom használni
Szerintetek melyik jobb neki. Ha téli álom előtt, vagy után viszem?
(Tudom a tökéletes az lenne, ha előtte és utána is cserélném az oljat...)
Előre is kösz